Fitness Seller

conditiekuur??

Max menselijke hartslag is toch 220??

ironmike86 zei:
hoi beste vrienden

ik heb een vriend van me die graag een beter conditi wil,hij heeft binnekort een wedstrijdje coopertest ofzo en hij wil natuurlijk zo goed mogelijk scoren...
laat het duidelijk zijn dat het om een 1 malige "kuur" zou gaan

hij wil vooral een beter conditie,meer zuurstof,langer uithoudingsvermogen,en vooral geen pomp in z'n benen als ie 100 meter gelopen heeft...weten jullie een goed product dat hem kan helpen?? en het moet liefst zo snel mogelijk werken ook

tnx dudes

ironmike86 zei:
ok mensen om alle misverstanden weg te werken...
ten eerste die kerel is 20
hij gaat nietmeer naar school...het is iets soortgelijk als een coopertest maar het is het niet...
het is dus wel degelijk een wedstrijd en niet zomaar iets voor de lol...
ik heb goed met hem gepraat en hij weet echt wel waar ie aan begint,de gast traint al ongeveer 5 jaar aan zijn conditie en is echt wel goed bezig...
al die negatieve reacties terwijl bijna 70% van deze mense hier zelf aan de roids zitten... soms begrijp ik jullie toch niet hoor..
hey LOO als je me negatieve KARMA wil geven laat je volledig gaan bro,ik begrijp dat je ook een manier wilt zoeken om je af te reageren...
tss...

yeahhh right!

zie je het verschil?

Ik geloof er geen fl**ker van, nu ga je ineens vertellen dat het topsporter is, die al 5 jaren intensieve conditietraining doet.

ohhhh, hij is 20, nu kan hij ineens aan wel aan de a.s, geen probleem...

maargoed, **** it, toch een ja-nee spelletje.

Diabolic zei:
Levensgevaarlijk niet zo direct, tenzij je een hartafwijking hebt. In rust loopt je hartslag idd ook op als je ephedrine gebruikt.

tenzij je niet weet dat je een hartafwijking hebt....

is de persoon in kwestie weleens gecontroleerd?

hij zal niet de eerste zijn die met een sporthart (want hij traint tenslotte al 5 jaar intensief) bezwijkt tijdens training.

niet te spreken over de behoorlijke stijging van bloeddruk met alle gevolgen van doen.

dat wedstrijdje komt hem dan duur te staan.

als je bij de huisarts komt met een verhoogde hartslag kan je meteen naar het ziekenhuis....

Mike ik geloof er geen fl**ker van al you tegenstellige vragen en daarop volgende citaaten . Ik denk dat jij rare dingens aant doen bent en gewoon raad komt vragen over wat je zelf niet weet !!

maar goed maakt eigenlijk weinig verschil .

• Topic Starter Topic Starter
Kenjie zei:
Mike ik geloof er geen fl**ker van al you tegenstellige vragen en daarop volgende citaaten . Ik denk dat jij rare dingens aant doen bent en gewoon raad komt vragen over wat je zelf niet weet !!

maar goed maakt eigenlijk weinig verschil .

What The F***!!!
dudes come on...
welke tegenstellige vragen ik heb enkel geantwoord wat er geinsinueerd wordt...man man wat een kinderboel is me dat hier...de leute ier nog...
pfff damn guys...

ironmike86 zei:
What The F***!!!
dudes come on...
welke tegenstellige vragen ik heb enkel geantwoord wat er geinsinueerd wordt...man man wat een kinderboel is me dat hier...de leute ier nog...
pfff damn guys...

dat komt door je eigen nonchalante vraagstelling beste vriend, lees je eigen eerste post nog eens een keer over.

je komt dan niet meer geloofwaardig als je ineens gaat zeggen dat je vriend van 20 al vanaf z'n 15e met conditietraining bezig was en een atletiekwedstrijd(?)heeft, als dat echt de waarheid was had je dit in je topic-vraag echt wel verteld lijkt me....

Loo zei:
dat komt door je eigen nonchalante vraagstelling beste vriend, lees je eigen eerste post nog eens een keer over.

je komt dan niet meer geloofwaardig als je ineens gaat zeggen dat je vriend van 20 al vanaf z'n 15e met conditietraining bezig was en een atletiekwedstrijd(?)heeft, als dat echt de waarheid was had je dit in je topic-vraag echt wel verteld lijkt me....

Agreed!
Zo simpel werkt dit idd.

Loo zei:

waarom zou ik erover liegen??? als je gewoon op het topic zou antwoorden zoals de vraag wordt gesteld dan moet ik er niets meer bijzetten en dan kan je niet achterdochtig worden ook...

als het een test is voor het werk of iets dergelijks zal er meestal een urine test vooraf worden afgenomen.

bij vreemde waarden, wordt er niet gestart,je kan worden door verwezen naar een arts,mocht het om de dienstkeuring gaan wordt er direct bloed afgenomen en getest.

beste optie ga gewoon interval hardlopen

grt b

Diabolic zei:
Uit eigen ervaring kan ik toch wel zeggen dat het gebruik van middeltjes wel zin heeft ook al heb je 0,0 conditie. Zeker het gebruik van efedrine kan je naar mijn inschatting 10 a 20% beter doen presteren op zoiets als de coopertest. Je hartslag zal schrikbarend hoog oplopen maar als je gezond bent kan dat niet zoveel kwaad.

Efedrine heeft ongeveer 0,00000001% effect, je voelt je inderdaad energieker waardoor je misschien in het begin wat harder loopt. Maar je bereikt met efedrine geen aangetoonde prestatieverbetering. Die bereik je alleen met middelen die de zuurstofopname en aantallen rode bloedlichaampjes verbeteren. Efedrine werkt oppeppend, maar dat is nog niet prestatiebevorderend. Nog steeds een raadsel waarom er nog sporters zijn die vertrouwen op dat middel, buiten het gevoel zal het verder weinig profijt bieden.

Iets wat ze overigens al tig jaar weten, maar ja het energieke gevoel dat mensen toch anders geloven. Conditie is gerelateerd aan zuurstofopname, op dat vlak helpt efedrine niet.

IronMike, hij heeft een goede conditie maar denkt dus dat hij die test niet goed zal afleggen? Dan heb je dus ook geen goede conditie. Als ik in topconditie verkeer op cardiovasculair gebied zal ik pas mijn toevlucht nemen tot middeltjes als het bijvoorbeeld echt gaat om de grens tussen recreatief en wedstijdsporters.

Enige wat goed werkt zou EPO zijn, maar niet aan te raden omdat je zeer goed moet weten wat je doet en omdat je regelmatig je bloed moet laten testen op je haemotocrietwaarde. Te hoog en je hebt het risico dat je zeker zakt voor die test, voor iedere test ooit trouwens.

EricR zei:
IronMike, hij heeft een goede conditie maar denkt dus dat hij die test niet goed zal afleggen? Dan heb je dus ook geen goede conditie. Als ik in topconditie verkeer op cardiovasculair gebied zal ik pas mijn toevlucht nemen tot middeltjes als het bijvoorbeeld echt gaat om de grens tussen recreatief en wedstijdsporters.

Enige wat goed werkt zou EPO zijn, maar niet aan te raden omdat je zeer goed moet weten wat je doet en omdat je regelmatig je bloed moet laten testen op je haemotocrietwaarde. Te hoog en je hebt het risico dat je zeker zakt voor die test, voor iedere test ooit trouwens.

idd geloof dat hij hem vorig jaar ook al gedaan heeft en dan was hij bij de laatste terwijl zijn conditie echt formidabel is,maar blijkbaar niet goed genoeg,
Epo is echt het enige ofzo?geen ander mss iets veiliger alternatief?

Als iemand in een formidabele conditie verkeerd zullen de meeste middelen die een energiek gevoel geven zeker geen nut hebben. Die geven misschien iemand met een zeer brakke conditie het idee dat ze energie te over hebben, maar het eindresultaat verander je er niet mee.

Als hij laatste wordt schort er eerder iets aan zijn trainingsopbouw. Hoe lang is die test eigenlijk? Hangt er namelijk nog wel vanaf of het gaat om een echte duurprestatie of om een prestatie waar verzuring al snel een grote rol speelt. Puur duurwerk is op den duur amper nog te trainen, maar tegen je omslagpunt aan presteren valt zeker op te trainen.

Laatst bewerkt:
Je mag niet vals spelen:rolleyes:

Wat een onzin dit zeg, een kuurtje nemen om beter op een test te kunnen scoren. Wat is het precies voor test? Wat heeft hij gepresteerd? Wat doet'ie ervoor? Dit lijkt mij relevantere info.

Als die als laatste geeindigd is en hij wil naar middelen grijpen om toch te winnen dan moet'ie eens gaan nadenken of hij wel met de juiste sport bezig is. Of de andere deelnemers gebruiken allemaal ook???

het zijn verschillende testen in een week hij moet elke keer zoveel mogelijk kilometers lopen in 15 minuten,tis een raar soort wedstrijd,maar blijkbaar wel heel belangrijk voor hem

In de tijd van van zoetemelk gebruikten "alle" topwielrenners deca(weet ik uit zeer goede bron).is mischien wel iets.
maar ja dat kunnen ze wel zeer lang terugvinden

Kijk even naar de log van Kenjie...boekt goede resultaten met duursportkuurtje

captagon is goe voor je test

Terug
Naar boven