Fitness Seller

Complex

lol, heb daar nog aan de deur gestaan, vooral hersenloos showvolk en sletjes die daar komen, begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe je naar die muziek een hele nacht kan luisteren (vrijwillig dan nog) :p

• Topic Starter Topic Starter
lol, heb daar nog aan de deur gestaan, vooral hersenloos showvolk en sletjes die daar komen, begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe je naar die muziek een hele nacht kan luisteren (vrijwillig dan nog) :p

Kwam daar vroeger elke week, vond het fantastische muziek:o. Wanneer hebt jij daar aan de deur gestaan?

Geile sletjes...

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Een flinke dosis drugs doen wonderen... :p

Allemaal onbekende DJ's. Mischien zijn ze wel goed, maar weet het niet. Maar he volk, WTF het zit daar vol met 16 jarige kleuters, wat ga je daar nu nog doen ...

Allemaal onbekende DJ's. Mischien zijn ze wel goed, maar weet het niet. Maar he volk, WTF het zit daar vol met 16 jarige kleuters, wat ga je daar nu nog doen ...

Idd, het volk is wel minder, maar met genoeg drugs valt er wel goed te feesten:o.

BBC had een betere sfeer.

vorige zomerperiode ongeveer, maar had wat onenigheid met de bazin en mocht opstappen :p heb er wel een leuke tijd gehad (vooral dankzij de sletjes :p :D)

Toen kwam ik er al vrijwel niet meer, na 2008 was het daar echt leeggelopen.

Zitten idd veel lekkere sletjes:D

Geile sletjes...

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Een flinke dosis drugs doen wonderen... :p

haha ja idd, al moet ik zeggen, heb ook aan the oh gewerkt en daar was dat nog een pak erger, (hoewel er véél minder agressie was), en de afterparty clubs daar zie je pas dingen, laatst stond er een kerel naast mij een hele discussie te voeren tegen de muur, als je zelf nuchter bent toch maar een raar zicht :p

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Toen kwam ik er al vrijwel niet meer, na 2008 was het daar echt leeggelopen.

die bovendien nog erg easy zijn ook :p

haha ja idd, al moet ik zeggen, heb ook aan the oh gewerkt en daar was dat nog een pak erger, (hoewel er véél minder agressie was), en de afterparty clubs daar zie je pas dingen, laatst stond er een kerel naast mij een hele discussie te voeren tegen de muur, als je zelf nuchter bent toch maar een raar zicht :p

:haha: Heb er ook wel vreemde dingen tegengekomen.

Mag je in België ook chicks van >= 16 legaal nken als je volwassen bent? Indien ja: wanneer gaan we? :o

Je hebt MeDieViL al ontmoet zo te horen...

die bovendien nog erg easy zijn ook :p

Met uniform aan moet het een stuk eenvoudiger worden heb ik van m'n broertje begrepen. (die zit nu ook in de beveiliging, al staat ie niet graag aan de deur :P)

muziek is goed in dat filmpje, maar wel veel peuters amai

• Like
Waarderingen: ZaZa
Zat er vroeger ook bijna elke week, vol met unknowners nu. Geef mij maar ghosthouse!
Vooral bday bashes!

Whoot ben hier wel vaker geweest:D, goeie discotheek en i love that music:D, chicks doen er altijd een wedstrijd wie het sleterigs gekleed ka gaan dus daar klaag ik ook niet over:p

Terug
Naar boven