Fitness Seller

Christenen zijn juist gevaarlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
jeremia zei:
is dat nog niet duidelijk, wil jij geen eeuwig leven in een paradijs zonder haat, dood, verdriet, oorlog en ga zo maar door...waar iedereen gewoon met elkaar in vrede en liefde kunnen leven...zonder zorgen wat je nu wel hebt...

gewoon het gevoel dat je vrij bent vol met liefde voor en van Jezus...

Wie wil er nou een eeuwig leven hebben? SAAI!
Paradijs waarin iedereen vriendelijk en blij is zonder zorgen. Nee dank u.

Dus ik ga nu naar de hell als enige andere optie? Geef daar eens antwoord op.

klusmier zei:
dat is nou balen dat ik weer geen MODje ben..........:D :D :D

Ik vind je een hele fijne peer,gab.....maar als we over geloof gaan lullen staan we lijnrecht tegenover elkaar helaas.:p

Eric maakt gewoon even heerlijk duidelijk over hoe vredelievend onze lieve heer toch is....niet dus.:mad:

Omni20 zei:
Wie wil er nou een eeuwig leven hebben? SAAI!
Paradijs waarin iedereen vriendelijk en blij is zonder zorgen. Nee dank u.

Dus ik ga nu naar de hell als enige andere optie? Geef daar eens antwoord op.

Geldt ook voor jou hoor Omni20 ik zegen je ookal weet je niet beter..;)

moslims zijn saai, nu zijn de christenen aan de beurt

Testo zei:
Ik vind je een hele fijne peer,gab.....maar als we over geloof gaan lullen staan we lijnrecht tegenover elkaar helaas.:p

Eric maakt gewoon even heerlijk duidelijk over hoe vredelievend onze lieve heer toch is....niet dus.:mad:

daarom ben ik ook mens genoeg om een ander niet te willen en hoeven bekeren.........

ik vertel aan iedereen mijn verhaal, en degene die er meer over willen weten zijn welkom..........

de rest die het niet wil weten..........is ook van harte welkom !!:D :D

jajaja , eigenlijk zijn christen ook maar watjes.......ze durven niet eens als eerste te slaan en verwachten ook nog dat ze op hun andere wang worden geslagen !!:p

Valt me echt op hoeveel rasechte christenen we op dit board hebben? Nooit verwacht. Ik dacht dat nederlanders het geloof een beetje links hadden laten liggen(natuurlijk staat dit board niet represent voor alle nederlanders.. maar toch valt het wel op).

Even voor de gelovigen, hoe verklaar je de dinosaurussen van zoveel miljoenjaar geleden? Hoe verklaar de eerste wezens die niet adam en eva waren?

Als god mij lief heeft, dan gaat het niet om"geloven". Als er echt een god is, zal hij mij accepteren zoals ik ben. Welke god geeft er nou onzekerheid? Waarom moet ik geloven en mijn leven wijden aan iets waarvan ik niet zeker kan zijn?

En al IS die god er, wat houdt dat geloven dan in? Hij is er... en dan? Dus pas als ik in hem geloof mag ik naar de hemel, en anders naar de hel?
Een god zal mij accepteren zoals ik ben.
Inprincipe klopt de islam en het christendom voor geen meter, want de helft van de wereld zou dan naar de hel gaan.
Wat doe je met de budhisten en hindi's? Naar de hel? hmm..

Ik weet niet wat ik er over moet denken, laat mij zien dat een god is, of een profeet en ik geloof zonder twijfel. Maar het leven is al zo verrot en zo hard.. ik denk dat geloven het niet zachter zal maken. Ik probeer niet denigrerend over te komen want dat is niet mijn bedoeling.. iedereen die gelooft mag het van mij zelf weten. Ik gun het ze.

eey dit badeendje duikt in bad en ik spreek jullie nog wel es :p

groeten badeendje

Slaap lekka,Badeend.:D

moeten we morgen ook iedereen een prettige HEMELVAART toewensen ??

;)

en de rust is weer wedergekeerd in bodybuildland :D

Hahaha gelovigen zijn grappig :roflol:

Dat ze eens een echt boek lezen in plaats van die gebundelde plee-rol van een bijbel.

Een kritische filosofische geest kan nooit religieus zijn. Contradictio in terminis. Daarom moet je ook niet in discussie gaan met iemand die gelovig is. Enige wat je daar mee krijgt is een aanval op bestaande algemeen geaccepteerde paradigma's zoals evolutietheorie. Wat citaten uit de bijbel. En ongefundeerde one-liners: de aarde is te ongelooflijk om niet door God te zijn gemaakt. En als ze het niet meer weten komen ze met "daarom heet het ook geloven". Een gelovige durft geen vragen te stellen.

Als mensen zich nou gewoon eens realiseerde dat mensen worden wie ze worden door hun omgeving. Moslims worden moslims door de invloed van hun omgeving. Christenen idem dito. Als een n*ger uit "groeten uit de rimboe" in Nederland was opgegroeid had hij waarschijnlijk niet in die natuurgoden gelooft waar hij nu in gelooft. In een dorpje in Amerika heeft nog nooit een n*ger gewoont, ze zijn daar extreem racistisch. Wanneer een willekeurige man uit dat dorp ergens anders was opgegroeid was die nooit zo racistisch geworden. Smaak in kleding en sT en zelfs muziek is elk decenia weer totaal anders en dat kan onmogelijk allemaal genetisch bepaald zijn. Dat duidt er toch wel op dat het meeste gedrag aangeleerd is. Over het algemeen wordt iemand gevormd afhankelijk van de tijd en plaats waarin hij zich bevindt. Dan moet je je toch kritisch afvragen wat je zelf allemaal voor waarheid of zekerheid accepteerd?

Anoniem zei:
Een kritische filosofische geest kan nooit religieus zijn. Contradictio in terminis. Daarom moet je ook niet in discussie gaan met iemand die gelovig is. Enige wat je daar mee krijgt is een aanval op bestaande algemeen geaccepteerde paradigma's zoals evolutietheorie. Wat citaten uit de bijbel. En ongefundeerde one-liners: de aarde is te ongelooflijk om niet door God te zijn gemaakt. En als ze het niet meer weten komen ze met "daarom heet het ook geloven". Een gelovige durft geen vragen te stellen.

Als mensen zich nou gewoon eens realiseerde dat mensen worden wie ze worden door hun omgeving. Moslims worden moslims door de invloed van hun omgeving. Christenen idem dito. Als een n*ger uit "groeten uit de rimboe" in Nederland was opgegroeid had hij waarschijnlijk niet in die natuurgoden gelooft waar hij nu in gelooft. In een dorpje in Amerika heeft nog nooit een n*ger gewoont, ze zijn daar extreem racistisch. Wanneer een willekeurige man uit dat dorp ergens anders was opgegroeid was die nooit zo racistisch geworden. Smaak in kleding en sT en zelfs muziek is elk decenia weer totaal anders en dat kan onmogelijk allemaal genetisch bepaald zijn. Dat duidt er toch wel op dat het meeste gedrag aangeleerd is. Over het algemeen wordt iemand gevormd afhankelijk van de tijd en plaats waarin hij zich bevindt. Dan moet je je toch kritisch afvragen wat je zelf allemaal voor waarheid of zekerheid accepteerd?

Niet alles is afhankelijk van de omgeving bro, maar om hier nu het nature/nurture debat te gaan voeren zal niemand vrolijk van worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven