Fitness Seller

Conditietrainingen i.c.m. vechtsport en krachttraining

Sytse

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Geodenavond vechtsporters:D
Ik train nu volgends onderstaand schema sinds kort muay tai..
Ik moet zeggen, het heeft me te pakken, vind het super:)

maandag: tai boxen
Dindsdag: borst, voorkant schouders
Woendsdag:
Donderdag: Tai boxen
Vrijdag: rug + benen
Zaterdag: Armen
Zondag:

Nu kan ik op zoandag niet trainen i.v.m. werk, maar wil graag nog 2 x per week conditietraining doen.
Qua conditietraining doe ik touwstjespringen en hardlopen (voornamenlijk interval)
Mijn vraag:
Wanneer zou ik die conditietrainingen doen??
Ik zat te denken aan woendsdag en zaterdag..

Ook wl ik misschien gaan beginen met een full-body schema, maar als ik die klaar heb dan post ik die hier nog wel.

Alvast bednakt:D

Geodenavond vechtsporters:D
Ik train nu volgends onderstaand schema sinds kort muay tai..
Ik moet zeggen, het heeft me te pakken, vind het super:)

maandag: tai boxen
Dindsdag: borst, voorkant schouders
Woendsdag:
Donderdag: Tai boxen
Vrijdag: rug + benen
Zaterdag: Armen
Zondag:

Nu kan ik op zoandag niet trainen i.v.m. werk, maar wil graag nog 2 x per week conditietraining doen.
Qua conditietraining doe ik touwstjespringen en hardlopen (voornamenlijk interval)
Mijn vraag:
Wanneer zou ik die conditietrainingen doen??
Ik zat te denken aan woendsdag en zaterdag..

Ook wl ik misschien gaan beginen met een full-body schema, maar als ik die klaar heb dan post ik die hier nog wel.

Alvast bednakt:D
Zaterdag zou een goede dag zijn, en woensdag indd ook.
Zondag zou ik lekker rusten. En ik denk niet dat je nog blij kan touwtje springen of hardlopen na een benen training dus ik zou het niet achter vrijdag plakken

Wil je twee keer per week interval training erbij gaan doen? Dat lijkt mij redelijk zwaar. Want van een goede interval training ben je toch even down. Ik zou die interval training neerzetten op een dag, waarop je niet thaibokst. En verder een paar duurloopjes in de ochtend.

Zaterdag zou een goede dag zijn, en woensdag indd ook.
Zondag zou ik lekker rusten. En ik denk niet dat je nog blij kan touwtje springen of hardlopen na een benen training dus ik zou het niet achter vrijdag plakken

Jawel man, heerlijk! Als je daarna maar genoeg rust pakt, kan het geen kwaad. Vooral op de avond na een beentraining, wanneer het regent en waait; om dan vol tegen de wind in te lopen. Fietsers die je tegenkomt ploeteren door de wind, en jij loopt daar met een big smile van het weer te genieten. Fantaserend over de weg naar de ring. Met bevroren poten; snijdende kou aan je oren; tintelende handen; en regen als uit een mitrailleur komt uit de hemel...
Bij elke stap die je neemt, krijg je weer die flashback van heavy squat setjes. Het beest dat toen in je los kwam, het beest dat die gekromde barbell de lucht in deed schieten; met het geluid van een Suzuki Hayabusa op een circuit. Dat beest loopt nu te buffelen door de wind. Stiekem leg je je hand op je bovenbeen, bij het raken van de grond met de voet, voel je het aanspannen van de bovenbeenspier. Elke spier staat in brand, als een barbeque waar nog meer aanmaakblokjes in worden gegooid, na die fles benzine vanmorgen op de beentraining.

Oooh, wat zal dat beest vanavond lekker slapen, na die bak kwark...

• Topic Starter Topic Starter
Thanks mannen,
ik ga dan wat duurloopjes toevoegen en beginnen met 1x per week interval op woendsdag of zaterdag:D

Goede motiverende post zeep, die onthoud ik:)

Terug
Naar boven