Fitness Seller

constructieve feedback gewenst

3d2

Novice
Waardering
0
yo allen mijn naam is 3d2, ben 186,5cm en ik kwam van de 95kg (gewoon hoge bf, geen spieren). heb hard moeten werken om dat vet eraf te krijgen en ben nu sinds een maandje of 6 tot 7 bezig met de gewichten (4x per week). ben rond de 81kg nu, benen lopen iets achter maar niet veel.

Tips? Ik zie overal "eten" als tip, geldt dat ook voor mij, en gain ik dan ook in bf? is het mogelijk een schatting van m'n bf te maken?

14w3lm1.jpg

vyuxw1.jpg

f0c55v.jpg

Tjah als je wil gainen zul je moeten eten, en dit betekent dat je BF een stukje hoger zal oplopen.Hoe hoog je BF omhoog gaat heb jij in de hand, **** it gewoon vreten als een paard en trainen alsof je leven ervan afhangt.
Aint nothing to it Biatch!

edit; believe me er hoeft geen schatting van je BF gemaakt te worden, die is laag genoeg;)

Laatst bewerkt:
flink gecut zou ik zeggen.

nu goed eten, clean bulken. zorgen dat je je vetpercentage niet al te hoog laat op lopen. het gaat sowieso stijgen, maar hou het onder controle

succes

voor voedingstips kijk je http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/ hier maar

ziet er goed uit. nu veel/goed eten, rusten en ofcourse trainen:)

1. Bereken je caloriebehoefte, afgestemd op je werk / andere bezigheden en ga daar 500 kcal. boven zitten.
2. Bepaal heel gericht je doelen en houd je een log bij.
3. Beperk je isolatie-oefeningen, maar doe vooral compounds: Deadlift, Squat, Military Press, Cleans, Weighted Pul Ups, Bench Press, Snatch.
4. Beperk cardio, maar doe wel bv. 3 x 20 min. per week cardio

Succes en houd ons op de hoogte met nieuwe pics over 6 maanden.. ;)

Groet

Bart

1. Bereken je caloriebehoefte, afgestemd op je werk / andere bezigheden en ga daar 500 kcal. boven zitten.
2. Bepaal heel gericht je doelen en houd je een log bij.
3. Beperk je isolatie-oefeningen, maar doe vooral compounds: Deadlift, Squat, Military Press, Cleans, Weighted Pul Ups, Bench Press, Snatch.
4. Beperk cardio, maar doe wel bv. 3 x 20 min. per week cardio

Succes en houd ons op de hoogte met nieuwe pics over 6 maanden.. ;)

Groet

Bart

1 jaar:D

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor de tips, daar kan ik wat mee. ik zal jullie op de hoogte houden

Goed gedaan je bf zeer netjes gedropt!

Train je je rug wel trouwens?
niet verkeerd bedoeld hoor maar het lijkt nét alsof je alleen je front traint.

Mooi gecut, proficiat!

Goede basis trouwens.

Goed gedaan je bf zeer netjes gedropt!

Train je je rug wel trouwens?
niet verkeerd bedoeld hoor maar het lijkt nét alsof je alleen je front traint.

ja klopt zeker, die heb ik niet in dezelfde mate getraint als de rest. ik zal er wat meer tijd in steken, bedankt

zoals eerder gezegd; goede basis, lekker gecut,

maar waarom nou je ondergoed zo laag? :D

Na een lange stilte toch een update. Ik heb het redelijk zwaar om er nu kilo's bij te krijgen, blijf al maanden hangen op 84kg, en m'n bf lijkt redelijk stabiel. Eet 3000-4000 kcals 200-250 eiwit 60-80vet (ik kom van cutten (zie boven) dus ik wil het normaal houden), en train met 4-split, ja zelfs benen en deads sinds een paar maanden. Graag commentaar of tips?

rbaxqu.jpg

mo5me.jpg

10ftjqb.jpg

21m8f0k.jpg

Laatst bewerkt:
niet slecht om te beginnen,je kan liever starten als een skinny ecto dan als een dikke vetkwab,dus dat voordeel heb je zeker al,je kan er zekers wat moois van maken,GO GO GO ECTO BEEST

Je hebt goede progressie gemaakt! Als je niet aankomt, zou ik toch je kcal nog wat omhoog gooien.

zoals je een jaar geleden ook al verteld was, eten.

Schouders zien er goed uit.

Als je niet meer aankomt kcal omhoog gooien idd, Ga zo door.;)

Zou het wel geen 81kg schatten , beginfysiek is er zeker. Nu weer wat eten en gainen. Je wordt niet zomaar weer dik. Ga er gewoon voor :)

je bent iig goed droog gebleven;)

Terug
Naar boven