XXL Nutrition

Clownsworld

Ze was best leuk hoor, maar het kan te mal...

Ze was best leuk hoor, maar het kan te mal...

Deze jongedame kan vele mensen iets leren als het om marketing gaat. Van gefilmd worden terwijl zij jolig doet in een dronken bui tot een ware internet-bekendheid en nooit meer te hoeven werken voor haar geld.

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Zit ik voor niks die vacature te zoeken

1728217865576829.jpg

wtf?

Deze jongedame kan vele mensen iets leren als het om marketing gaat. Van gefilmd worden terwijl zij jolig doet in een dronken bui tot een ware internet-bekendheid en nooit meer te hoeven werken voor haar geld.

Zegt meer over de mensen die dat kijken als over haarzelf

Zegt meer over de mensen die dat kijken als over haarzelf
Dat wij in een door sociale media vergiftigde maatschappij leven blijkt er wel uit, inderdaad. Zij heeft daar ten volle gebruik van gemaakt en daarvoor kan ik enkel respect hebben. Iedereen moet zichzelf een zo goed mogelijk leven verschaffen met de attributen die hij of zij gekregen heeft. Deze meid heeft dat erg goed begrepen.

Dit is het directe gevolg van alle gezeur op de politie. In een normale wereld zou deze vrouw, nadat de taser niet afdoende effect heeft, neergeschoten worden. En dat zou terecht zijn.
Moah, sommige mensen hebben issues, die zijn soms met wat hulp en medicatie te verhelpen.

Bij gebrek aan een goede geestelijke gezondheidszorg komen dat soort mensen in aanraking met de politie. Dan wordt er soms iemand doodgeschoten die eigenlijk gewoon medicatie had moeten krijgen.

Dat wij in een door sociale media vergiftigde maatschappij leven blijkt er wel uit, inderdaad. Zij heeft daar ten volle gebruik van gemaakt en daarvoor kan ik enkel respect hebben. Iedereen moet zichzelf een zo goed mogelijk leven verschaffen met de attributen die hij of zij gekregen heeft. Deze meid heeft dat erg goed begrepen.

Door zich als dronken sl*t te profileren?. Sorry maar mijn eer is mij geen geld waard. Tuurlijk zijn die centen leuk maar als vader van zo een dochter zou ik er toch een rare bijsmaak van krijgen...

Terug
Naar boven