XXL Nutrition

clenbuterol en trainen

brutuslegrand

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
vraagje:

moet je bij het gebruik van clen perse trainen om af te vallen of kan je ook afvallen alleen met de juiste voeding ??
ps.Ik vraag dit voor een vrouw .

Clen werkt veel beter in combinatie met een goei dieet en

cardiotraining...zonder trainen/cardio zal hij ook wel afvallen maar

dat haalt niet veel uit.

Clen werkt veel beter in combinatie met een goei dieet en

cardiotraining...zonder trainen/cardio zal hij ook wel afvallen maar

dat haalt niet veel uit.

niet mee eens. Clen verhoogt je verbranding met 12% ongeveer dus dat haalt zeker wel wat uit. Goede voeding is in elk dieet een vereiste dat lijkt me logisch. Cardio daar in tegen niet. Het zal wel sneller gaan met cardio maar zonder kan ook prima.

ok,dus zij wil afvallen zonder van de bank af hoeven te komen?

niet mee eens. Clen verhoogt je verbranding met 12% ongeveer dus dat haalt zeker wel wat uit. Goede voeding is in elk dieet een vereiste dat lijkt me logisch. Cardio daar in tegen niet. Het zal wel sneller gaan met cardio maar zonder kan ook prima.

Bron?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 18:44 ----------

Dat soort bitches zijn de reden waarom Efedrine illegaal gemaakt is. Krijg je van die wijven die 250mg per dag gaan nemen en daarbij niet eens sport doen.

Alle vrouwen aan de clen & hcg tegenwoordig?
ridiculous

• Topic Starter Topic Starter

nee,wij willen dat gewoon weten .
Ze let zowiezo op haar voeding ...
Waarom je erbij gaan kapot zweten als het niet hoeft?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 19:10 ----------

Bron?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 18:44 ----------

Dat soort bitches zijn de reden waarom Efedrine illegaal gemaakt is. Krijg je van die wijven die 250mg per dag gaan nemen en daarbij niet eens sport doen.

maar een beetje meer respect he jongen , achterlijk broekventje .

nee,wij willen dat gewoon weten .
Ze let zowiezo op haar voeding ...
Waarom je erbij gaan kapot zweten als het niet hoeft?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Dec 2011 om 19:10 ----------

maar een beetje meer respect he jongen , achterlijk broekventje .

Op n sport forum vragen of je ook alleen de middelen die deze sport te goede komen kunt nemen en dan vragen/verwachten dat daar met respect op gereageerd gaat worden...???
Ja eigenlijk heel logisch ???

Ot:
Het zou kunnen...maar je zult moeten verbranden om af te vallen...
Dus zonder sporten zul je Miss 20 % van de werking hebben...met sporten 100% !!!
Dus als ze liever 5 x zo lang die zooi blijft nemen dan dat ze gaat sporten...geen probleem...daarbij zul je zonder te sporten snel weer aan gaan komen als je met die zooi stopt!

Laatst bewerkt:
Op n sport forum vragen of je ook alleen de middelen die deze sport te goede komen kunt nemen en dan vragen/verwachten dat daar met respect op gereageerd gaat worden...???
Ja eigenlijk heel logisch ???

Ot:
Het zou kunnen...maar je zult moeten verbranden om af te vallen...
Dus zonder sporten zul je Miss 20 % van de werking hebben...met sporten 100% !!!
Dus als ze liever 5 x zo lang die zooi blijft nemen dan dat ze gaat sporten...geen probleem...daarbij zul je zonder te sporten snel weer aan gaan komen als je met die zooi stopt!

ik dacht dat een forum was om te discussieren en informatie te winnen en niet om de felle uit te hangen .

Ik dacht dat dit forum bedoeld was voor mensen die aan de sport doen en niet meteen uit luiheid naar illegale middelen grijpen omdat ze de discipline van een pindarots hebben.

Heeft ze al eens een periode een aantal keren per week cardio gedaan? En heeft ze een voedingsschema gemaakt bedoeld om te cutten? Ik denk dat ik het antwoord al kan raden.

Ik dacht dat dit forum bedoeld was voor mensen die aan de sport doen en niet meteen uit luiheid naar illegale middelen grijpen omdat ze de discipline van een pindarots hebben.

Heeft ze al eens een periode een aantal keren per week cardio gedaan? En heeft ze een voedingsschema gemaakt bedoeld om te cutten? Ik denk dat ik het antwoord al kan raden.

ja,kzeker wel,fietsen en lopen

You've got to be kidding mee. "ja,kzeker wel,fietsen en lopen" is geen antwoord.

Heeft ze een cut-voedingsschema gevolgd voor langere tijd?
en heeft ze hierbij bijv. consequent cardio bij gedaan?

Luie mensen helpen we hier niet namelijk en daar heeft het alle schijn van. Hoe oud is ze uberhaupt als ik vragen mag en wat is haar lengte/gewicht.

die 'vrouw' moet gewoon eens van de bank afkomen en gaan sporten.. geen clen nodig om af te vallen hoor.
En iets gebruiken zonder daar bij te sporten, no comment.. dat is zo dom

of iedere dag een paar puntjes speed, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan idd.

idioot, GTFO

denk dat de helft hier nog niet eens een goeie cardio work out ism clen heeft gehad. dan piep je al vlug wat minder en doe je wat rustiger.

clen zonder trainen is zeker geen no-go, maar je voeding moet wel typtop zijn. :)

ben eens benieuwd of ik nu een kaart ga krijgen omdat ik advies geef en nog net geen 21 ben :D.

Terug
Naar boven