AndroidHealthClinic

Clownsworld

Natuurlijk krijgt ze die....alleen helaas niet binnen het thema waar ze zo haar "best" voor heeft gedaan.
Die krijgt ze voor haar onderzoek waaruit blijkt dat de stijgende zeespiegel een direct gevolg is van de toenemende CO2 concentratie in de lucht sinds de industriële revolutie.

Onderzoek van Sophie:

Andere onderzoek met andere randvoorwaarden die deels tot andere conclusies leiden.

Verder was volgens mij lange tijd de heersende gedachte dat tropische bossen weinig invloed hadden op en beïnvloed werden door wereldwijde CO2 concentraties omdat ze binnen een eigen kringloop groeiden de waarbij de schaarste van nutriënten de voornaamste beperkende factor was.

Die krijgt ze voor haar onderzoek waaruit blijkt dat de stijgende zeespiegel een direct gevolg is van de toenemende CO2 concentratie in de lucht sinds de industriële revolutie.

En ik krijg de DBB Nobelprijs, omdat ik zojuist de verbazingwekkende ontdekking hebt gedaan dat weerstandstraining hypertrofie tot gevolg heeft.

Knap hè, van mij! ;)

Verder was volgens mij lange tijd de heersende gedachte dat tropische bossen weinig invloed hadden op en beïnvloed werden door wereldwijde CO2 concentraties omdat ze binnen een eigen kringloop groeiden de waarbij de schaarste van nutriënten de voornaamste beperkende factor was.
Binnen mijn beperkte heersende kennis, wist ik dat die heersende gedachte toen al niet klopte.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.006
1741262091443.png

Ik begrijp hier niets meer van.

Terug
Naar boven