- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan weer een foto uit een bepaalde hoek vergelijken met het Belamy Saluut van Musk?
Ik leg graag een vinger (arm) op de waanzin.We gaan weer een foto uit een bepaalde hoek vergelijken met het Belamy Saluut van Musk?
Goede pun, datdanweerwel!
Theater en spelen doen een gek in vreugde laten leven.soms denk ik wel eens dat we als soort niet lang meer hebben maar dan neem ik weer is xtc en is alles goed..
En wat weerhoudt ze ervan om mensen zonder slimme meter niet gewoon constant de hoofdprijs te factureren?Daarom dus nu niet overstappen op een 4g slimme meter die de beheerders je willen aansmeren.
Over een paar jaar zal het vastrecht en kwh prijs echt per uur/minuut gaan en ben je waarschijnlijk een stuk duurder uit als je niet tactisch je stroom gaat verbruiken.
En wat weerhoudt ze ervan om mensen zonder slimme meter niet gewoon constant de hoofdprijs te factureren?
Als er echt een doel achter zit om de burger in te sturen lijkt het mij niet dat je goedkoper uit kunt zijn als je hun dwang probeert te omzeilen.Dat doen ze nu bij de ferrarismeters ook niet, misschien straks bij oude slimme meters ook niet.