tim gym11
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik woon Vlak naast De E19. Zelf train ik in MC fitness Mortsel... Ik werk in Health City Merksem. maar ik raad je Health City niet aan in de zin van dat daar de gewichten maar tot 42 kilo gaan.
Je hebt nog wel meerdere kleinere fitnessen in Mortsel. Maar daar ben ik nog niet binnen geweest

@ Antwerpen Zuid, einde Brederodestraat heb je Down Town. Kan je geen losse squats doen en deadliften wordt lastig (heel klein ruimte).
Ik train nu zelf in JustFit Hoboken: squat rek, kan je deadliften, geen gezaag of gezeik... in alle JustFits behalve Oudaan hebben ze een squat rek.
Ga nu veranderen naar WezenbergFit: 450/jaar maar krijgt er wel sauna bij, kettlebells, kracht ruimte apart met shitload van toestellen, squat rekken en deadlift matjes. In combinatie met een zwembad![]()
Planet fitness is goed. Je hebt ook nog American wellness center in Merksem, http://www.american-wellness.be.
In Antwerpen heb je Better Bodies, zeer goede gym. http://www.betterbodies.be
Fanatics (www.fanatics.be) is ook goed, maar daar hebben ze vooral toestellen.
Wel veel dumbbells en een stuk of 5 bankskes, 2 flat benches maar vooral toestellen.
Niemand deadlift er, sommige squatten. Prijs valt mee, abbo kan je ook pauzeren. Is wel geen kleinere fitness maar eerder gigantisch groot.
Hoes de MC fitness? Iemand zei me dat het eigelijk niet zo goedkoop is als het lijkt?

te ekeren is ook kleine fitness,27euro p/m dumbbells tot 65kg geloof ik met laagje stof op geen healt city gedoe alles aanwezig vd echte ijzervreter

Is het zwembad inbegrepen bij wezenbergfit? Dat is die club aan de singel zeker?
Nope , zwembad in niet inbegrepen in de prijs van abbo.
Iemand btw in de Health City in Riemsstraat getraind ? Is zo'n premium club, vraag mij of ik daar kan deadliften etc.

Ik train in een premium health city en ze zagen er niet over![]()