Jij had tijdens corona toch ook astma?Als we iedereen met astma nou gewoon vergassen. Weet je hoe goed dat zou zijn voor het klimaat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij had tijdens corona toch ook astma?Als we iedereen met astma nou gewoon vergassen. Weet je hoe goed dat zou zijn voor het klimaat?
Ben ik van genezen na mijn 5e covidbooster.
Ik mis nog wegenwerken. Of toch alleszins de afzettingen en borden maar niemand te zien die effectief werkt.
Dus Trump is niet de enige hork, maar wel een die op de eerste rij mag zitten?
De kardinalen droegen toch ook geen zwart?Dus Trump is niet de enige hork, maar wel een die op de eerste rij mag zitten?
Alle blauwe pakken zijn beveiligers van Trump. Check hun kijkrichting. En zelfde stropdas.
De bisschoppen en priesters ook niet en die zaten dan ook keurig in aparte vakken, nin-argument.
Ik zie ook witte theedoeken.De bisschoppen en priesters ook niet en die zaten dan ook keurig in aparte vakken, nin-argument.
Zelfs Zelensky droeg zwart!
Die ze dragen met zwarte touwen op zwarte lakens. Ik zie ook witte overhemden...
Nou misschien had trump wel zwarte lingerie aan.Die ze dragen met zwarte touwen op zwarte lakens. Ik zie ook witte overhemden...
De bisschoppen en priesters ook niet en die zaten dan ook keurig in aparte vakken, nin-argument.
Zelfs Zelensky droeg zwart!
Melania zeker!
Flink meer dan dat.Ik ben benieuwd of wij als Nederland, wanneer alles bij elkaar opgeteld wordt, meer of minder dan één miljoen euro per dag kwijt zijn aan asielzoekers.
Shit, dat is veel zeg. En dan gaat dit zo te zien alleen over de asielopvang en nog niet over alle 'gewone' woningen die gratis worden weggegeven, de uitkeringen en andere gratis voorzieningen?Flink meer dan dat.
![]()
Kosten asielopvang miljard gestegen
De asielopvang heeft vorig jaar 2,7 miljard euro gekost, zo staat in het jaarverslag van het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA). Dat is een flinke toename vergeleken met het jaar ervoor, toen het COA 1,6 miljard euro nodig had voor de opvang van vreemdelingen. De voornaamste oorzaak is de...www.binnenlandsbestuur.nl