XXL Nutrition

Clownsworld

Zoveel tandvlees tussen de tanden en de lip. Om akelig van te worden.

Nu mag ik zeker geen hekel meer hebben aan fatbikers?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kunnen mensen zo worden

1729275067082.png

Van een activist in Nederland heb ik weleens begrepen dat als hij met andere zwarte vrienden ergens waren dat ze zich dan wat stiller hielden, want ze werden altijd raar aangekeken door de blanken als ze aan jet praten waren "met energie".

Van een activist in Nederland heb ik weleens begrepen dat als hij met andere zwarte vrienden ergens waren dat ze zich dan wat stiller hielden, want ze werden altijd raar aangekeken door de blanken als ze aan jet praten waren "met energie".
Praten met energie noemen wij in het racistische blanke Westen "schreeuwen".

En schreeuwen, met name in het openbaar (vervoer), ervaren wij racisten als zeer storend.

Het blijft bizar hoe wilde gedachtes in de Simpsons en sommige films de toekomst bleken te voorspellen.

(ja, er zit ongetwijfeld een fout in die redenatie, iets wat lijkt op survivor bias of confirmation bias)

Het blijft bizar hoe wilde gedachtes in de Simpsons en sommige films de toekomst bleken te voorspellen.

(ja, er zit ongetwijfeld een fout in die redenatie, iets wat lijkt op survivor bias of confirmation bias)

Hij doet me dan nog het meest aan Kim Jong Un denken, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.

Happy Halloween All Y'all!

Pareltje!

:roflol: :roflol: :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ondernemers onderweg naar hun klus in Amsterdam

1730736529444.png

Terug
Naar boven