er voor zorgen dat je fysiek dat beetje acne outbufft.
Jij blijft ook heel het jaar door droog toch? Herinner me wel eens een pic van je te hebben gezien hier op dbb.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er voor zorgen dat je fysiek dat beetje acne outbufft.
Gewoon Galen.De grootheden blijven weg........ Van Galen, Big Cat ,Cools
Gewoon Galen.
Constant on heeft vooral impact op je cardiovasculair systeem. Denk hierbij aan diastolische disfunctie van de linkerventrikel, en mogelijk ook de rechterventrikel, hetgeen de kans op hartfalen verhoogd. Verder de verhoging van het hematocriet, wat het bloed viskeuzer maakt en mogelijk verhoogt het ook de kans op trombose al is dat nog vrij onduidelijk (de effecten op stollings en fibrinolytische systeem lopen redelijk uiteen). Daarnaast heeft het een negatieve impact op de lipidenhuishouding in de circulatie (daling van HDL-C [zowel de HDL2-C als HDL3-C subfracties] en Apo-A1, stijging van LDL-C en Apo-B).
Als je hCG ernaast gebruikt waardoor je snel herstelt (en zo kort mogelijk hypogonadaal bent) waarschijnlijk wel ja. Maar continu on haal je natuurlijk meer spiermassa winst mee. Is dus een afweging die je voor jezelf moet maken, sowieso is het moeilijk om het risico echt kwantitatief uit te drukken.2x per jaar on en off gaan met kuurtjes van 10 weken oid is beter dus voor je gezondheid (minder slecht is een betere verwoording denk ik)?
Als je hCG ernaast gebruikt waardoor je snel herstelt (en zo kort mogelijk hypogonadaal bent) waarschijnlijk wel ja. Maar continu on haal je natuurlijk meer spiermassa winst mee. Is dus een afweging die je voor jezelf moet maken, sowieso is het moeilijk om het risico echt kwantitatief uit te drukken.
Niet zo zeer voor de bloeddruk, maar voor het remmen van de stollingsneiging. Aspirine remt COX waardoor er minder tromboxaan A2 wordt aangemaakt door de trombocyten, ofwel je remt de primaire hemostase (tromboxaan bevordert de trombocyten-aggregatie en werkt vasoconstrictief). Een lage dosering aspirine remt vrijwel strict en alleen COX in het bloed, doordat het al onomkeerbaar bindt met COX in de bloedplaatjes, en zo nooit de weefsels bereikt. Rebound van aspirine ben ik niet bekend mee, zie ook niet in hoe: onomkeerbare binding en bloedplaatjes leven zo'n 10 dagen.Btw, herinner me ooit een bericht van jouw over 100 mg asperine voor bloeddruk enzo; nu las ik laatst dat dit inderdaad kan helpen, maar dat hiermee abrupt stoppen juist een rebound kan hebben en kans op negatieve effecten juist groter is. Any ideas?
Niet zo zeer voor de bloeddruk, maar voor het remmen van de stollingsneiging. Aspirine remt COX waardoor er minder tromboxaan A2 wordt aangemaakt door de trombocyten, ofwel je remt de primaire hemostase (tromboxaan bevordert de trombocyten-aggregatie en werkt vasoconstrictief). Een lage dosering aspirine remt vrijwel strict en alleen COX in het bloed, doordat het al onomkeerbaar bindt met COX in de bloedplaatjes, en zo nooit de weefsels bereikt. Rebound van aspirine ben ik niet bekend mee, zie ook niet in hoe: onomkeerbare binding en bloedplaatjes leven zo'n 10 dagen.
Aspirine wordt daarom ook (preventief) voorgeschreven bij mensen met een hogere kans op trombose, vaak nadat ze al een infarct hebben gehad.
Niet zo zeer voor de bloeddruk, maar voor het remmen van de stollingsneiging. Aspirine remt COX waardoor er minder tromboxaan A2 wordt aangemaakt door de trombocyten, ofwel je remt de primaire hemostase (tromboxaan bevordert de trombocyten-aggregatie en werkt vasoconstrictief). Een lage dosering aspirine remt vrijwel strict en alleen COX in het bloed, doordat het al onomkeerbaar bindt met COX in de bloedplaatjes, en zo nooit de weefsels bereikt. Rebound van aspirine ben ik niet bekend mee, zie ook niet in hoe: onomkeerbare binding en bloedplaatjes leven zo'n 10 dagen.
Aspirine wordt daarom ook (preventief) voorgeschreven bij mensen met een hogere kans op trombose, vaak nadat ze al een infarct hebben gehad.
No one has determined a safe regime for discontinuing this therapy. I suggest that people needing to stop long-term use of aspirin should do so slowly. Since as little as 30 mg (1/3 of a baby aspirin) will deactivate all of the body’s platelets, slow withdrawal should begin at about this level. Cut a baby aspirin into quarters (now 20 mg). Take 20 mg then wait for 4 days to take the next 20 mg dose. Increase the interval between 20 mg doses by one day until a 10-day interval between doses is reached, and then stop taking the aspirin. This is not an easy task since the tablets are so small. Reduction or discontinuation should be done after obtaining a doctor’s advice on the risks and benefits for each individual patient. Even before reducing the aspirin, patients should change to the McDougall Diet in order to most effectively reduce their risk of strokes and heart attacks.
What happens if you stop taking aspirin every day?
You might be surprised to learn that stopping daily aspirin therapy can have a rebound effect that may increase your risk of heart attack. If you have had a heart attack or a stent placed in one or more of your heart arteries, stopping daily aspirin therapy can lead to a life-threatening heart attack. If you've been taking daily aspirin therapy and want to stop, it's important to talk to your doctor before making any changes. Suddenly stopping daily aspirin therapy could have a rebound effect that may trigger a blood clot.
In hoeverre kan constant on, onder toezicht van een doc, je leven verkorten?(Gewoon niet te gek blasten etc, dus niet 1gr test met 1 gr tren bold en deca plus kickstart etc) En time on =6 weken off of langer. 10-20 jaar lijkt me heel veel? Dat zou neerkomen op een leeftijd van 60-70 maximaal..
Weet niet in hoeverre je hier iets zinnigs over kan zeggen.
Thanks voor de link, zal de studie eens lezen zodra ik tijd heb.Wat ik er zo even snel van kan vinden van een studie
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16087761
(citaten niet uit deze studie)
Daar vraag je iets vrij specifieks waar niemand concreet een antwoord op zal hebben. Wel herinner ik me een retrospectieve studie waarbij de levensverwachting van AAS gebruikers uit werd gezet t.o.v. niet-gebruikers (geen idee of ze ook trainde); volgens mij verschilde het niet, al was de kans op het overlijden aan hartaandoeningen groter. De overige gezonde levensstijl zal waarschijnlijk een deel compenseren t.o.v. niet-trainend publiek. Pin me hier niet op vast, ik heb destijds nooit de full text gelezen en herinner me alleen vaag het e.e.a...In hoeverre kan constant on, onder toezicht van een doc, je leven verkorten?(Gewoon niet te gek blasten etc, dus niet 1gr test met 1 gr tren bold en deca plus kickstart etc) En time on =6 weken off of langer. 10-20 jaar lijkt me heel veel? Dat zou neerkomen op een leeftijd van 60-70 maximaal..
Weet niet in hoeverre je hier iets zinnigs over kan zeggen.
Wat ik er zo even snel van kan vinden van een studie
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16087761
(citaten niet uit deze studie)
---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
denk dat daar echt geen zinnig woord over te zeggen is man..
je sport sowieso ook meer dan een gemiddeld persoon, wat positief is, zeker dan die obesitasfiguurtjes die tegenwoordig te norm zijn, en die kunnen ook vrij oud worden. Daarnaast is je voeding als het goed is ook beter dan die van een gemiddeld persoon, en je vetpercentage een stuk lager.
IMO haalt dat wel een deel van de verloren tijd in, maar hoeveel...
Dat is ook waar. Plus het feit dat we nauwelijks tot niet drinken en roken. En al helemaal geen drugs. Maar toch, zou het zuur vinden als ik niet kan genieten van mn pensioen vanwege AAS. Maar het is het waard dan denk ik haha

hoe oud je wordt weet je sowieso pas op 1 moment zeker. Als je echt wil weten in hoeverre t een impact heeft op jouw gezondheid laat dan zon total body scan doen in duitsland; checken ze meteen je bloedwaardes en organen en al die shit. Kost je wel een boel geld.
mja.. liever 70 met een relaxt leven en t laatste jaartje ziek dan 85 met de laatste 10jaar ziek en altijd maar denken aan je gezondheid.
Als je echt ouder wil worden is calorische restrictie trouwens aan te raden. Maarja![]()
Het is een afweging die je moet maken....uiteindelijk gaan we allemaal dood! Ik leef liever voor hetgeen waar ik ''gelukkig'' van word, dan dat ik op 80 jarige leeftijd denk....,HAD IK MAAR, en ongelukkig sterf en spijt heb van de dingen die ik NIET heb gedaan.

Gewoon Galen.
Constant on heeft vooral impact op je cardiovasculair systeem. Denk hierbij aan diastolische disfunctie van de linkerventrikel, en mogelijk ook de rechterventrikel, hetgeen de kans op hartfalen verhoogt. Verder de verhoging van het hematocriet, wat het bloed viskeuzer maakt en mogelijk verhoogt het ook de kans op trombose al is dat nog vrij onduidelijk (de effecten op stollings en fibrinolytische systeem lopen redelijk uiteen). Daarnaast heeft het een negatieve impact op de lipidenhuishouding in de circulatie (daling van HDL-C [zowel de HDL2-C als HDL3-C subfracties] en Apo-A1, stijging van LDL-C en Apo-B).

Heb het idee alsof men vrienden me "niet genoeg seks geeft"
)@jwdoetookmee
Heb zojuist de studie even kort gelezen, en ook deze erbij gevonden:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19426760
Het ziet er inderdaad naar uit dat er een rebound plaatsvindt op basis van verhoogde COX activiteit in nieuw gegenereerde trombocyten, iets wat kennelijk nog enkele weken kan aanhouden na te zijn gestopt met aspirine. Thanks, wist ik niet.

Jij blijft ook heel het jaar door droog toch? Herinner me wel eens een pic van je te hebben gezien hier op dbb.
3 weken per jaar misschien.