MuscleMeat

Clownsworld

020

1737376687709.png
Racist! ooh je hebt het over de borden

Laatst bewerkt:
Geweldig inkomsten model.

Begin een podcast waar je allerlei domme OnlyFans sloeries uitnodigt. Stel vervolgens normale vragen en geef, na hun retarded antwoord, een normaal antwoord waar iedereen zich in kan vinden.
Laat je ondertussen dagelijks aan je stok slobberen door deze sloeries en verdien jaarlijks met gemak 100k+ als zzp'er
Ik had mee gezegd in die podcast aan die onlyfans dames wat het percentage m/v is van hun abonnees. Vermoed dat ver weg dan wel niet 90+% een man is, dus hun inkomsten droppen dan met 90%.

Ik overleef het niet als mijn inkomsten 90% dalen, misschien hun wel dat weet ik dan ook weer niet.

Ken haar verder niet (had het beter in het 'grappige filmpjes' topic moeten plaatsen).

Eigenlijk zegt ze dat je de lift gewoon moet voltooien, al kun je niet meer.
Nee, ze zegt dat je niet moet haasten en vooral rechtop moet blijven. Dat is gezien haar discipline, gewichtheffen, een uitstekende tip.

Nee, ze zegt dat je niet moet haasten en vooral rechtop moet blijven. Dat is gezien haar discipline, gewichtheffen, een uitstekende tip.
Ze zei ook als het zwaar aanvoelt en niet wanneer je niet meer kunt.

Niet goed geluisterd en te snel m'n conclusie getrokken.

• Topic Starter Topic Starter
1740784598625.png

Laatst bewerkt:
"Zo blijkt uit een nieuw onderzoek"

Hoezo nieuw? Dit is ecologische basiskennis en al vele decennia duidelijk.
Wie verzint dit soort onzin toch?

We wachten in spanning af tot ze het fenomeen "fotosynthese" ook heeft ontdekt, met haar schrandere onderzoeksmethoden en noeste arbeidsinzet. :emo:
Als Sophie geen nobelprijs krijgt snap ik het ook niet meer.

Terug
Naar boven