En hoe oud ben je nu?
Zie meer leeftijdsgenoten gaan blasten/cruisen en vraag me dan af waar eindigt het. Zie hun niet tot hun 40e blasten/cruisen en na een tijdje heb je toch elk mogelijke kuur al gehad of lijkt dat maar? Ben wel benieuwd naar duidelijk verhaal van iemand met ervaring die dit even helder kan maken.
Ik ben 24. De bedoeling is wel dat je continu wisselt van compounds. Niet dat je over 10 jaar eindigt met 4gram ew zet. Dit is hoe de meeste het aanpakken
Dat ik levenslang moet pinnen zal me een worst wezen. Daarnaast bied trt vele voordelen. Het gaat mij meer om eventuele schade die ik opbouw waar ik op dit moment niet goed van op de hoogte ben. Dat het op langer termijn wat doet met je cardiovasculaire systeem, zijn vele het mee eens en zal wss ook het geval zijn. Dat er 10-20 jaar afgesnoept wordt van mijn leven kan ik accepteren. Sterke achteruitgang in levenskwaliteit van bv mijn 30e of 40e tot het eind is iets waar ik meer moeite mee heb en absoluut wil voorkomen door met verstand om te gaan met bepaalde middelen.
Ik heb 4 jaar nagedacht over wat ik wil bereiken met kuren voordat ik er mee begonnen ben. Vrij snel werd duidelijk dat on en off gaan geen optie was.
-Geen zin in terugval
-Na meerdere kuren zit je op een niveau dat je geen grote stappen zult maken met 1-2 kuren vanwege terugval. (Te) Grote verschillen in shape gedurende het jaar. Aanleg is ook een factor
-Mentale dip --> motivatie
-Je gaat steeds meer middelen gebruiken op een hogere dosering --> Herstel gaat moeizamer, waardes worden lager.
-Uiteindelijk ga je toch on
Ik heb de bekende risico's(ook langer termijn) geaccepteerd en ben na mijn 2e kuur begonnen met het blast/cruise principe. Wel met de overtuiging dat ik blijf trainen tot ik dood ga.
Het is wel zo dat de kuren na mijn 35e er anders uit zullen zien. Denk hierbij aan middelen vermijden zoals deca en tren. Vooraf is het allemaal makkelijk om dit soort opmerkingen te maken.