- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ze hooggeleid is of omdat ze geprofiteerd heeft van de diversiteitsdeugers?
Het is een hoogleraar informatica die daadwerkelijk dingennheeft gedaan en gemaakt, geen vrouwenstudies met een proefschrift over lived experiences.Omdat ze hooggeleid is of omdat ze geprofiteerd heeft van de diversiteitsdeugers?
Een aantal van de ideeën die ze in het artikel doet zijn nog de moeite waard ook. Ik weet niet of ik het eens ben met alle koppelingen die ze maakt.
In mijn oratie in 2023 sprak ik me ook al uit over de manier waarop de techwereld vrouwen en niet-westerse mensen op een systematische manier buitensluit.
De punten waar ik het wel mee eens ben gingen o.a. vooral over het onnodig moeilijk maken van programmeren, dat sloot nog mooi aan bij jouw opmerking ook.Waanbeelden. Het valt ook op dat ze op geen enkele wijze in het artikel het beklag van haar studiegenoot dat het tegendeel beweerd ontkracht of uberhaupt behandeld. Maar wat beweringen zonder onderbouwing of bewijs.
Bias in algoritmes (denk dat we het eigenlijk (data-)modellen moeten noemen) ja het is dan ook garbage in garbage out, en als het daar al niet door komt dan blijft het overfitting wat niet zomaar in projecties vooruit werkt.De punten waar ik het wel mee eens ben gingen o.a. vooral over het onnodig moeilijk maken van programmeren, dat sloot nog mooi aan bij jouw opmerking ook.
Ook dat er in algoritmes snel allerlei bias kunnen kruipen, hetgeen door b.v. het Toeslagenschandaal wordt aangetoond.
Dacht serieus dat het een omgebouwde was.
Niet dan?
Het zijn altijd dezelfde lelijke alto wijven die door niemand gebeukt willen worden.
Van Stephen Hawking wordt het vrouwenvolk wel nat in het broekje...Het zijn altijd dezelfde lelijke alto wijven die door niemand gebeukt willen worden.
Reken maar dat hij die kutjes nat kon krijgen.Van Stephen Hawking wordt het vrouwenvolk wel nat in het broekje...
Goede vergelijking.Van Stephen Hawking wordt het vrouwenvolk wel nat in het broekje...
De IT zit vol met alto's.
Stephen was zo toxisch masculine dat z'n spieren ermee ophielden.