AndroidHealthClinic

Cissus RX

Denk dat het wel waard is om nog eens te bumpen.
Kwam ook terug via google op deze thread terecht.

Met die biceps tendinitis en die zwakke schouders enzo, ook m'n patellapeesontsteking maand of 2 geleden geweest, heb ik 3 nieuwe potjes besteld van Super Cissus RX met 33% meer van USP Labs!

Heb het in der tijd genomen toen ik enorm sukkelde met zware schouderproblemen, heeft in de tijd dan ook niet geholpen omdat m'n probleem gewoon te compliceert was. Eens je schouderkapsel uitgerokken is en met labrumscheuren zit denk ik niet dat cissus dit zal genezen :p

Maar kom eens opnieuw proberen maar deze keer een langere tijd, heeft tijd nodig zo'n product en naar de zomer toe zou het wel leuk zijn om es geen blessures te hebben!

Ik heb ook die van bulkpowders 11% cissus extract usp labs
erg smerig jah,
ik mix het door me shake met extra veel cacao erdoorheen dan valt het wel te doen.
het is geen wondermiddel maar het werkt wel tegen een blessure als je ook genoeg RUST pakt.

erg smerig jah,
ik mix het door me shake met extra veel cacao erdoorheen dan valt het wel te doen.
het is geen wondermiddel maar het werkt wel tegen een blessure als je ook genoeg RUST pakt.

Ik koop deze formule:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in tabletten, geen slechte smaak, is al lang thuis in de maak van het product, laat het zelfs verbeteren en best voordelig nog. Heb iets van 60euro betaald voor 3 potjes.

erg smerig jah,
Krijg je der maatschepjes bij?
En heeft het bij jou geholpen.

het helpt juist niks als je een peesblessure hebt. geen enkel medicament geneest een peesblessure. enkel excentrische oefeningen en bepaalde rekoefeningen kunnen een peesblessuregenezing versnellen. niet altijd. ook ooit twee maanden genomen. weggegooid geld.

En vermindering van pijn?

Wel een aan Traumeel H gedacht??
Google maar eens.. Ik vind het een wondermiddel

Heb laatst cissus gekocht.
Maar ik voel me een beetje raar in mn hoofd door die cissus.
Is dit mogelijk?

nog meer mensen ervaringen met Cissus....ben er benieuwd naar....kan eigenlijk maar een paar onderzoekjes vinden erover....is het alleen pijnstilling of ook heling van pees/aanhechting?

Terug
Naar boven