AndroidHealthClinic

Clownsworld

Moah, sommige mensen hebben issues, die zijn soms met wat hulp en medicatie te verhelpen.

Bij gebrek aan een goede geestelijke gezondheidszorg komen dat soort mensen in aanraking met de politie. Dan wordt er soms iemand doodgeschoten die eigenlijk gewoon medicatie had moeten krijgen.

Lood is ook een medicatie voor acute stoornis episodes. Het werkt snel en effectief en is goedkoper als een stripje uit de apotheek.

Door zich als dronken sl*t te profileren?. Sorry maar mijn eer is mij geen geld waard. Tuurlijk zijn die centen leuk maar als vader van zo een dochter zou ik er toch een rare bijsmaak van krijgen...
Ach, ze maakt als jonge vrouw in een jolige bui een grapje en profiteert daarvan. Als ze nu de OF-route zou kiezen is het wmb een ander verhaal.

Het verbaast mij vooral dat er zoveel mensen naar luisteren.

Ach, ze maakt als jonge vrouw in een jolige bui een grapje en profiteert daarvan. Als ze nu de OF-route zou kiezen is het wmb een ander verhaal.

Het verbaast mij vooral dat er zoveel mensen naar luisteren.

Je hebt gelijk. Reageerde iets te fel . De aanleiding is niet zo schokkend idd.

Het 2e sta ik ook van te kijken. Tot een masnd terug wist ik nieteens wat huaw tah oid betekende. Mn vrouw zei: jaja tuurlijk dat weet jij wel viezerik! Maar ik wist het echt niet. Volg die hypes niet . Ik heb dan ook geen socials behalve DBB en whatsapp. Zag het op een billboard staan en begon het te ontcijferen. Moet ik dit achterstevoren lezen? Van binnen naar buiten? Ik had alle combos al geprobeerd en dacht toen , het zal wel. Tot ik het dus aan mn vrouw vroeg🤣

Je hebt gelijk. Reageerde iets te fel . De aanleiding is niet zo schokkend idd.

Het 2e sta ik ook van te kijken. Tot een masnd terug wist ik nieteens wat huaw tah oid betekende. Mn vrouw zei: jaja tuurlijk dat weet jij wel viezerik! Maar ik wist het echt niet. Volg die hypes niet . Ik heb dan ook geen socials behalve DBB en whatsapp. Zag het op een billboard staan en begon het te ontcijferen. Moet ik dit achterstevoren lezen? Van binnen naar buiten? Ik had alle combos al geprobeerd en dacht toen , het zal wel. Tot ik het dus aan mn vrouw vroeg🤣
Ik ben er ook trots op dat ik het moest googlen toen het opeens van alle kanten voorbij kwam.

• Topic Starter Topic Starter
1728376292198.png

Moah, sommige mensen hebben issues, die zijn soms met wat hulp en medicatie te verhelpen.

Bij gebrek aan een goede geestelijke gezondheidszorg komen dat soort mensen in aanraking met de politie. Dan wordt er soms iemand doodgeschoten die eigenlijk gewoon medicatie had moeten krijgen.
Bij gebrek aan goede geestelijke gezondheidszorg krijgen dit type mensen de kans om in zo een episode hulpverleners op te jagen met een schaar in hun handen. Nu heeft een agent de middelen aan zijn of haar koppel om de situatie in eigen voordeel te beslissen. Een kind of willekeurige vreemde heeft dat waarschijnlijk niet.
Door zich als dronken sl*t te profileren?. Sorry maar mijn eer is mij geen geld waard. Tuurlijk zijn die centen leuk maar als vader van zo een dochter zou ik er toch een rare bijsmaak van krijgen...
Zo heb ik het niet opgevat. Ik vond haar eerste filmpje eigenlijk wel komisch. Gewoon een jonge meid in een aangeschoten bui.

Dat wij in een door sociale media vergiftigde maatschappij leven blijkt er wel uit, inderdaad. Zij heeft daar ten volle gebruik van gemaakt en daarvoor kan ik enkel respect hebben. Iedereen moet zichzelf een zo goed mogelijk leven verschaffen met de attributen die hij of zij gekregen heeft. Deze meid heeft dat erg goed begrepen.
Dat gaat ook op voor de twee personen boven haar.

Het is echt zorgelijk hoeveel Amerikanen lijken te denken dat de komende orkaan Milton op de een of andere manier bewust gemaakt is door de overheid oid.

Dat ze zelfs nu in 2024 nog niet snappen dat dit het gevolg van de Nederlandse CO2 uitstoot is.

Ha, wat een r**ards.

Je zou de reacties op sommige berichten eens moeten zien.

Zelfs jij zou die mensen nog adviseren om het alu hoedje aan de kant te leggen.

:roflol:

:roflol: :roflol: :roflol:

1728590394552.png

Terug
Naar boven