MuscleMeat

Clubs in Antwerpen?

Gym 11 in hemiksem is een goede gym, redelijk hardcore, klein maar gezellig.
Better Bodies zou van horen zeggen ook wel goed zijn.
Op Antwerpen Zuid heb je City Gym, ook wel een bodybuildingminded klein gymmetje.

Ik train zelf in Gym 11, is een 20 minuten rijden vanuit Antwerpen centrum

Ik woon Vlak naast De E19. Zelf train ik in MC fitness Mortsel... Ik werk in Health City Merksem. maar ik raad je Health City niet aan in de zin van dat daar de gewichten maar tot 42 kilo gaan.

Je hebt nog wel meerdere kleinere fitnessen in Mortsel. Maar daar ben ik nog niet binnen geweest

Mc Fitness in Mortsel is goed als beginner, maar als je al langer dan een jaar traint zou ik beter naar http://www.fanatics.be/ gaan ... in MC Fitness gaan dumbbells maar tot 36 kg en te weinig verschillende machines.

te ekeren is ook kleine fitness,27euro p/m dumbbells tot 65kg geloof ik met laagje stof op geen healt city gedoe alles aanwezig vd echte ijzervreter

@ Antwerpen Zuid, einde Brederodestraat heb je Down Town. Kan je geen losse squats doen en deadliften wordt lastig (heel klein ruimte).

Ik train nu zelf in JustFit Hoboken: squat rek, kan je deadliften, geen gezaag of gezeik... in alle JustFits behalve Oudaan hebben ze een squat rek.

Ga nu veranderen naar WezenbergFit: 450/jaar maar krijgt er wel sauna bij, kettlebells, kracht ruimte apart met shitload van toestellen, squat rekken en deadlift matjes. In combinatie met een zwembad :D

@ Antwerpen Zuid, einde Brederodestraat heb je Down Town. Kan je geen losse squats doen en deadliften wordt lastig (heel klein ruimte).

Ik train nu zelf in JustFit Hoboken: squat rek, kan je deadliften, geen gezaag of gezeik... in alle JustFits behalve Oudaan hebben ze een squat rek.

Ga nu veranderen naar WezenbergFit: 450/jaar maar krijgt er wel sauna bij, kettlebells, kracht ruimte apart met shitload van toestellen, squat rekken en deadlift matjes. In combinatie met een zwembad :D

Is het zwembad inbegrepen bij wezenbergfit? Dat is die club aan de singel zeker?

Planet fitness is goed. Je hebt ook nog American wellness center in Merksem, http://www.american-wellness.be.

In Antwerpen heb je Better Bodies, zeer goede gym. http://www.betterbodies.be

Planet fitness & American welness zijn zeker aanraders!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 15:16 ----------

Fanatics (www.fanatics.be) is ook goed, maar daar hebben ze vooral toestellen.
Wel veel dumbbells en een stuk of 5 bankskes, 2 flat benches maar vooral toestellen.
Niemand deadlift er, sommige squatten. Prijs valt mee, abbo kan je ook pauzeren. Is wel geen kleinere fitness maar eerder gigantisch groot.
Hoes de MC fitness? Iemand zei me dat het eigelijk niet zo goedkoop is als het lijkt?

Ikzelf train in Mc fitness in ekeren nu, en ik moet zeggen zeker geen slechte fitness, enkel gaan de dumbbells maar tot 36kg.
Ook ben ik daar blijkbaar bij de weinige die er squat ???

Maar voor die €21.5 per maand moet je het zeker niet doen.

Als ik me binnen kort verplaats zal het Alfo in Hoevenen worden of American welness in Merksem.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 15:18 ----------

te ekeren is ook kleine fitness,27euro p/m dumbbells tot 65kg geloof ik met laagje stof op geen healt city gedoe alles aanwezig vd echte ijzervreter

Waar is is deze fitness? :eek:

Iemand btw in de Health City in Riemsstraat getraind ? Is zo'n premium club, vraag mij of ik daar kan deadliften etc.

Ik train in een premium health city en ze zagen er niet over :)

Fok, ben er vandaag geweest... bars hebben een maximum belasting van 180kg, hebben geen olympische schijven, geen squat rek en deadliften gaat ook nergens.

Waar train je misschien ?

Terug
Naar boven