MuscleMeat

Clownsworld

• Topic Starter Topic Starter
1727211576606.png

Deze jongedame had zeker al een coronavaccin voor september 2016 en al die mensen die in 2019 uitvielen zijn stiekem ook getest door de overheid.

Wel makkelijk als alles maar één oorzaak heeft.

Smalend DBB'en... enz.

Laatst bewerkt:
Deze jongedame had zeker al een coronavaccin voor september 2016 en al die mensen die in 2019 uitvielen zijn stiekem ook getest door de overheid.

Wel makkelijk als alles maar één oorzaak heeft.

Smalend DBB'en... enz.

Zomaar een berichtje van Connie Witteman gisteren op Instagram. Slaap jij lekker verder.

1727212567001.png

Jaja de fabeltjeskrant...

Kids Thank You GIF by Rubinstein

Zomaar een berichtje van Connie Witteman gisteren op Instagram. Slaap jij lekker verder.

1727212567001.png
Geen idee wat dit met het aflasten van de laatste startgroepen van de Damloop te maken heeft vanwege dezelfde redenen en onder gelijke omstandigheden als 2019. Waarbij er steeds meer jonge mensen ongetraind aan de start van dergelijke evenementen verschijnen.

Zijn ze dan door die vaccinatie minder voorzichtig geworden?

Voor covid zag ik ze al bij bosjes uitvallen bij hardloopevenementen. Ik was ook al ver voor corona bewust van ontstoken hartzakjes. Iemand die ik ken had het en er is toen ook een jonge tophockeyer, nota bene in het ziekenhuis, aan overleden. De moeder van die hockeyer heeft nog bij Pauw ofzo gezeten. Van kennissen van mij is een familielid als jonge gezonde sportieve man dood neergevallen op een voetbalveld door problemen met z'n hart.

Mensen als Connie hebben dat allemaal niet meegekregen, die hebben voorheen nooit opgelet, maar nu zijn ze wakker, zien ze alles, vooral wat het algoritme ze voorschotelt en weten ze dat dit allemaal één oorzaak heeft die alles verklaart.

(Ik zeg ook niet dat er geen bijwerkingen van vaccinatie zijn, maar wel dat je daar niet zomaar alles aan kan plakken.)

Laatst bewerkt:
holland hoi GIF by Q-dance

Het gaat om de opvallende toename, niet dat het voorheen niet zou hebben bestaan.

Oh en niet bij de damloop, niemand kijkt daar naar. Internationaal bij meer/andere sporten zoals m.n. voetbal.

Als iets niet onderzocht wordt, is het er niet. Elke wet openbaarheid (WOO) omtrent dit onderwerp wordt ten uiterste getraineerd en als er dan wat wordt vrijgegeven is het een grote zwartgelakte bende. Zou iedereen genoeg moeten zeggen.

Het gaat om de opvallende toename, niet dat het voorheen niet zou hebben bestaan.
Perceptie speelt ook een rol. Had ik niet iemand gekend met een ontstoken hartzakje dan was dat verhaal over die hockeyer mogelijk langs me heengegaan.

Situatie Damloop leek op 2019, dat was voor corona. Daarnaast nemen er meer ongetrainden deel.

Laat maar eens zien dat er extra uitval is en dat het aannemelijk is dat die extra uitval door vaccinaties komt.

mja mss heb je (gedeeltelijk) gelijk. Wist niet dat de wereld al in 2019 zo erg in snowflakisme aan t vervallen was

De Dam tot Damloop 2019 werd gehouden op zondag 20 september 2019. Het was de 35e editie van deze loop. De wedstrijd werd gelopen onder warme omstandigheden met een temperatuur van maximaal 22 °C voor de wedstrijdlopers tot 27°C voor de recreanten.

Perceptie speelt ook een rol. Had ik niet iemand gekend met een ontstoken hartzakje dan was dat verhaal over die hockeyer mogelijk langs me heengegaan.

Situatie Damloop leek op 2019, dat was voor corona. Daarnaast nemen er meer ongetrainden deel.

Laat maar eens zien dat er extra uitval is en dat het aannemelijk is dat die extra uitval door vaccinaties komt.
Ja dat is het lastige, voorheen in heel mijn leven ook wel eens gezien, maar plots in/na een zeker jaar tal keren in allerlei sporten. Daarom zeg ik opvallend. Maar met media is het lastig te zeggen.

Het is natuurlijk wel een bekende/erkende bijwerking van een zekere recente vaccinatiecampagne waarbij men aanraad dat je de weken erna niet moet sporten.

Het is natuurlijk wel een bekende/erkende bijwerking van een zekere recente vaccinatiecampagne waarbij men aanraad dat je de weken erna niet moet sporten.
Mja uiteindelijk hebben ze t maar in de bijsluiter gezet, omdat het zo zeldzaam voor komt. Die 15 muizen waarop ze de nepvaccins op getest hebben kregen nergens last van:headbang:

Say what?

Dat heb ik dan gemist en niets mee gedaan.
Al vroeg toen er berichten van de mogelijke myocarditis uitkwamen zag ik hier waarschuwingen voor, een van vele redenen dat ik geen zin had in die vaccinatie - team no rest days!

Mogelijk werd dat niet universeel bericht, of op NOS, maar

bv

Laatst bewerkt:
Trouwens is de prik ronde voor dit najaar niet net (voor de damloop) gestart? :thinking:

Al vroeg toen er berichten van de mogelijke myocarditis uitkwamen zag ik hier waarschuwingen voor, een van vele redenen dat ik geen zin had in die vaccinatie - team no rest days!

Mogelijk werd dat niet universeel bericht, of op NOS, maar

bv

Dat werd voor Corona ook al gemeld bij een griepprik of een vaccinatie voor vakantie.

Via hetzelfde medium adviseren ze ook het laten vaccineren tegen Corona en zelfs MPOX bij kinderen.

Terug
Naar boven