AndroidHealthClinic

Contest Log CODEX VITVS

• Topic Starter Topic Starter
Weer niet ideaal geslapen vannacht, slechts 44min diepe slaap, het is weer zo'n periode :(
Energie was dus weer niet top en nadien behoorlijk opgebrand.

Reverse decline crunches

15x
12x
10x

Lying Leg Curl

10x 35
11x 32,5
10x 30

Romanian DL

8x 107,5
6x 107,5

Squat

11x 90

Leg extension (uni)

14x 25
10x 25

Split Squat

15x 20

Standing calve raise (dbell)

15x 22
12x 22
11x 22

Check-in met coach gehad. Deze morgen woog ik alweer 78+, dus aangezien m'n gewicht maar niet wil droppen, zijn er weer flink wat kcal geschrapt.

TD: 2227 kcal E 213g K 256g V 39g
RD: 2029 kcal E 207g K 154g V 65g

Ik ga m'n stappen ook wat uppen naar 12000 en wellicht her en der ook wat meer cardio toevoegen (afhankelijk van tijd), want met slechts 5 weken te gaan heb ik wel nog wat werk voor de boeg! :loopband:

Check-in met coach gehad. Deze morgen woog ik alweer 78+, dus aangezien m'n gewicht maar niet wil droppen, zijn er weer flink wat kcal geschrapt.

TD: 2227 kcal E 213g K 256g V 39g
RD: 2029 kcal E 207g K 154g V 65g

Ik ga m'n stappen ook wat uppen naar 12000 en wellicht her en der ook wat meer cardio toevoegen (afhankelijk van tijd), want met slechts 5 weken te gaan heb ik wel nog wat werk voor de boeg! :loopband:
Knallen!

Energie nog altijd niet top, maar had niet anders verwacht na een aantal slechte nachten en een volle werkweek. Alsnog een goeie UB training gehad vandaag met toch ook weer een repje erbij op de Inline press en dips + gewicht erbij op Lat Pull, dus tevreden!
Verder liep ik er vandaag bij alsof ik een toogzweer had, dus toch maar even geen foto's genomen. Andere keer. :o

Vandaag ook 14K stappen gezet, waarvan 2500 met een weighted vest van 10kg.
Morgen ochtendcardio en LB, maar ook 's avonds naar een trouwfeest :tanden: Gelukkig wel de laatste uitspatting van deze cutfase (en ook de eerste denk ik haha).

UB

Cable Lateral raise (met cuffs)

13x 11,25
11x 11,25

Incline dbell press

9x 32
13x 28

Lat Pull

14x 62,5
11x 65
9x 65

Seated Dbell shoulder press

9x 26

Incline dbell fly

12x 13
10x 13

Dips

12x BW+10kg
14x BW

Hammer curl

16x 10
16x 10

Nog wat zoekend hier naar het juiste gewicht en uitvoering. Maandag naar de HA voor doorverwijzing naar shockwave behandeling en hopelijk geraak ik dan sneller van die pijnlijke elleboog verlost!

30min nuchtere cardio & 7k stappen met een 10kg weight vest deze morgen al. Even wat maaltijden gebrikt en dan LB. Goeie motivatie, goeie training! Enkel met deadlifts wat ingehouden en gewoon gegaan voor evenaring van vorige week. Verder weer overal gewicht en/of reps kunnen bijpakken...
Frontsquat vervangen door backsquat (met hielblokjes voor quad dominantie). Die voelt gewoon een stuk beter aan de knieën.
Walking lunges gooi ik er deze cut helemaal uit, voelt niet goed aan de knieën en zorgt alleen maar voor ellende.

LB

Lying Leg Curl

11x 35 - failure
11x 32,5 - failure
18x 32,5 (RP set) - failure

Sumo DL

6x 100
6x 120

Step ups

15x 16
14x 16

Squat

11x 90
8x 90

Standing calve raise (dbell)

16x 22
14x 22
12x 22

Nieuwe dag, nieuwe stappen, pas 3 uur wakker en al aan 8K met weighted vest :)

Wekelijkse update:

Voorlopig weekgemiddelde 77,8kg (-0,1)
(misschien moet ik op dinsdag beginnen meten, want ik weet dan pas m'n exacte weekgemiddelde)

Buikomtrek: 83cm (-1cm)
7-puntsmeting: 45mm (-0mm)
Vet%: 14,2% (-0)

Zeer teleurstellend dit en ik mag beginnen oordelen dat deze wedstrijd-cut helemaal niks wordt. Alle genomen maatregelen te weinig & te laat... Desalniettemin blijf ik natuurlijk voluit gaan en heb er vertrouwen in dat ik de komende 4 weken alsnog flink ga zakken in VP%.

Blijven gaan! Soms blijf je wat hangen en dan heeft je lichaam ineens de boodschap begrepen dat er gewicht af moet.

Blijven gaan! Soms blijf je wat hangen en dan heeft je lichaam ineens de boodschap begrepen dat er gewicht af moet.
Ja dat snap ik wel, het is ook niet de eerste keer dat ik diep cut. Alleen... Ik werk met een coach die behoorlijk wat ervaring heeft, dan verwacht ik wel betere resultaten. Ik kom gewoon tot de constatatie dat ik dit gewoon zelf beter kan.

Ik werk met een coach die behoorlijk wat ervaring heeft, dan verwacht ik wel betere resultaten. Ik kom gewoon tot de constatatie dat ik dit gewoon zelf beter kan.
Ik zou die twijfels gewoon op een respectvolle manier open en eerlijk met je coach bespreken. Een goede coach kan dat hebben.

Had je de eind datum vd contest aangegeven dat je dan maximaal droog wil zijn, net als een wedstrijd werk je dan naar een datum en adhv resterend tijd/shape moet een coach keuzes maken qua tempo.

Ik zou die twijfels gewoon op een respectvolle manier open en eerlijk met je coach bespreken. Een goede coach kan dat hebben.
Snap ik. Dit is gewoon heat of the moment hé... Metingen vallen tegen, het besef komt dat <10% niet meer op tijd gaat lukken en ik ventileer daarbij m'n ongenoegen. Dat betekent ook helemaal niet dat ik ontevreden ben met de coaching in z'n geheel.

Had je de eind datum vd contest aangegeven dat je dan maximaal droog wil zijn, net als een wedstrijd werk je dan naar een datum en adhv resterend tijd/shape moet een coach keuzes maken qua tempo.
Doelstelling was <10%

Snap ik. Dit is gewoon heat of the moment hé... Metingen vallen tegen, het besef komt dat <10% niet meer op tijd gaat lukken en ik ventileer daarbij m'n ongenoegen. Dat betekent ook helemaal niet dat ik ontevreden ben met de coaching in z'n geheel.

Doelstelling was <10%
Gezien je start fotos was dit zeer goed haalbaar in 3 maanden. 10% is ook goed droog dat buikspieren zichtbaar zijn, maar ik zou je start fotos ook niet hoger als 15/17% inschatten, dus nu 14% is erg traag.

Heb je een foto van zelfde pose als start foto dan is het duidelijker zichtbaar aangezien een meting niet altijd accuraat is en visueel je wellicht stuk droger oogt.

Ja ben ook wel benieuwd hoe je visueel er nu bij staat

Gezien je start fotos was dit zeer goed haalbaar in 3 maanden. 10% is ook goed droog dat buikspieren zichtbaar zijn, maar ik zou je start fotos ook niet hoger als 15/17% inschatten, dus nu 14% is erg traag.

Heb je een foto van zelfde pose als start foto dan is het duidelijker zichtbaar aangezien een meting niet altijd accuraat is en visueel je wellicht stuk droger oogt.
Eens en een fatsoenlijke sportschool vinden

Ik maak morgenochtend es foto's (nuchter na opstaan)

• Like
Waarderingen: AK
Eens en een fatsoenlijke sportschool vinden
Een sportschool gaat niks doen aan je vetpercentage.

Doelstelling was <10%

Heb je de deadline duidelijk gecommuniceerd richting je coach? Als je alleen een doelstelling van 10% uitgesproken hebt, dan zal een coach waarschijnlijk sturen op de meest duurzame manier en geen tempo maken.

Een sportschool gaat niks doen aan je vetpercentage.

Heb je de deadline duidelijk gecommuniceerd richting je coach? Als je alleen een doelstelling van 10% uitgesproken hebt, dan zal een coach waarschijnlijk sturen op de meest duurzame manier en geen tempo maken.
Uiteraard is dat duidelijk afgesproken.10 weken cut stond al lang vast. De planning kwam goed uit voor deze contest, vandaar m'n deelname.

Wat zegt coach zelf van progressie en het doel?

Wat zegt coach zelf van progressie en het doel?
Ook verrast dat ik amper gedropt ben, des te meer omdat ik clen erbij pak. Verder ben ik ook gestegen met m'n trt dosis, dus op zich is het normaal dat m'n gewicht trager dropt, maar vet% daalt ook amper, wat erop wijst dat we te lang vastgehouden hebben aan hoog aantal kcal.

Ik zou iig niet nou laatste 4 weken enorm droppen in kcal om alsnog een sprint te maken. Indien je aan het plan hebt gehouden qua kcal/cardio is de timing gewoon off en als je elke week checkin fotos stuurt zou je daarop moeten anticiperen.

Terug
Naar boven