Fitness Seller

Clenbuterol?

Shanaa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
63kg
Vetpercentage
15%
De vriend van mijn beste vriendin raad me clenbuterol aan om af te vallen. Ik let op mijn eten, drink veel water, maar volg geen specifiek dieet. Ook doe ik wegens tijdsgebrek niet veel aan sport, maar ik begin met joggen en fitness na de examens. Is clenbuterol aan te raden hierbij te gebruiken gedurende korte tijd? Wat zijn de voor en nadelen?

voordelen zonder een goed voedingsschemaen serieus toegewijde training vrij weinig.
Nadelen vrij veel helemaal als je geen verstand/ervaring met dit middel hebt. En die vriend is trouwens gek als die zomaar zulke voorstellen geeft. Zelf gebruik ik al 3 jaar doping en zou mijn vriendin die zo graag wilt afvallen never nooit zulke voorstellen doen tenzei ze donders goed weet waar ze aan begint en zich 100% inzet wat betreft voeding en training.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
voordelen zonder een goed voedingsschemaen serieus toegewijde training vrij weinig.
Nadelen vrij veel helemaal als je geen verstand/ervaring met dit middel hebt. En die vriend is trouwens gek als die zomaar zulke voorstellen geeft. Zelf gebruik ik al 3 jaar doping en zou mijn vriendin die zo graag wilt afvallen never nooit zulke voorstellen doen tenzei ze donders goed weet waar ze aan begint en zich 100% inzet wat betreft voeding en training.

ik ken er niets van, zijn er misschien verschillende soorten in ? heeft het ook zo'n nadelen wanneer je het bv maar 4 weken gebruikt ? Hij is fitnesscoach en ziet er niet zo'n probleem in :-)

ik ken er niets van, zijn er misschien verschillende soorten in ? heeft het ook zo'n nadelen wanneer je het bv maar 4 weken gebruikt ? Hij is fitnesscoach en ziet er niet zo'n probleem in :-)

Het is niet omdat je een diploma hebt behaald van fitnesscoach, dat je je ook kan permitteren om uitspraken over dergelijke producten te doen. Schoenmaker blijf bij je leest!:cool:

Het is niet omdat je een diploma hebt behaald van fitnesscoach, dat je je ook kan permitteren om uitspraken over dergelijke producten te doen. Schoenmaker blijf bij je leest!:cool:

Klopt, kan jij me dan misschien wat meer vertellen over het product ? :)

google er maar eens op en bedenk je dan nog eens of dit wel zo'n snelle oplossing voor je afvallen is, er zijn zat andere middelen en met 63kg 15% bf en geen dieet. zou ik me eerst bedenken over clen.

google er maar eens op en bedenk je dan nog eens of dit wel zo'n snelle oplossing voor je afvallen is, er zijn zat andere middelen en met 63kg 15% bf en geen dieet. zou ik me eerst bedenken over clen.

tis dat, ik ken niets van die middelen. zal het eens opzoeken..

Clenbuterol is een beta blocker, en niet legaal in NL of BE te verkrijgen voor sport en/of afvallen.

Zorg eerst dat je voeding en beweging in orde is, verdiep je daar in. Heb je dit langere tijd geprobeerd, en lijkt echt niets meer te helpen, dan kan je eens gaan denken aan hulpmiddelen. Wat je nu wilt is een race-paard terwijl je nog niet eens kunt paardrijden, leer eerst paardrijden op de normale manier, als je dat doorhebt kan je aan racen gaan denken.

Hij is fitnesscoach en ziet er niet zo'n probleem in :-)

Advies en status van degene die advies geeft, dat is altijd heel lastig. Ik ben leerling verpleegkundige maar als ik hier in mijn vrije tijd iets tik dan is het dus niet zo dat ik dat als verpleegkundige adviseer zelf al was ik afgestudeerd. Neemt niet weg dat Clen niet zomaar een goedje is voor als je makkelijk wil afvallen. En neemt ook niet weg dat een fitnesscoach zich bewust moet zijn dat mensen door zijn beroep meer gewicht aan zijn mening/advies geven ook al heeft hij het hoogst waarschijnlijk niet beroepsmatig gezegd wordt het toch zo gezien door velen. En dan moet je gewoon NOOIT Clen adviseren.

Ik heb verschillende niet legale stoffen in mijn huis op dit moment maar Clen is zonder twijfel het meest gevaarlijke middel dat ik in huis heb, in mijn ogen.

Laatst bewerkt:
Clenbuterol is een beta blocker, en niet legaal in NL of BE te verkrijgen voor sport en/of afvallen.

Zorg eerst dat je voeding en beweging in orde is, verdiep je daar in. Heb je dit langere tijd geprobeerd, en lijkt echt niets meer te helpen, dan kan je eens gaan denken aan hulpmiddelen. Wat je nu wilt is een race-paard terwijl je nog niet eens kunt paardrijden, leer eerst paardrijden op de normale manier, als je dat doorhebt kan je aan racen gaan denken.

Best grappig dat je dat zegt, ik rij paard én race :-) Maar heb mijn gedachten al van de clen afgezet. Bedankt voor jullie info allemaal !

Ik ken een meisje die het gebruikt heeft, haar dieet was ook niet perfect maar toen ze clen is gaan gebruiken cis ze uiteindelijk wel nog een hoop extra afgevallen. (werd wel "begeleid" door ervaren kuurder)

Nee, want ook ik kan mij hierover geen uitspraken permitteren aangezien mijn kennis hierover dermate ontoereikend is.

Lekkere zin, luvQvist! Haha.

@TS

Goede keus. Niet aan de doping als je de rest niet voormekaar hebt. Om in de context te blijven. Geen paarden-race rijden op een haas!

Terug
Naar boven