- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
. Voor de rest heb ik eigenlijk niets nuttigs te vermelden op het moment. Het lijkt er wel op dat de pijn nu echt minder wordt (nog niet helemaal weg). Nu onderhand zou ik moeten merken dat mijn spieren sterker worden, maar op het moment ben ik ziek
dus echt sterk voel ik me niet.
.Ik ga nu ook mijn 2de week in met Cissus RX.
Ik heb de indruk dat mijn pezen sterker zijn geworden.
Soms had ik hier eens last van.
Ik neem 2 pilletjes first thing in the morning en 2 voor het slapen gaan. 4 per dag dus.
Mijn 63 jarige moeder neemt het ook. Zij merkt ook dat ze minder gewrichtspijn heeft.
Het product is dus zijn geld waard.
ik spring er ook maar even in. Ik gebruik Cissus al een paar maanden, en ik heb net te horen gekregen dat het uit de handel gaat, maar het wordt vervangen door een nieuw/beter product.
Ik heb ongeveer 3,5 jaar last gehad van een tendinitis vd laterale insertiepees van de biceps. Alles geprobeerd, niets hielp. Op een gegeven moment Cissus RX genomen (ook in combi met nog meer fysiotherapie), eerste maand niets, maar na +/- 30 dagen steeds meer verbetering. Nu is de pijn helemaal weg.
Voor mij is het echt super spul, nu maar hopen dat de vervanger ook goed is.
Niels

Hallo,
De opvolger van cissus rx gaat Medistim heten.
Ik wilde eerst ook cissus aanschaffen, maar maak eerst mijn potje glucosamine op. Ik wil het hebben om te kijken of ik zo van mijn whiplash klachten afkom. Het trainen gaat wel, alleen de pijn blijft.
Rob
Hallo,
De opvolger van cissus rx gaat Medistim heten.
Ik wilde eerst ook cissus aanschaffen, maar maak eerst mijn potje glucosamine op. Ik wil het hebben om te kijken of ik zo van mijn whiplash klachten afkom. Het trainen gaat wel, alleen de pijn blijft.
Rob