XXL Nutrition

computer start niet meer op

Ik heb er 1 kaartje van 1gb geheugen in.
Ik heb em al eventjes langer aangehad dan een half uur. de fans doen het allemaal, alleen op eentje zat wel veel stof, alleen kan ik er niet goed bij om al het stof weg te halen. Er zit een kaartje net boven. Ik denk de videokaart (?)
Ik heb er niet veel verstand van :P
Misschien is dat wel de boosdoener.

snap niet zo goed dat als je garantie hebt dat je er zelf aan gaat lopen k*tten terwijl je al aangeeft dat je er niet zo veel verstand van hebt...

breng dat ding gewoon ff weg?

je beeldscherm is wel goed btw? aangezien je niks anders dan zwart ziet?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, de pc is al de tijd uitgebleven. Er is in de tussentijd ook niemand achter geweest.
De ruimte is niet vochtig.
Ik heb al wat stof er uitgezogen, maar het probleem blijft.
En ik heb de stekkertjes -zo ver ik er bij kon- nagelopen of dat ze niet los zaten.
En de fannetjes draaien allemaal naar behoren ook.

dus ja ik blijf het heel vreemd vinden ook :dunno:

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

snap niet zo goed dat als je garantie hebt dat je er zelf aan gaat lopen k*tten terwijl je al aangeeft dat je er niet zo veel verstand van hebt...

breng dat ding gewoon ff weg?

je beeldscherm is wel goed btw? aangezien je niks anders dan zwart ziet?

Ik ga er niet aan k*tten in de zin dat ik alles los ga schroeven. beetje stof weghalen en controleren of alles vast zit kan geen kwaad.

Beeldscherm werkte bij de 1e 2 keren wel naar behoren.

Ik heb er 1 kaartje van 1gb geheugen in.
Ik heb em al eventjes langer aangehad dan een half uur. de fans doen het allemaal, alleen op eentje zat wel veel stof, alleen kan ik er niet goed bij om al het stof weg te halen. Er zit een kaartje net boven. Ik denk de videokaart (?)
Ik heb er niet veel verstand van :P
Misschien is dat wel de boosdoener.

Kan je die dan eens van plek veranderen? Gewoon een bankje naar beneden ofzo, en dan weer opstarten? Kijken wat er gebeurt.

De beste optie is natuurlijk sowieso wegbrengen naar de zaak waar je hem hebt gekocht, maar dan heb je grote kans dat je hem 4/5 weken kwijt bent.

Nee, de pc is al de tijd uitgebleven. Er is in de tussentijd ook niemand achter geweest.
De ruimte is niet vochtig.
Ik heb al wat stof er uitgezogen, maar het probleem blijft.
En ik heb de stekkertjes -zo ver ik er bij kon- nagelopen of dat ze niet los zaten.
En de fannetjes draaien allemaal naar behoren ook.

dus ja ik blijf het heel vreemd vinden ook :dunno:
Maar de kaartjes zitten allemaal goed vast? Anders licht tegen drukken om zeker te zijn. Je hoort geen enkele piep? Heeft de zon er fel op geschenen? Ruikt de voeding of wat anders aangebrand? Zijn er draadje aangebrand? Als je garantie hebt zou ik er mooi afblijven verder en het ding binnen doen.

Dit zeker niet doen. Misschien wordt de processor of videokaart wel te heet, en als je hem dan lekker lang aan laat staan weet je zeker dat hij dood gaat.

Alle fans doen het, altijd het proberen waard..

Ik denk zelf toch dat het iets is met de videokaart, die trekt zelf ook een hoop stof aan door zn ventilatortje, haal m er is uit en probeer m is schoon te maken, wel voorzichtig zijn met eventuele k*t pootjes en statische shit

ik had dit ook, heb zo'n handleiding gevonden via google om hem helemaal te testen. Heel de laptop uitelkaar gehaald tot er enkel het mobo en een exterm scherm overbleven, ram (en hdd), niks. Fans draaide wel. Mobo naar de jannol. Nieuwe laptop gekocht. Heb de oude hier nog liggen, was niet meer in garantie. Scherm is ook afgebroken, dat was het eerste probleem al.

Hij wil niet meer spammen op DBB.

Terug
Naar boven