MuscleMeat

complete cd`s en films downloaden

• Topic Starter Topic Starter
t ging me meer om de cd`s trouwens ;) maar kijk ik werk op een schip en dan is t wel lekker als ik een beetje films op m`n laptop heb, want een bios hebben we niet op zee en een schotel ook niet..snapt u?

Zoutzak zei:
wat is de fun van een film in mindere kwaliteit op je pc schermpje te kijken??

dat is net als een nieuwe game waar je naar hebt zitten uitkijken, met alle mogelijke cheats in 10 minuten uitspelen en vervolgens in de hoek schuiven...

gewoon de voldoening om tegen al je vriendjes op school/werk kunnen zeggen dat je een film al 5 maanden voor release in eigen land hebt gezien :cool:

Zoutzak zei:
je gaat toch niet zeggen, dat je liever een film op je pc kijkt als in de bios... zelfs op de tv is ie 5x beter.

nja persoonlijk vind ik het echt zonde.

in amerika komen de dvd's ook veel eerder uit.. dvd-rips zijn gewoon dvd kwaliteit.. en ik brand ze gewoon op een cdtje, zodat ik ze op mn tv kan kijken.. oftewel gratis dvd's voordat ze hier te huur zijn :D

Ericr zei:
Je moet ze ook niet op de je pc kijken, Divx'jes zijn met de juiste tools ook gewoon op je Tv te bekijken. En voor degenen met een goede breedband verbinding zijn er volledige DVD's te downloaden, dan heb je helemaal geen kwaliteitsverlies (als de film tenminste niet te lang is).

Idd. als je de juiste bronnen kent kan je volledige dvd rips downloaden en branden. Zo goed als origineel !

oke oke dat scheelt.

maar persoonlijk houd ik wel van de bioscoop, films die ik graag wil zien wacht ik af tot ze in de bios draaien en dan heb je het beste effect :)

sanniejj zei:
Idd. als je de juiste bronnen kent kan je volledige dvd rips downloaden en branden. Zo goed als origineel !

muahaha ik ben zo stout dat ik dvdrs download :D Idd gewoon de originele dvds, alleen als de film langer is word de kwaliteit geconserveerd en worden de extra's ervanaf gehaald. Maarja ... wie kijkt er nou extra's :p

Zoutzak zei:
oke oke dat scheelt.

maar persoonlijk houd ik wel van de bioscoop, films die ik graag wil zien wacht ik af tot ze in de bios draaien en dan heb je het beste effect :)

Ik kijk alleen naar volledige DVDs. Toegegeven het verschil tussen een breedbeeld en de bios is idd vrij groot.
Echter, als je zo gek bent als ik en een dikke beamer aanschaft --> dan is het thuis stukken beter.

1) beeld is beter
2) geluid is stukken beter
3) en ik zit beter

• Topic Starter Topic Starter
Red devil zei:
Ik kijk alleen naar volledige DVDs. Toegegeven het verschil tussen een breedbeeld en de bios is idd vrij groot.
Echter, als je zo gek bent als ik en een dikke beamer aanschaft --> dan is het thuis stukken beter.

1) beeld is beter
2) geluid is stukken beter
3) en ik zit beter

waar zijn de overcoïtuste stelletjes op de achterste rij dan? want daar ga ik meestal voor naar de bios :banana:

eh ik vint het echt gruwlijk aleen wat muziek er bij en dan is alls gucci :D :eek:

Terug
Naar boven