AndroidHealthClinic

Coluracetam

Bezoekers in dit topic

hedde nog meer reclame jong?
 
Bedankt voor je input, reclame neen ik kende die racetam nog niet.
 
Lijkt er anders wel op. :D

Ik maak weer reclame voor Schwarzenegger... ;)
 
stopacne was toch niet legit?
 
Ja, ik dacht van wel. Heb alleen nog maar bij denkbeter besteld dus kan er niet veel over zeggen.

Op dit forum stond geloof ik dat ze neppe 4fa verkochten. Over de overige producten kan ik niks zeggen
 
Op dit forum stond geloof ik dat ze neppe 4fa verkochten. Over de overige producten kan ik niks zeggen

Ik vraag me af wie dat heeft gezegd en hoe hij/zij er achter is gekomen en wist stopacne.nl van de fake producten af of niet, en of ze het nu nog steeds verkopen. Maakt allemaal een hoop verschil uit. ;)
 

Ze verkopen ook nep 4-FA dus ik zou ze helemaal niet meer vertrouwen!

Met zo'n reactie kun je weinig mee... Hij is de enige want vind geen andere reactie op internet en hij zegt verder niks over hoe en de wat. Niet dat ik zeg dat het niet waar is maar ook niet dat het waar is. Vind het maar vaag in ieder geval.
4fa kun je daar overigens ook niet meer kopen (reden?). Desnoods informeer je naar de zaak over 4fa i.v.m fake en kijken wat de reactie is.

Soms werkt bij mij (van een dezelfde soort bij hetzelfde bedrijf) nootropics ook niet of minder, ondanks dat ik het op dezelfde tijdstip inneem. Just saying. ;)

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 11:53 ----------

Racetams voel ik wel snel, zal het wel snel merken.

Same here.
 
Laatst bewerkt:
Met zo'n reactie kun je weinig mee... Hij is de enige want vind geen andere reactie op internet en hij zegt verder niks over hoe en de wat. Niet dat ik zeg dat het niet waar is maar ook niet dat het waar is. Vind het maar vaag in ieder geval.
4fa kun je daar overigens ook niet meer kopen (reden?). Desnoods informeer je naar de zaak over 4fa i.v.m fake en kijken wat de reactie is.

Soms werkt bij mij (van een dezelfde soort bij hetzelfde bedrijf) nootropics ook niet of minder, ondanks dat ik het op dezelfde tijdstip inneem. Just saying. ;)

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 11:53 ----------



Same here.

Stopacne verkocht 4-fa uit de VS, althans da zeidenze.
Terwijl het daar verboden is, en in tal van EU Landen niet.
Vreemd verhaal washet wel.

Dat wil je alleen maar verkopen voor de snelle€. Heeft met acne of nootropics nics te maken.
Al met al heeft stopacne niet mijn voorkeur, en niet alleen ivm hoge prijs.
 
Bedankt voor je input. :)
 
Nog jammer genoeg geen ervaring met coluracetam.
 
stopacne zijn onbetrouwbare ratten. die 4fa die ze verkochten was gewoon facking zout. zelfs na t emailen van meerdere personen (weet ik zeker) naar stopacne ondernamen ze geen actie, ze reageerden zelfs niet terug. Oftewel je weet niet wat je krijgt, bij chemicaliën zou ik hiermee oppassen.
 
Vandaag men pakje(stopacne) gekregen met een weegschaal en coluracetam. Die weegschaal kan men klote kussen, maar die coluracetam is wel lekker. Structuur lijkt op die van 4fa. Ongeveer 15 mg genomen en ik moet zeggen het doet zijn werk. Angsten vallen weg, je krijgt er een lekker gevoel bij(wel subtiel) en je kan er op trainen. Normaal gezien krijg het benauwd als het super druk is zoals vandaag in het shopping center, maar ik was kalm en zelfzeker. 2e dosis heb ik gesnoven, viel goed mee moet ik zeggen. Deze staat op men nummer 2, juist onder phenibut. Colu is betrouwbaarder dan phenibut kwa werking. Heb al een paar keer gehad dat phenibut me down maakte en stil:) Andere keren word ik er sociaal van.


Ik denk dat deze nootropic bij de meeste zullen werken, werking voel je goed en niet subtiel zoals de meeste nootropics. Ben blij het besteld te hebben.
 
Welke noots heb je nog geprobeerd; popwar?
Ben nu zelf sunifiram aan het testen.

(ps/4fa is een harddrug)
 
Hab zelf coluracetam genomen met een hoop andere racetams, waar het in uitblinkt zijn de effecten op anxiety en depressie, het geeft een goed gevoel van "wellbeing".
 
Back
Naar boven