- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft de temperatuur in Rotterdam hiermee te maken?
ok hier kan ik alleen nog maar om lachen, gelukkig heb ik mijn kloten nog.Wat heeft de temperatuur in Rotterdam hiermee te maken?
23 graden is ver boven de ideale looptemperatuur en grote evenementen als de Damloop staan bekend om de vele niet, nauwelijks od slecht voorbereidde deelnemers.
Dan zal er nooit meer een Elfstedentocht voor recreanten plaatsvinden.Wat heeft de temperatuur in Rotterdam hiermee te maken?
23 graden is ver boven de ideale looptemperatuur en grote evenementen als de Damloop staan bekend om de vele niet, nauwelijks od slecht voorbereidde deelnemers.
Toegegeven, beter je kloten behouden dan je topografisch gevoel.ok hier kan ik alleen nog maar om lachen, gelukkig heb ik mijn kloten nog.

Kou en warmte zijn wat dat betreft niet hetzelfde.Dan zal er nooit meer een Elfstedentocht voor recreanten plaatsvinden.
Die moeten dan beter nadenken of ze wel kunnen deelnemen.Kou en warmte zijn wat dat betreft niet hetzelfde.
Ik heb ze regelmatig zien zitten op warme dagen langs de kant van de weg in hun warmte/koud dekens en van de EHBO'ers de verhalen gehoord: mensen die geen stap meer rechtdoor konden zetten maar zeker wisten dat ze verder moesten.
Kou kost jaarlijks veruit meer levens dan warmte.Kou en warmte zijn wat dat betreft niet hetzelfde.
Ik heb ze regelmatig zien zitten op warme dagen langs de kant van de weg in hun warmte/koud dekens en van de EHBO'ers de verhalen gehoord: mensen die geen stap meer rechtdoor konden zetten maar zeker wisten dat ze verder moesten.
Je wilt dit serieus vergelijken met de Damloop?
The field is invitation-only and limited in size. Demand to participate in the race usually far exceeds available spots. The event is not USA Track & Field sanctioned[5] and determines their own rules,[6] which have changed over the years. Afternoon starts have been discontinued; the use of intravenous fluids now disqualifies a runner.
Course support is not provided. Each runner must arrange for his or her own support crew and vehicle. The crew provides their runner with his or her needs, including water, ice, food, gear, pacing, and first aid.
Dat is mij bekend, maar wat heeft dat te maken met een sportevenement?
Vantevoren doen ze dat niet, hebben ook geen idee van de gevolgen van warmte, als je last hebt van de warmte ben je zo van het padje dat je al helemaal geen verstandige keuzes kan maken.Die moeten dan beter nadenken of ze wel kunnen deelnemen.
Ja, wie gaat nou de boten dragen?
Dit sportevenement en er was niets aan de hand mbt hitte, nogmaals in Rotterdam was het vandaag 23 graden kun je verder flauwe grappen maken maar er was gewoon niets aan de hand ik was zelf nog een stukje zuidelijker van Rotterdam.... en het was vandaag niet warm.Dat is mij bekend, maar wat heeft dat te maken met een sportevenement?
De flauwe, maar wel geslaagde, grap is dat jij blijkbaar niet weet waar de Damloop is. Rotterdam, really?Dit sportevenement en er was niets aan de hand mbt hitte, nogmaals in Rotterdam was het vandaag 23 graden kun je verder flauwe grappen maken maar er was gewoon niets aan de hand ik was zelf nog een stukje zuidelijker van Rotterdam.... en het was vandaag niet warm.
Naast temperatuur heeft luchtvochtigheid ook een grote invloed op het vermogen van je lichaam om te koelen.