Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Hamburger?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hamburger?
What's in a name

gelukkig.

Flinke squats man! ik ga deze week pas voor het eerst 100 kg proberengelukkig.
Jongens nu krijg ik toch wel trek
Squats:
160x1
180x1
200x2 PR yep, zo ver ik weet is dit de eerste keer ooit dat ik 200kg voor reps heb gesquat. Wel RPE 9.1 3de rep misschien als echt goor had willen gaan. Hoewel ik wel ooit een 195x3 rpe 8 heb gedaan.
Geen video helaas.
160x4
160x4
160x4
160x4
Leg extensions, tot stack x 25 maar dat vond knie wat minder.
Hip extensions.
Beetje kloten, bicep curls, triceps,
100x10 bench zonder elbow sleves of warming up super easy RPE 4-5 lol.

Ook heb ik me over laten halen om de mockmeet te doen 18 mei bij foxgym! So that's going to be fun.

Die training bij Fox Gym Rotterdam heeft je kennelijk goed gedaan...200x2 PR yep, zo ver ik weet is dit de eerste keer ooit dat ik 200kg voor reps heb gesquat. Wel RPE 9.1 3de rep misschien als echt goor had willen gaan. Hoewel ik wel ooit een 195x3 rpe 8 heb gedaan.
5x5 200kg zou wel een mooi doel zijnFlinke squats man! ik ga deze week pas voor het eerst 100 kg proberen
wel meteen 5x5 tho...![]()

jouw schuld.

Duurde bij mij ook aardig wat jaar, en van 200 naar 200x2 2 jaar ofzoDikke squats. Mijn all time die ik ooit hoop te halen is 200 xD maar das nog ver weg hehe

YesNice! Hopelijk stond je deze keer wel veilig in een rack?![]()
one day.Gefeliciteerd met de PR! Die 200kg squat is enorm netjes. Is mijn all-time squat goal![]()
haha who knows, vandaar al die gains bij jullie.Die training bij Fox Gym Rotterdam heeft je kennelijk goed gedaan...
200Kg squat met reps... Damn, hele gave prestatie man![]()

Welcome to my world

Ik ben al mijn gains kwijtgeraakt sinds ik in een andere gym train

Sterk!112.5x6 dacht doe wat extra gewicht en extra rep want zo easy gingen de vorige sets. Rep 6 was zwaar, rep 1 tot 3 gingen nog keihard.
PCPRde wereld van baarden en sterke mannen?
Rip gains.Ik ben al mijn gains kwijtgeraakt sinds ik in een andere gym train![]()