XXL Nutrition

Christenen zijn juist gevaarlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
ericR jij pakt alemaal kleine stukjes uit de bijbel er gebeuren ook veel mooie dingen in de bijbel

fryslan zei:
okey, okey, i get the point. ik krijg de toorn over me heen en kom waarschijnlijk in de hel terecht. Zolang ze daar een goede gym hebben vind ik het allemaal best.

Ik blijf erbij dat dit uit angst gezegd wordt. Zolang je maar klakkeloos overneemt wat in de bijbel staat kom het goed met je terwijl wanneer iemand een beetje anders denkt, gaat diegene naar de hel

nou de enige vorm van een gym in de hel is een hele hete sauna waaruit je niet weg kan komen...

een soort barbecue waarin jij het vlees bent, alleen je word nooit helemaal gaar je blijft maar branden...:D

klusmier zei:
zoals Klusmier doet?

getrouwd zijn als christen, en je leven in de waagschaal leggen door zogenaamd vreemd te gaan, maar toch net niet over de grens heen gaan??:eek:

dat is voor de meesten al een te grote stap, sommigen plegen liever zelfmoord:cool: :p
hou jij het nou maar bij je eigen vrouw ipv die negerin erbij te nemen, of is dat uit liefde voor het geloof:cool:

Judas 1:5

Ik wil u eraan herinneren – ook al weet u dit alles wel – dat de Heer zijn volk weliswaar voor eens en altijd uit Egypte heeft bevrijd, maar later allen die niet geloofden gedood heeft

maar serieus. als je nu leeft in een paradijs en alles is goed... wat voor uitdaging heb je dan nog in je leven. welke doelen kan je dan nog bereiken. waar kun je nog naar uit kijken.

badeendje zei:
ericR jij pakt alemaal kleine stukjes uit de bijbel er gebeuren ook veel mooie dingen in de bijbel

Kleine stukjes? :rolleyes: Ik kan als ik wil doorgaan tot morgenochtend die wreedheden en intolerantie uit de bijbel posten.

Sport2000 zei:
misschien zijn die kleine stukjes wel de reden dat hij niet gelooft?:cool:

ja mischien wel maar als je het geheel leest dan staat er eigelijk als je gelooft dan hoef je al die erge dingen niet mee te maken!!!

fryslan zei:
maar serieus. als je nu leeft in een paradijs en alles is goed... wat voor uitdaging heb je dan nog in je leven. welke doelen kan je dan nog bereiken. waar kun je nog naar uit kijken.

de uitdaging is juist dat je voor Jezus gaat en dus eeuwig leven zal hebben en dus na je dood naar het paradijs zult gaan...en voor eeuwig leven zult hebben samen met je "broeders en zusters"....ik kijk er wel naar uit..

badeendje zei:
ja mischien wel maar als je het geheel leest dan staat er eigelijk als je gelooft dan hoef je al die erge dingen niet mee te maken!!!
dat weet ik ook wel, hoef je mij niet uit te leggen:cool: is het nu verder klaar met die dikgedrukte teksten van je? :cool:

EricR zei:
Kleine stukjes? :rolleyes: Ik kan als ik wil doorgaan tot morgenochtend die wreedheden en intolerantie uit de bijbel posten.

ja jij pikt er een aantal zinnen uit die als je het in het verband leest en het goed snapt helemaal niet zo erg zijn.

het is streng want GOD houd van ons!!

Whahahaha...EricR owned jullie allemaal!!:D

Karma voor de mod die effe haarfijn alle ''positieve'' punten uit de bijbel op weet te sommen....dream on,peeps.

Testo zei:
Whahahaha...EricR owned jullie allemaal!!:D

Karma voor de mod die effe haarfijn alle ''positieve'' punten uit de bijbel op weet te sommen....dream on,peeps.

dat is nou balen dat ik weer geen MODje ben..........:D :D :D

@ Eric: ben je nou de hele bijbel aan het doorspitten? :roflol:

badeendje zei:
ja jij pikt er een aantal zinnen uit die als je het in het verband leest en het goed snapt helemaal niet zo erg zijn.

het is streng want GOD houd van ons!!

Helemaal niet zo erg zijn?

Kijken of je nog zo posi bent als ik je verzuip in je badkuip omdat ik een ander geloof aanhang dan jij....maar ach;je gaat toch naar de hemel dus wss verlos ik je alleen maar uit je lijden.:D

Testo zei:
Helemaal niet zo erg zijn?

Kijken of je nog zo posi bent als ik je verzuip in je badkuip omdat ik een ander geloof aanhang dan jij....maar ach;je gaat toch naar de hemel dus wss verlos ik je alleen maar uit je lijden.:D

je hebt trouwens wel de goede avatar uitgekozen voor dit onderwerp :D

Nou mijn BROEDERS ik ga ervandoor veel succes en Gods Zegen...geldt voor jullie HEIDENEN:D natuurlijk ook....laterzzz

Testo zei:

ik ben blij om te leven hoor dus laat dat nog maar even zo ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven