- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meeste gewicht was wel in de eerste weken natuurlijk, maar gaat lekker inderdaad. Denk ook dat deze training mede daardoor zo lekker voelde.Goeie weight gains damn. Niet moeilijk dat je hard gaat xD
Squat ziet dr zeker een stuk beter en gecontroleerder uit, snel opgepakt!
Damn goeie squat hoor! Ziet er idd een pak beter uit
Damn wat een super squat... Zie je niet zo heel vaak dat mensen in de wat hogere gewichtsklassen boven de 2X BW squatten, respect man![]()

Al denk ik dat de 210 er wel in zit.
Doel is richting 2.5x bw aan het einde van dit jaar.
220-225kg op +-93kg
Kijkende naar het filmpje vermoed ik ook dat die 210 er wel in zit.
2,5X BW voor iemand van 93Kg... Damn, des te meer een reden om dit draadje in de gaten te houden. Ik vind squatten en deadliften echt tof maar dit soort gewichten zie ik mezelf niet verplaatsen hoor (jaja, ik weet het, ik ben ook niet zo zwaar)... Maat vind het wel echt super tof om mensen te zien die dat wel kunnen, respect man![]()
heb nog een lange weg te gaan 
Dikke squat en vorm is inderdaad prima. Maar waarom sta je niet veilig in een cage of rack?![]()
Ik begon met 50x8 squat en most bijna een jaar trainen voor de eerste 100kg squat.

Jij had dan ook excellente online coaching!Dan doe ik het nog netjes om in een jaar tijd naar dik 2X bw te gaan @63Kg met squatten![]()

Dan doe ik het nog netjes om in een jaar tijd naar dik 2X bw te gaan @63Kg met squatten![]()

Gains were made.