Goed in welke context precies? Als je alle oefeningen bedoelt nee lijkt mij persoonlijk niet verstandig als je zoals de meesten hier progressief bezig wilt zijn. Kost namelijk voor de meesten onder ons een behoorlijke tijd om technisch goed te worden in bijvoorbeeld een sq, bp, dl, oh press, row, pullups enz. Je groeit in eerste instantie doordat je geleidelijk aan meer KG kan liften (plus voldoende volume draait). Dit lukt niet of nauwelijks als je als beginner elke week andere oefeningen gaat doen. Er is wat mij betreft dus geen reden om basis oefeningen te gaan wisselen als beginner.
Later (als je groot bent

) kan je best denken aan wisselen, maar dan nog zal het over het algemeen eerst gaan om de herhalingen en de sets, volgende stap wordt vaak dan de afwisseling qua volume & intensiteit. Dit is vaak al voldoende om er weer maanden tegenaan te kunnen. Als dit is uitgemolken kan je denken aan het doen van extra (meer) oefeningen bijvoorbeeld om een spiergroep maximaal aan te spreken en een andere manier van indelen qua trainen . Bijvoorbeeld frequenter of een split wordt fullbody of vice versa. Kan je weer even vooruit, en als dit ook niet meer helpt dan zou ik pas met basis oefeningen gaan wisselen.