- Waardering
- 5
Oke, nieuw topic want de eisjes zijn ietwat bijgesteld.
Ben op zoek naar toch wel een redelijk kant en klaar klein desktopje met ietwat kleinere specificaties voor het broodnodige.
Graag jullie ervaringen met dergelijke systemen en kant en klaar over internet bij een PC shop te kopen. Hier een beetje waar ik aan zit te denken:
http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=PCM
Hier onder mijn eisen:
* kast maakt me nagenoeg niets uit. Als het maar geen groote lompe towder wordt.
* geen zelfbouw!* XP proff. (sp. 2)
* Min. 100 GB
* 7200 rpm
* min. 2 gb geheugen
* goede core 2 processor (1.73 min? Liefst dik 2.00ghz +)
* 3-6 x usb.
* 2 x FW 400mbps (toch wel een pre)
* kleine standaard videokrt/geluidskrt
* Geen internet
* compacte uitvoering
* verder niks aparts, gewoon simpel.
* liefst een wat gerenomeerd merk.
* budget 200-500 euro's
* Geen muis/toetsenbord/scherm
* niet voor: internet/gaming/film
is het raadzaam om geen besturingsysteem erop te knallen (zelf doen)? Daar ze toch een hoop charge voor een besturingsysteem erop te zetten?
Wat adviseren jullie hierin? Hoe zit het dan met de drivers van de compenenten toch erbij vragn op aparte disk?
Ben op zoek naar toch wel een redelijk kant en klaar klein desktopje met ietwat kleinere specificaties voor het broodnodige.
Graag jullie ervaringen met dergelijke systemen en kant en klaar over internet bij een PC shop te kopen. Hier een beetje waar ik aan zit te denken:
http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=PCM
Hier onder mijn eisen:
* kast maakt me nagenoeg niets uit. Als het maar geen groote lompe towder wordt.
* geen zelfbouw!* XP proff. (sp. 2)
* Min. 100 GB
* 7200 rpm
* min. 2 gb geheugen
* goede core 2 processor (1.73 min? Liefst dik 2.00ghz +)
* 3-6 x usb.
* 2 x FW 400mbps (toch wel een pre)
* kleine standaard videokrt/geluidskrt
* Geen internet
* compacte uitvoering
* verder niks aparts, gewoon simpel.
* liefst een wat gerenomeerd merk.
* budget 200-500 euro's
* Geen muis/toetsenbord/scherm
* niet voor: internet/gaming/film
is het raadzaam om geen besturingsysteem erop te knallen (zelf doen)? Daar ze toch een hoop charge voor een besturingsysteem erop te zetten?
Wat adviseren jullie hierin? Hoe zit het dan met de drivers van de compenenten toch erbij vragn op aparte disk?