AndroidHealthClinic

clenbuterol

justbe

Novice
Waardering
0
Ola,

Ik moet binnenkort komen bij me ploegarts, nou heb ik een streef gewicht mee gekregen aan het begin van de winter, ik zit er nog niet op :cool:

Ik doe een duursport (langlaufen,wielrennen,hardlopen, zoiets) zal een week clen. me conditie aantasten...oftewel ga ik achteruit i.p.v vooruit..

Gracias.!

Clen gaat zeker je conditie aantasten!!!

Stel een goed dieet samen, kies eens voor een nieuw trainigsschema, hoe dat er voor jou ook moge uitzien.
Als het dan niet lukt zou ik in jou geval kijken naar een ECY/ECA stack maar zeker geen Clen, naar mijn mening is Clen (only) geen optie voor duursporters.
1 week zal wel meevallen maar aan de andere kant van 1 week clen val je dus echt niet veel af....

• Topic Starter Topic Starter
E/C/A moet kunnen, heb Asprine, caffeine, en ephedra supercaps in huis, gaat dat werken?

Als je effe snel wil afvallen : meridia.

Heb wel al uit mijn omgeving vernomen dat je energie erdoor ook vermindert, dus weet niet of het aan te raden is voor een duursporter.

Hoeveel moet er af ?

Als het niet te veel is kan je opteren voor ne vocht afdrijver + wa amfetamine . Veel trainen ,eventueel wa lasilix ?

moet 5 a 6 kilo af, amfetemine is niet egt mijn ding. Train 20 a 24 uur in de week daar ligt het niet aan blijf nu een beetj hangen op me gewicht.

Wat is trouwens Lasilix..??????

aan de naam te zien heeft het een laxerende werking, weet dat niet zeker is niet echt mijn ding:D

5 of 6 kg eraf is wel erg veel. Eet je gezond en niet te vet?
Anders kun je beter eerst met een dieetist naar naar je eetpatroon kijken.

sukses in ieder geval

5/6 kilo is zonder chemische ondersteuning binnen 4 weken te realiseren. door wat aan je training en voeding te sleutelen.....
Als je dan toch wat ondersteunig nodig hebt, zou ik voor een eenvoudige, goedkope en toch wel werkzame stack op basis van Efedrine kiezen, ik denk dan aan ECY.

Veel succes.....

@ hondadelsol
vochtafdrijver in de zin van plaspillen?

Terug
Naar boven