badeendje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fryslan zei:okey, okey, i get the point. ik krijg de toorn over me heen en kom waarschijnlijk in de hel terecht. Zolang ze daar een goede gym hebben vind ik het allemaal best.
Ik blijf erbij dat dit uit angst gezegd wordt. Zolang je maar klakkeloos overneemt wat in de bijbel staat kom het goed met je terwijl wanneer iemand een beetje anders denkt, gaat diegene naar de hel

hou jij het nou maar bij je eigen vrouw ipv die negerin erbij te nemen, of is dat uit liefde voor het geloofklusmier zei:zoals Klusmier doet?
getrouwd zijn als christen, en je leven in de waagschaal leggen door zogenaamd vreemd te gaan, maar toch net niet over de grens heen gaan??![]()
dat is voor de meesten al een te grote stap, sommigen plegen liever zelfmoord![]()
![]()

misschien zijn die kleine stukjes wel de reden dat hij niet gelooft?badeendje zei:ericR jij pakt alemaal kleine stukjes uit de bijbel er gebeuren ook veel mooie dingen in de bijbel

badeendje zei:ericR jij pakt alemaal kleine stukjes uit de bijbel er gebeuren ook veel mooie dingen in de bijbel
Ik kan als ik wil doorgaan tot morgenochtend die wreedheden en intolerantie uit de bijbel posten.Sport2000 zei:misschien zijn die kleine stukjes wel de reden dat hij niet gelooft?![]()
fryslan zei:maar serieus. als je nu leeft in een paradijs en alles is goed... wat voor uitdaging heb je dan nog in je leven. welke doelen kan je dan nog bereiken. waar kun je nog naar uit kijken.
badeendje zei:ja mischien wel maar als je het geheel leest dan staat er eigelijk als je gelooft dan hoef je al die erge dingen niet mee te maken!!!
dat weet ik ook wel, hoef je mij niet uit te leggenbadeendje zei:ja mischien wel maar als je het geheel leest dan staat er eigelijk als je gelooft dan hoef je al die erge dingen niet mee te maken!!!
is het nu verder klaar met die dikgedrukte teksten van je? 
Sport2000 zei:hou jij het nou maar bij je eigen vrouw ipv die negerin erbij te nemen, of is dat uit liefde voor het geloof![]()

EricR zei:Kleine stukjes?Ik kan als ik wil doorgaan tot morgenochtend die wreedheden en intolerantie uit de bijbel posten.
Testo zei:Whahahaha...EricR owned jullie allemaal!!![]()
Karma voor de mod die effe haarfijn alle ''positieve'' punten uit de bijbel op weet te sommen....dream on,peeps.

badeendje zei:ja jij pikt er een aantal zinnen uit die als je het in het verband leest en het goed snapt helemaal niet zo erg zijn.
het is streng want GOD houd van ons!!

Testo zei:Helemaal niet zo erg zijn?
Kijken of je nog zo posi bent als ik je verzuip in je badkuip omdat ik een ander geloof aanhang dan jij....maar ach;je gaat toch naar de hemel dus wss verlos ik je alleen maar uit je lijden.![]()

Testo zei:Kijken of je nog zo posi bent als ik je verzuip in je badkuip omdat ik een ander geloof aanhang dan jij....maar ach;je gaat toch naar de hemel dus wss verlos ik je alleen maar uit je lijden.![]()