XXL Nutrition

Combineren fitness en studie/school

ik ga vaak met de auto weg als ik iets ga doen met vrienden, dan heb ik een goed excuus om niet te drinken :P

Ik zit nu in mijn 5de jaar Marketing & ondernemen (Belgische richting) en heb het toch redelijk druk met school. Op sommige dagen krijg ik zoveel taken/toetsen dat ik ze voorbereid op school tijdens de pauzes of heel soms als ik op de loopband zit (gebeurt bijna nooit). Maar de laatste maanden kan ik nu alles veel beter inschatten met school & fitness. In het begin is het wat wennen.

Ik volg IIFYM en geef alles in op Myfitnesspall, omdat ik geen strikt voedingsschema heb eet ik gedurende dag alles zolang mijn macro's in orde zijn. S'avonds lukt het me niet altijd om samen met mijn ouders te eten vanwege de trainingen die tot laat kunnen duren. Ik zal zeggen dat ik 50% van de tijd s'avonds samen met mijn ouders eet. Als ze bijvoorbeeld iets veel te vettig klaarmaken, maken ze vaak iets anders klaar voor me.

Nooit meer zo veel spare time gehad om te trainen/food preppen als toen ik studeerde. Gewoon zorgen dat je altijd effectief bezig bent met school, bijbaan danwel trainen/voeding.

Hoe combineren jullie je studie/school met fitness?
Heb nog nooit zo consequent en autistisch kunnen trainen als tijdens m'n studie.

Bepalen je ouders wat je eet of heb je een voedingsschema (of beide?), hoe vaak ga je naar de sportschool en is dat veel of weinig in vergelijking met hoe druk je het hebt?
Ik bepaal wat ik zelf eet, en toen ik nog studeerde trainde ik 5-6x per week.

Verdere aanvulling zijn ook altijd welkom of als je nog ideeën hebt voor het ebook.
Zet er maar in dat als mensen moeite hebben om dit te combineren met studeren, ze beter een andere sport kunnen gaan zoeken.

Doe momenteel 1e jr HBO , reis 3 uur per dag en heb tijd genoeg over om daarnaast te sporten. Laat staan als ik volgend jaar op mezelf ga..

Terug
Naar boven