Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
vaak enkel mentaal gehandicapt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vaak enkel mentaal gehandicapt.
Dan hebben ze de fysieke handicap vast niet door
Scheelt weer mentaal leed.
Zin om te trainen belachelijk laag, dus een training puur op karakter.Respect.. kan echt afzien zijn!Zin om te trainen belachelijk laag, dus een training puur op karakter.
Er zit zéker meer in...Had je zelf het idee dat je bij die rdl maximaal ging, ik zou zeggen dat er nog zeker een rep meer in zat maar 2 zou mij ook niet verbazen.
Ooh zo, dat had ik dan gemist.Er zit zéker meer in...
Maarrrr zie m'n 2de post. Ik heb spondylolisthesis van L5-S1, dus ik concentreer op progressieve overload met een aantal reps in reserve.
Als ik tegenaan failure train met deadlifts, kan ik de komende week letterlijk m'n bed niet meer uit.
Ik vermaal altijd gewoon een partij basmatirijst met koffievermaler en breng het zelf op smaak

De smaken van TBJP zijn erg lekker, te koop bij alphasupps. Als allround smaak zou ik zelf custard cream nemen, ze verkopen ook proefzakjes van 50gRustdag vandaag, dus even van gebruik maken om wat meningen te verzamelen.
Iemand nog tips wat betreft goeie COR merken/smaken? Ik heb vanille + salted caramel cookie staan van XXL, maar vind deze toch maar flets smaken!