Fitness Seller

Cissus RX

Ik heb er ook al veel over gelezen, schijnt erg goed te zijn die Cissus RX.

• Topic Starter Topic Starter
Op aanvraag van Arjan hier een update:).

Dit is nu de 2e week van gebruik. De pijn in mijn pols is verminderd. Ik heb er nu gering last van. Wat dat betreft doet Cissus zeker wat het beloofd. Ik heb wel opeens last van veel krakende botten. Dus als ik loop dan kraken mijn enkels en ook mijn polsen kraken wat meer dan eerst. Waardoor dit komt zou ik niet weten en ik kan ook niet met 100 % zekerheid zeggen dat het door Cissus komt. Mijn voorlopige redenatie is dat Cissus je botten versterkt (daar is het hoofdzakelijk voor bedoeld) en dat dát het kraken veroorzaakt. Dat is iig giswerk. Geen rare bijwerkingen what so ever:p.

thx gillian. zal binnenkort eens gaan kijken waar je het kan bestellen. uiteraard hoop ik bij ontwikkelingen nog bericht van jou te krijgen..

mvg,
arjan :D

Ik heb het bij bodystore besteld:). Voor de rest heb ik eigenlijk niets nuttigs te vermelden op het moment. Het lijkt er wel op dat de pijn nu echt minder wordt (nog niet helemaal weg). Nu onderhand zou ik moeten merken dat mijn spieren sterker worden, maar op het moment ben ik ziek :o dus echt sterk voel ik me niet.

Glucosamine werkt zeer goed tegen krakende polsen

Ik ga nu ook mijn 2de week in met Cissus RX.
Ik heb de indruk dat mijn pezen sterker zijn geworden.
Soms had ik hier eens last van.
Ik neem 2 pilletjes first thing in the morning en 2 voor het slapen gaan. 4 per dag dus.
Mijn 63 jarige moeder neemt het ook. Zij merkt ook dat ze minder gewrichtspijn heeft.
Het product is dus zijn geld waard.

Glucosamine werkt zeer goed tegen krakende polsen

Icm met chondroitine helemaal, maar het doet vrij weinig tot niets voor pezen:).

Ik ga nu ook mijn 2de week in met Cissus RX.
Ik heb de indruk dat mijn pezen sterker zijn geworden.
Soms had ik hier eens last van.
Ik neem 2 pilletjes first thing in the morning en 2 voor het slapen gaan. 4 per dag dus.
Mijn 63 jarige moeder neemt het ook. Zij merkt ook dat ze minder gewrichtspijn heeft.
Het product is dus zijn geld waard.

Mee eens, zeker zijn geld waar.

ik spring er ook maar even in. Ik gebruik Cissus al een paar maanden, en ik heb net te horen gekregen dat het uit de handel gaat, maar het wordt vervangen door een nieuw/beter product.
Ik heb ongeveer 3,5 jaar last gehad van een tendinitis vd laterale insertiepees van de biceps. Alles geprobeerd, niets hielp. Op een gegeven moment Cissus RX genomen (ook in combi met nog meer fysiotherapie), eerste maand niets, maar na +/- 30 dagen steeds meer verbetering. Nu is de pijn helemaal weg.
Voor mij is het echt super spul, nu maar hopen dat de vervanger ook goed is.

Niels

ik spring er ook maar even in. Ik gebruik Cissus al een paar maanden, en ik heb net te horen gekregen dat het uit de handel gaat, maar het wordt vervangen door een nieuw/beter product.
Ik heb ongeveer 3,5 jaar last gehad van een tendinitis vd laterale insertiepees van de biceps. Alles geprobeerd, niets hielp. Op een gegeven moment Cissus RX genomen (ook in combi met nog meer fysiotherapie), eerste maand niets, maar na +/- 30 dagen steeds meer verbetering. Nu is de pijn helemaal weg.
Voor mij is het echt super spul, nu maar hopen dat de vervanger ook goed is.

Niels

Ik denk dat de vervanger Super Cissus RX word, die hebben ze nu in amerika heeft twee keer zoveel werkzame stof.:D

Ik heb de indruk dat mijn pezen meer kunnen verdragen nu.

thanks Raish, kunnen we nog harder aan de ijzers hangen haha :)

Goed spul dat is de conclusie:p. Potje is bijna op, dus dan zal ik over een week een review posten.

:evilnana: bij deze wil ik iedereen bedanken voor hun feedback over het supplement. heb al jaren last van mijn benen, voornamelijk knieeen. zal het product zo snel mogelijk aanschaffen.

groetjes,
Arjan

Graag gedaan Arjan:D.

Hallo,

De opvolger van cissus rx gaat Medistim heten.

Ik wilde eerst ook cissus aanschaffen, maar maak eerst mijn potje glucosamine op. Ik wil het hebben om te kijken of ik zo van mijn whiplash klachten afkom. Het trainen gaat wel, alleen de pijn blijft.

Rob

Hallo,

Ik wilde eerst ook cissus aanschaffen, maar maak eerst mijn potje glucosamine op. Ik wil het hebben om te kijken of ik zo van mijn whiplash klachten afkom. Het trainen gaat wel, alleen de pijn blijft.

Rob

is het ook van USPlabs of een ander merk. want de nieuwe van USPlabs heet in amerika Super cissus RX

Hallo,

Rob

Hou mij hier maar van op de hoogte ... ga ik ook even een potje checken
voor m'n vriendin die net hetzelfde probleem heeft

Cissus RX werkte al super goed bij mij. me voet verschoof tijdens de oefening. Weken lang met een irri gevoel gelopen. Rekken strekken oefeningen aanpassen. Ben toen gaan experimenteren met Cissus rx en toen heb potje opwas, was ik ook echt de pijn weg. Nu 1.5 maand later kan ik wel zeggen dat het hersteld is en Cissus echt me geld waard was.

Terug
Naar boven