De vraag staat nog open of dit correlatie of causatie is, dacht ik.
Jij snapt er weer geen ruk van merk ik, als je goed je best doet kun je hier correlatie doortrekken naar causatie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vraag staat nog open of dit correlatie of causatie is, dacht ik.
Uiteindelijk zal ik wel komen tot de juiste conclusie.Jij snapt er weer geen ruk van merk ik, als je goed je best doet kun je hier correlatie doortrekken naar causatie.
Uiteindelijk zal ik wel komen tot de juiste conclusie.

Racist! ooh je hebt het over de borden
Ik had mee gezegd in die podcast aan die onlyfans dames wat het percentage m/v is van hun abonnees. Vermoed dat ver weg dan wel niet 90+% een man is, dus hun inkomsten droppen dan met 90%.Geweldig inkomsten model.
Begin een podcast waar je allerlei domme OnlyFans sloeries uitnodigt. Stel vervolgens normale vragen en geef, na hun retarded antwoord, een normaal antwoord waar iedereen zich in kan vinden.
Laat je ondertussen dagelijks aan je stok slobberen door deze sloeries en verdien jaarlijks met gemak 100k+ als zzp'er
Ken haar verder niet (had het beter in het 'grappige filmpjes' topic moeten plaatsen).
Nee, ze zegt dat je niet moet haasten en vooral rechtop moet blijven. Dat is gezien haar discipline, gewichtheffen, een uitstekende tip.Ken haar verder niet (had het beter in het 'grappige filmpjes' topic moeten plaatsen).
Eigenlijk zegt ze dat je de lift gewoon moet voltooien, al kun je niet meer.
Ze zei ook als het zwaar aanvoelt en niet wanneer je niet meer kunt.Nee, ze zegt dat je niet moet haasten en vooral rechtop moet blijven. Dat is gezien haar discipline, gewichtheffen, een uitstekende tip.
Wow wat een ontdekking! Gvd die Sophie komt er wel hoor. Wat een genie.
Wow wat een ontdekking! Gvd die Sophie komt er wel hoor. Wat een genie.

Als Sophie geen nobelprijs krijgt snap ik het ook niet meer."Zo blijkt uit een nieuw onderzoek"
Hoezo nieuw? Dit is ecologische basiskennis en al vele decennia duidelijk.
Wie verzint dit soort onzin toch?
We wachten in spanning af tot ze het fenomeen "fotosynthese" ook heeft ontdekt, met haar schrandere onderzoeksmethoden en noeste arbeidsinzet.![]()
Als Sophie geen nobelprijs krijgt snap ik het ook niet meer.