sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Thanks, I will, U ook he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

snipert...
Dit is dus bij lange na geen bulk vriend, hiervan zal zelfs een 3de-wereldkind niet groeien.
Bulken hoeft ook helemaal niet moeilijk te zijn met 3x per dag kip/rijst/brocoli oid. Gewoon zorgen dat je meer dan genoeg eet! Je bent piepjong, je gaat toch wel groeien. Hoog vetpercentage al helemaaaaal geen zorgen overmaken, zou je alleen maar goed doen.
Paar tips:
8 Bolletjes per dag
minimaal 12 bruine sneetjes, als beleg doe je vlees/kaas.
Meer dan een halve liter melk per dag
drink gerust 2 pakken man, melk is de witte motor!
2-3 plakken kaas.
is dit een maaltijd? dude
Warm eten, wat de pot schaft.
juist, maar wel extra opscheppen
Toetje (200 kcal, staat erop)
Kcal boeit geen zak, gaat om de verhouding e/k/v dus ga voor kwark (voor het slapen gaan)
2 Appels + soms nog een banaan.
Prima, blijven doen
Regelmatig Chips.
Ook hier is niks mis mee jonge, en **** iedereen die hier moeilijk over gaat doen, je ben 14 jaar oud, hebt nog vrijwel geen spiermassa dus die goeie shape ga je toch nog lang niet halen. chips als extratje is geen probleem (laat het geen maaltijd vervangen en geen dagelijks extratje worden)
Tja, Cola
Hiervoor in de plaats pak je weer dat pak melkAls ik met me vrienden zit te chillen, zit vrijwel iedereen aan de zuip. Ik neem dan gewoon een tankie melk mee, prima te doen
Yoghi
Lekkah
En nog wel eens wat extra's die ik zo 1.2.3 niet weet..
Wat dacht je van een blikje tonijn met wat mayo, heerlijk! Of een lekker ommeletje met kipblokjes, jammie! of gewoon een goeie hand nootjes.. bodybuilding houdt in dat je jezelf de hele dag mag verwennen man
Dus, als je wilt "bulken als een beest" ga dan ook een heel pak meer eten.
Dit is overigens mijn laatste advies.. krijg niet het gevoel dat er veel mee gedaan is bij voorgaande.
succes
Kan het niet zijn dat het epinefrine is wat in je neusspray zit?

gewoon lekker doorgaan, en niets van die idioten hier aantrekken joh![]()
Kun je best iets van ze aantrekken, kan zo 2 kg schelen 
Alleen als ze zware schoenen dragen en maatje 47 hebben!Kun je best iets van ze aantrekken, kan zo 2 kg schelen
![]()

Wat een drukte hier he' moet bijna een kaartje kopen om te mogen posten!!!
, hier valt ook veel te leren