MuscleMeat

conditiekuur??

Je weet niet eens op welk niveau de coopertest is. En ik zie ook geen gegevens over de leeftijd van die persoon.

Ook dat AS alleen in de topsport gebruikt 'mogen' worden is jouw mening. Hoevel recreatieve BB's zijn er die roids gebruiken en helemaal geen wedstrijdambities hebben?

Over dat flamen het volgende. Er zijn hier tal van mensen die klakkeloos de mening overnemen van mensen die hier wat aanzien verworven hebben. Wat is goed en fout? Wie bepaalt dat? Laat ieder zijn eigen mening hebben.
Zo zou ik mijn gezondheid nooit zo op het spel zetten zoals pro-bodybuilders dat doen. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor hun prestaties. Laten we elkaar gewoon respecteren in elkaars mening.

Natuurlijk zijn er grenzen. Als de persoon waar het om gaat 18 jaar is en alleen even roids wil gebruiken om een goed cijfer te scoren op school dan vind ik dat te ver gaan. En dan is het goed om daar tegen te waarschuwen, niet alleen voor die persoon zelf maar ook voor newbies die hier komen kijken en vervolgens zien hoe gemakkelijk er over roids gepraat wordt.

Black Knight zei:
Je weet niet eens op welk niveau de coopertest is. En ik zie ook geen gegevens over de leeftijd van die persoon.

Ook dat AS alleen in de topsport gebruikt 'mogen' worden is jouw mening. Hoevel recreatieve BB's zijn er die roids gebruiken en helemaal geen wedstrijdambities hebben?

Over dat flamen het volgende. Er zijn hier tal van mensen die klakkeloos de mening overnemen van mensen die hier wat aanzien verworven hebben. Wat is goed en fout? Wie bepaalt dat? Laat ieder zijn eigen mening hebben.
Zo zou ik mijn gezondheid nooit zo op het spel zetten zoals pro-bodybuilders dat doen. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor hun prestaties. Laten we elkaar gewoon respecteren in elkaars mening.

lees de vraag van topic-starter nog eens, en zeg dan eens eerlijk; komt dit over als iemand die op hoog niveau bezig is, als iemand die al volwassen (in denkwijze) is, en als iemand die heel serieus met sporten bezig is?

En over recreatief bb; je hoeft geen wedstrijden te draaien om serieuze bodybuilder te zijn. Ik heb er niks op tegen als je als recreatief gebruiker weleens kuurt (en dan bedoel ik niet die ronnie coleman-kuren die weleens voorbij komen). Maar voorwaarde is wel dat je gewoon moet weten waar je over praat, en dat je wel serieus bezig moet zijn, want het zijn geen snoepjes maar medicijnen waar we het over hebben.

Uiteraard iedereen heeft zijn eigen mening, wie ben ik om te bepalen of iemand anders een spuit in z'n reet zet,en no hard feelings verder, maar soms wordt er echt te makkelijk gedaan over middelen met serieuze gezondheidsrisico's.

Hard trainen, ook al is het voor een goede conditie al te laat eigenlijk. Je legt de basis door goede duurtrainingen, afgewisseld met wat intensiever werk. Middeltjes gebruiken heeft weinig zin als de vorm er al niet is.

Als hij in die 12 minuten boven de 4 Km haalt mag hij gaan denken aan bepaalde middelen, daaronder is het weggegooid geld. Serieus, dan heb je een 5 Km tijd op de weg van sub 15 minuten en daar begint zo'n beetje het verschil tussen reacreatief en wedstrijdlopers.

EPO zou nog het beste werken, maar de 20% verbetering in prestatie is nog steeds naadje als je nu bijvoorbeeld krap 3.000 meter haalt. Met een gerichte aanpak haal je de 3.600 meter ook zonder middelen, ben je tegen die tijd overigens wel vel over been meestal.

• Topic Starter Topic Starter
ok mensen om alle misverstanden weg te werken...
ten eerste die kerel is 20
hij gaat nietmeer naar school...het is iets soortgelijk als een coopertest maar het is het niet...
het is dus wel degelijk een wedstrijd en niet zomaar iets voor de lol...
ik heb goed met hem gepraat en hij weet echt wel waar ie aan begint,de gast traint al ongeveer 5 jaar aan zijn conditie en is echt wel goed bezig...
al die negatieve reacties terwijl bijna 70% van deze mense hier zelf aan de roids zitten... soms begrijp ik jullie toch niet hoor..
hey LOO als je me negatieve KARMA wil geven laat je volledig gaan bro,ik begrijp dat je ook een manier wilt zoeken om je af te reageren...
tss...

vertel dan ook het hele verhaal in het begin é bro
komt wat raar over dat je NU pas met heel die lap tekst afkomt.

enrico zei:
vertel dan ook het hele verhaal in het begin é bro
komt wat raar over dat je NU pas met heel die lap tekst afkomt.

ik vroeg in het begin van de topic enkel wat het beste product was...who cares of hij nog naar school gaat...er zijn er hier een paar die zelf de touwtjes in handen nemen en zeggen dat ie nog naar school gaat...en daarop wordt dan gereageerd dat ie te jong is en dat ie dat niet moet doen,daarop wordt dan gereageerd dat ie nog niet lang genoeg kan traine...damn kerels,als jullie van niks weten,antwoord dan gewoon de vraag die gesteld word of VRAAG ERNAAR als je iets wil weten en insinueer zelf geen onnozelheden

EricR zei:
Hard trainen, ook al is het voor een goede conditie al te laat eigenlijk. Je legt de basis door goede duurtrainingen, afgewisseld met wat intensiever werk. Middeltjes gebruiken heeft weinig zin als de vorm er al niet is.

Uit eigen ervaring kan ik toch wel zeggen dat het gebruik van middeltjes wel zin heeft ook al heb je 0,0 conditie. Zeker het gebruik van efedrine kan je naar mijn inschatting 10 a 20% beter doen presteren op zoiets als de coopertest. Je hartslag zal schrikbarend hoog oplopen maar als je gezond bent kan dat niet zoveel kwaad.

Diabolic zei:
Uit eigen ervaring kan ik toch wel zeggen dat het gebruik van middeltjes wel zin heeft ook al heb je 0,0 conditie. Zeker het gebruik van efedrine kan je naar mijn inschatting 10 a 20% beter doen presteren op zoiets als de coopertest. Je hartslag zal schrikbarend hoog oplopen maar als je gezond bent kan dat niet zoveel kwaad.

tnx eindelijk iemand die het topic volgt en begrijpt...tnx dude...karma is on his way :)

Origineel gepost door Diabolic

maar diabolic! over hoe schrikbarend hoor hebben we het dan 200?

alles wat ik doe die infeite niet goed is raad ik ook ander mensen af! om dat ik me er ook bewust van ben!maar ieder kiest er dan ook zelf voor en dan kan ik maar antwoorden op de vraag die men stelt!als je het er nu onder dwang in spuit zou ik die draai rond me oren wel aanvaarden,:finger: :finger: :finger: :finger: :finger: maar voor het antwoorden op een vraag dus totaal niet:cool:

en btw, beter geen winstrol want daar krijg je veel te veel pump van in je benen!

ironmike86 zei:
ok mensen om alle misverstanden weg te werken...
ten eerste die kerel is 20
hij gaat nietmeer naar school...het is iets soortgelijk als een coopertest maar het is het niet...
het is dus wel degelijk een wedstrijd en niet zomaar iets voor de lol...
ik heb goed met hem gepraat en hij weet echt wel waar ie aan begint,de gast traint al ongeveer 5 jaar aan zijn conditie en is echt wel goed bezig...
al die negatieve reacties terwijl bijna 70% van deze mense hier zelf aan de roids zitten... soms begrijp ik jullie toch niet hoor..
hey LOO als je me negatieve KARMA wil geven laat je volledig gaan bro,ik begrijp dat je ook een manier wilt zoeken om je af te reageren...
tss...

Doet ie aan Veldlopen ofzo? als hij 5jaar traint moet ie dus een conditie hebben als een paard, dus als ie goed bezig is moet ie dat blijven.
die negatieve reacties zijn begrijpelijk en 70& van alle bodybuilders hier {die gebruiken} kijken echt met een andere visie op anabole sterioden dan die vriend van jou.
Wat ie wel kan doen is eventueel creatine gebruiken , minder snelle verzuring}
Maar aan de andere kant houdt het wel weer vocht vast.}
Ik zou als ik hem was het gewoon bij dextro''s of een banaan houden:D

Markywannabee zei:
maar diabolic! over hoe schrikbarend hoor hebben we het dan 200?

We hebben het vorig jaar eens getest op een kerel die echt geen conditie had volgens mijn normen. Hij had een hartslagmeter om die alle gegevens opsloeg en nadien bleek zijn HRmax 225 te zijn geweest.

XLarge zei:
Wat ie wel kan doen is eventueel creatine gebruiken , minder snelle verzuring}
Maar aan de andere kant houdt het wel weer vocht vast.}
Ik zou als ik hem was het gewoon bij dextro''s of een banaan houden:D

Creatine gebruiken zal niet helpen of hem nog slechter doen presteren, dat zeg ik vanuit eigen ervaring. Dextrose gebruiken is echter wel aan te raden, veel isostar drinken voor de prestatie is ook goed.

WOW 225?

dat is toch levens gevaarlijk?

maar loopt die hartslag ook allen op als je wat doet of is het zo dat met dat spul je hartslag ook in rust heel erg hoog oploopt?

Levensgevaarlijk niet zo direct, tenzij je een hartafwijking hebt. In rust loopt je hartslag idd ook op als je ephedrine gebruikt.

shit dan is dat dus niks voor mij!

tot hoever loopt het normaal dan op in de rust!

Diabolic zei:
Creatine gebruiken zal niet helpen of hem nog slechter doen presteren, dat zeg ik vanuit eigen ervaring. Dextrose gebruiken is echter wel aan te raden, veel isostar drinken voor de prestatie is ook goed.

sportdrankjes drinkt ie als water ...

@Xlarge : hij heeft idd een zeer goede conditie en wil dat naar een nog net iets hoger niveau brengen

Terug
Naar boven