AndroidHealthClinic

Christenen zijn juist gevaarlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
O, en nog een vraagje: Mocht het nou inderdaad zo blijken te zijn dat god bestaat en de dag des oordeels komt, worden mensen als ik dan in de hel gegooid, of hoe zit dat?

(serieuze vraag)

voorbeeld israel bombardementen beloofde land van jezus flikkerop wou daar voor geen goud wonen

Hmmm... lijkt wel op hetzelfde gezeik als met gabberhouse. Ik herken die pleurisbus nog uit duizende "Naar house". Stelletje imbecielen.

Nee hoor janssen...

Luister maar eens een keer naar de cd van Hans Teeuwen: Dat dan weer wel..

Btw Nostradamus heeft ook uitspraken gedaan die nagenoeg allemaal zijn uitgekomen.
Als je wil geloven prima, alleen hou het lekker voor je zelf en val andere er nietr mee lastig en ga vooral niet je geloof opdringen aan andere... Daar gaat het namelijk fout.

Jij zal branden als een fakkel Zelda. :D

vlak voor het armageddon worden alle mensen die goed hebben geleefd meegenomen naar de hemel o.i.d. Op zn Engels heet dat The Rapture (net als dat vette nummer van KRS-One).

Weet je wat me zo vet lijkt aan die hele rapture. Dat we dan ein-de-lijk kunnen zien wie er nou gelijk hadden. Dat vlak voor het armageddon alleen de rooms-kathoieken worden meegenomen bijvoorbeeld. Dan neem ik een enkeltje noord-ierland, effe lekker de protestantsen uitlachen, hehehe, jullie zaten er al die tijd naast, God moet julie niet. :D

@ Kale: NaarHouse was lachen man, lekker een bak koffie drinken. ik kon het altijd wel waarderen dat ze me wilden redden uit de klauwen van Lucifer. En echt opdringerig vond ik ze niet.

ik weet dat wanneer ik met
God blijf leven en kom te overlijden dat ik dan met Hem ben en en een eeuwig leven heb in volmaakte toestand bij God.
Zonder armoede ziekte ed wat ons allemaal in dit
leven kan overkomen en wat ons nog te wachten staat in deze wereld.

Heb in mijn persoonlijk leven genoeg van God ervaren dat ik weet dat hij echt bestaat.

En velen met mij.

Vraag het aan Klus,betterdayz, jeremia en Schumanneke
Wij kennen elkaar niet maar hebben allemaal diezelfde getuigenis in ons hart.

nee mijn moeder is nu op vakantie naar zo'n herstel week zei is ook gelovig en mensen die in god geloven en mensen die dat niet geloven komen er toch nooit uit laat die discussie maar vallen straks krijgen we nog een dbb.com oorlog om geloof

jacoba zei:
ik weet dat wanneer ik met
God blijf leven en kom te overlijden dat ik dan met Hem ben en en een eeuwig leven heb in volmaakte toestand bij God.
Zonder armoede ziekte ed wat ons allemaal in dit
leven kan overkomen en wat ons nog te wachten staat in deze wereld.
.
Dus jij gelooft in God omdat je daarvoor in het hiernamaals een beloning ontvangt?
Dat impliceert dat je niet van God houdt als er geen beloning tegenover zou staan?

ach ja, het Christendom begint langzamerhand minder volgelingen te krijgen, mensen beginnen realistischer te denken tegenwoordig.

LangeMan zei:
ach ja, het Christendom begint langzamerhand minder volgelingen te krijgen, mensen beginnen realistischer te denken tegenwoordig.
zou dan eindelijk tijd worden het is 2006

jimi zei:
nee mijn moeder is nu op vakantie naar zo'n herstel week zei is ook gelovig en mensen die in god geloven en mensen die dat niet geloven komen er toch nooit uit laat die discussie maar vallen straks krijgen we nog een dbb.com oorlog om geloof

Dat valt wel mee hoor, ik heb verschillende mensen ontmoet die geloven waar goed mee viel te praten maar die hadden dan ook wat logischere standpunten i.p.v. het ongefundeerde laagopgeleid gelul van het staat in de bijbel en laten we er eens een bijbeltekst tegenaan knallen want dan komt alles goed.

Zelda zei:
O, en nog een vraagje: Mocht het nou inderdaad zo blijken te zijn dat god bestaat en de dag des oordeels komt, worden mensen als ik dan in de hel gegooid, of hoe zit dat?

(serieuze vraag)

Er is maar 1 verstandig antwoord op jouw vraag
en die luid:

Koop een Bijbel een ga zelf lezen.

Als je dan vragen heb kan je een van ons:mij, Klus en de rest altijd pmen.
Ja toch Klus????

vind dat iedereen die gelovig is het lekker voor zxich moet houden en lekker zelf in verdiepen als elke keer mensen er in mee trekken dat doen ze al vanavf de dag dat het geloof bestaat en nog erger vind ik kleine kinderen gelovig maken terwijl zei nog njiets eens weten wat de wereld te bieden heeft

Ik kan geen genoeg krijgen van de wijn, en die hosties smaken ook verdraaid lekker.

Waarom altijd gelijk de Bijbel er bij halen? Heb je zelf geen mening Jacoba? Beetje strooien met wat 'wijsheden' uit de bijbel is in ieder geval geen mening.

Heb zelf een redelijk groot gedeelte gelezen van de Bijbel, maar vind er teveel tegenstrijdigheden en absurditeiten in om dat boek serieus te kunnen nemen. Tevens is God vrij haatdragend tegens andersdenkenden, nou net de houding waar ik volledig tegen gekeerd ben.

jacoba zei:
Er is maar 1 verstandig antwoord op jouw vraag
en die luid:

Koop een Bijbel een ga zelf lezen.

Als je dan vragen heb kan je een van ons:mij, Klus en de rest altijd pmen.
Ja toch Klus????

Waarom kan je het niet zelf even zeggen? Ik vind de bijbel namelijk niet echt helder en hij staat vol met tegenstrijdigheden.

Edit: je was me voor Eric. :)

Noem eens wat tegenstrijdigheden op....

Probleem met de bijbel is dat hij geschreven is door mensen en niet door god himself. Er staan werkelijk prachtige verhalen in maar om alles maar klakkeloos aan te nemen wat er staat gaat mij wat ver.

Belijdt je geloof lekker op jouw eigen manier maar zorg dat andere daar geen last van hebben...

..............dubbel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven