- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maximum effort is gebanned in die hele Kathlinoo historie...
Komt wel goed, ik moet de schouders es wat rust gunnen en geen DB Shoulder presses meer meteen na Incline DB press en dan komt dat wel snel weer goed.Balen dat het weer tegenviel. Hopelijk kan je met wat aanpassingen weer fijner pushen

Oei die had ik nog gemist ookMaximum effort is gebanned in die hele Kathlinoo historie...
🍀Komt wel goed, ik moet de schouders es wat rust gunnen en geen DB Shoulder presses meer meteen na Incline DB press en dan komt dat wel snel weer goed.![]()
Huh waarom dat dan. Dan moet ik heel wat gemist hebben of ik til niet zo zwaar aan posts, topics of uitlatingen.Maximum effort is gebanned in die hele Kathlinoo historie...
Komt wel goed, ik moet de schouders es wat rust gunnen en geen DB Shoulder presses meer meteen na Incline DB press en dan komt dat wel snel weer goed.![]()
Precies! Je ziet duidelijk dat rechts (op de foto) je onderarm iets hoger uitkomt en dichter bij je hoofd uitkomt.inker biceps heeft sowieso minder piek dan rechts, maar ziet er hier naar uit dat ik die vergat op te spannen,
Precies! Je ziet duidelijk dat rechts (op de foto) je onderarm iets hoger uitkomt en dichter bij je hoofd uitkomt.
Wilt de piek van je biceps boven je schouders hebben, dus flink stuk omhoog nog. Pinken naar je oren draaien, en schouders roteren door je ellebogen als het ware naar voren + pols naar achter te duwen.
Zie wel duidelijk verschil VS begin van het jaar. Goed bezig!

Velen hier maken een filmpje van hun posing en kiezen dan uit het filmpje de juiste momenten als foto.Ja, het is allemaal niet zo simpel als het lijkt idd. Ik gebruik de 10 sec timer op m'n gsm camera, dus ik moet helemaal juist staan in een betrekkelijk snel tempo. Dan vergeet je of mislukt er wel es iets.![]()
Velen hier maken een filmpje van hun posing en kiezen dan uit het filmpje de juiste momenten als foto.
Daar ben ik zelf nog niet zo kundig in, maar het is wel makkelijker dan dat ene moment proberen te timen.

Zelf doe ik buiten in natuurlijk licht in de ochtend.
Zelf doe ik buiten in natuurlijk licht in de ochtend.
Ik heb een ringlamp op gesteld staan. Licht overal uit en dan een goede afstand nemen. De telefoon heb ik in een statief en film alle poses even doorlopen. Poses even 10 sec vasthouden. Dan heb je in de video tijd zat om een frame capture te doen. Sochtend ook niet veel zin in maar ditnis toch de snelste manier naar mijn idee.
Wat mij persoonlijk erg helpt als je met squats meer de qauds wilt aanspreken wellicht dat je daardoor front squat doet is gewoon back squat en je hak op een verhoging/wedge. Backsquat sta ik veel stabieler en met hak omhoog pak je de quads harder.
![]()