- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Nee, dat verschilt.Geld het effect/gevaar van de temperatuur niet voor iedereen die daar was?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat verschilt.Geld het effect/gevaar van de temperatuur niet voor iedereen die daar was?
Vandaag Inside op YT had ze volgens mij beide in één filmpje.Daar reageerde schoof beter op, ik kan dat fragment alleen zo snel niet vinden.
Thuiswerk op eigen risico.

Deze jongedame kan vele mensen iets leren als het om marketing gaat. Van gefilmd worden terwijl zij jolig doet in een dronken bui tot een ware internet-bekendheid en nooit meer te hoeven werken voor haar geld.
Dat wij in een door sociale media vergiftigde maatschappij leven blijkt er wel uit, inderdaad. Zij heeft daar ten volle gebruik van gemaakt en daarvoor kan ik enkel respect hebben. Iedereen moet zichzelf een zo goed mogelijk leven verschaffen met de attributen die hij of zij gekregen heeft. Deze meid heeft dat erg goed begrepen.Zegt meer over de mensen die dat kijken als over haarzelf
Moah, sommige mensen hebben issues, die zijn soms met wat hulp en medicatie te verhelpen.Dit is het directe gevolg van alle gezeur op de politie. In een normale wereld zou deze vrouw, nadat de taser niet afdoende effect heeft, neergeschoten worden. En dat zou terecht zijn.
Dat wij in een door sociale media vergiftigde maatschappij leven blijkt er wel uit, inderdaad. Zij heeft daar ten volle gebruik van gemaakt en daarvoor kan ik enkel respect hebben. Iedereen moet zichzelf een zo goed mogelijk leven verschaffen met de attributen die hij of zij gekregen heeft. Deze meid heeft dat erg goed begrepen.
Je zou eens moeten weten wat jouw dochter uitspookt na 2 breezers.Door zich als dronken sl*t te profileren?. Sorry maar mijn eer is mij geen geld waard. Tuurlijk zijn die centen leuk maar als vader van zo een dochter zou ik er toch een rare bijsmaak van krijgen...