MuscleMeat

Cissus RX

hey

heeft iemand misschien nog een website waar je cissus rx kan kopen. bij bodystore is het tijdelijk uit de voorraad en newbody heeft het niet.

b.v.d.
Arjan

hierzo :
Cissus RX (USP Labs) || Body en Fit Shop

ik heb er ook veel naar moeten zoeken, en als hij dan hier uitverkocht is weet ik het ook niet meer. Ze worden ook niet meer aangevuld omdat ze dan op de nieuwe versie gaan wachten.

ik spring er ook maar even in. Ik gebruik Cissus al een paar maanden, en ik heb net te horen gekregen dat het uit de handel gaat, maar het wordt vervangen door een nieuw/beter product.
Ik heb ongeveer 3,5 jaar last gehad van een tendinitis vd laterale insertiepees van de biceps. Alles geprobeerd, niets hielp. Op een gegeven moment Cissus RX genomen (ook in combi met nog meer fysiotherapie), eerste maand niets, maar na +/- 30 dagen steeds meer verbetering. Nu is de pijn helemaal weg.
Voor mij is het echt super spul, nu maar hopen dat de vervanger ook goed is.

Niels

En dus weet je nu niet wat er geholpen heeft, Cissus of de nog meer fysiotherapie. :P

Mensen sterkere pezen krijg je niet binnen een week. De sterkte van je pezen worden door collagene vezels bepaalt. Die collagene vezels hebben een turn over rate van 200-500 dagen. Niet een week dus. :rolleyes:

Ik heb bij mijn laatste bestelling van bb.com een potje besteld, wel de nieuwe ondertussen SuperCissus. Heb al enige tijd last aan mijn polsen en achillespees, hoop dat dit werkt.

bedankt voor de link... zal morgen eens contact met ze opnemen..

goed nieuws voor de cissus rx verslaafden, volgende week komt bij de body en fitshop weer nieuwe binnen. Heb vandaag gebeld naar zwolle en die kon mij vertellen dat ze het waarschijnlijk volgende week donderdag of vrijdag weer binnen hebben.

zie de link van Raish

groetjes,
Arjan

Super product, gebruik het sinds maandag en dat gekraak in mijn polsen is al volledig verdwenen !

is de nieuwe versie nog ergens te krijgen? bij body en fit shop hebben ze het product niet meer.

Ik heb Osteobolinc gebruik.direct na mijn scheenbeen breuk!

Potje opgemaakt...
Pijn nam na 2wkn af.ik doseerde het wel hogen dan voorgeschreven,

Nu na 3mnd na de breuk bestel ik opnieuw een nieuwe pot.om het revalideren te versnellen!!

Greetz bollu

BB.com heeft super cissus RX

ik ben zelf ook met een potje osteobolin C begonnen vanwege een schouderblesure. ik merk er nog niet zoveel van maar ik ben pas een paar dagen bezig.

een paar grote jongens die ik ken zijn er ook laaiend enthousiast over, dus ga het zelf ook binnenkort proberen.

Cissus van PrimaForce zijn ze in de USA zeer tevreden over ..

Ik heb zelf een tijdje Osteobolin-C gebruikt vanwege een zere elleboog. en dat heef voor mij ook wonderen gedaan.

Apart spulletje die cissus.

René

Lijkt mij wel zeer interessant.
Check nu net op bodybuilding.com

Super Cissus RX van USP Labs 33 dollar, zal er wel 2 bestellen, zo'n producten moet je langdurig gebruiken om blijvend effect te zien.

Ik heb net een potje besteld plus een calender van Jamie easton!

kheb die shit al een tijdje van bulkpowders maar heb het nog niet durven innemen doordat het ongeloviglijk smerig is in poedervorm.
ik heb het nu in capsules gestopt en we zullen zien wat de werking is.
het schijnt indd cortisel remmende werking te hebben ook.
ik heb donderdag een fikse aanrijding gehad dus eens kijke of mijn knie er wat aan heeft op dit moment.

Laatst bewerkt:
oeiii, ik kwam achter deze thread via google , ff niet aan gedacht.. maar dit product is het wel waard volgens mij!

Terug
Naar boven