Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ironmike86 zei:hoi beste vrienden
ik heb een vriend van me die graag een beter conditi wil,hij heeft binnekort een wedstrijdje coopertest ofzo en hij wil natuurlijk zo goed mogelijk scoren...
laat het duidelijk zijn dat het om een 1 malige "kuur" zou gaan
hij wil vooral een beter conditie,meer zuurstof,langer uithoudingsvermogen,en vooral geen pomp in z'n benen als ie 100 meter gelopen heeft...weten jullie een goed product dat hem kan helpen?? en het moet liefst zo snel mogelijk werken ook
tnx dudes
ironmike86 zei:ok mensen om alle misverstanden weg te werken...
ten eerste die kerel is 20
hij gaat nietmeer naar school...het is iets soortgelijk als een coopertest maar het is het niet...
het is dus wel degelijk een wedstrijd en niet zomaar iets voor de lol...
ik heb goed met hem gepraat en hij weet echt wel waar ie aan begint,de gast traint al ongeveer 5 jaar aan zijn conditie en is echt wel goed bezig...
al die negatieve reacties terwijl bijna 70% van deze mense hier zelf aan de roids zitten... soms begrijp ik jullie toch niet hoor..
hey LOO als je me negatieve KARMA wil geven laat je volledig gaan bro,ik begrijp dat je ook een manier wilt zoeken om je af te reageren...
tss...
Diabolic zei:Levensgevaarlijk niet zo direct, tenzij je een hartafwijking hebt. In rust loopt je hartslag idd ook op als je ephedrine gebruikt.
kom hier even verderronaldo zei:
Kenjie zei:Mike ik geloof er geen fl**ker van al you tegenstellige vragen en daarop volgende citaaten . Ik denk dat jij rare dingens aant doen bent en gewoon raad komt vragen over wat je zelf niet weet !!
maar goed maakt eigenlijk weinig verschil .
ironmike86 zei:What The F***!!!
dudes come on...
welke tegenstellige vragen ik heb enkel geantwoord wat er geinsinueerd wordt...man man wat een kinderboel is me dat hier...de leute ier nog...
pfff damn guys...
Loo zei:dat komt door je eigen nonchalante vraagstelling beste vriend, lees je eigen eerste post nog eens een keer over.
je komt dan niet meer geloofwaardig als je ineens gaat zeggen dat je vriend van 20 al vanaf z'n 15e met conditietraining bezig was en een atletiekwedstrijd(?)heeft, als dat echt de waarheid was had je dit in je topic-vraag echt wel verteld lijkt me....
Loo zei:dat komt door je eigen nonchalante vraagstelling beste vriend, lees je eigen eerste post nog eens een keer over.
je komt dan niet meer geloofwaardig als je ineens gaat zeggen dat je vriend van 20 al vanaf z'n 15e met conditietraining bezig was en een atletiekwedstrijd(?)heeft, als dat echt de waarheid was had je dit in je topic-vraag echt wel verteld lijkt me....
als je gewoon op het topic zou antwoorden zoals de vraag wordt gesteld dan moet ik er niets meer bijzetten en dan kan je niet achterdochtig worden ook...pusher zei:gewoon clenbuterol, lijkt mij het beste idee voor zijn doel!
Diabolic zei:Uit eigen ervaring kan ik toch wel zeggen dat het gebruik van middeltjes wel zin heeft ook al heb je 0,0 conditie. Zeker het gebruik van efedrine kan je naar mijn inschatting 10 a 20% beter doen presteren op zoiets als de coopertest. Je hartslag zal schrikbarend hoog oplopen maar als je gezond bent kan dat niet zoveel kwaad.
EricR zei:IronMike, hij heeft een goede conditie maar denkt dus dat hij die test niet goed zal afleggen? Dan heb je dus ook geen goede conditie. Als ik in topconditie verkeer op cardiovasculair gebied zal ik pas mijn toevlucht nemen tot middeltjes als het bijvoorbeeld echt gaat om de grens tussen recreatief en wedstijdsporters.
Enige wat goed werkt zou EPO zijn, maar niet aan te raden omdat je zeer goed moet weten wat je doet en omdat je regelmatig je bloed moet laten testen op je haemotocrietwaarde. Te hoog en je hebt het risico dat je zeker zakt voor die test, voor iedere test ooit trouwens.