XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin hier elke dag meer en meer te zuchten in dit logboek.... Als de grote mensen spreken dan moet je zwijgen sniperanger... En stop met zo eigenwijs te doen gvd!!

+1.

38 Jaar (?) Ik betwijfel het al.
Ik hoop voor jou dat je geen vader bent.
Anders heb ik SUPER veel medelijden met je kind/eren.

"Papa mag ik snoepje?"
"Nee en nu schop ik je zo hard dat je over een week nog pijn hebt."

Not fit to be a daddy.

Ik ben 38 en ben vader.
Als mijn kind op zijn 14e zo de wijsneus uit zou hangen, dan zou ik hem onder zijn hol schoppen.
Verder moet je overdrachtelijk kunnen lezen.
Even googlen en je weet wat ik bedoel.

daarbij zou ik je reply hier nog eens nalezen en nadenken of dat past bij een 14 jarige, die overal loopt te spammen serieus met sport bezig te zijn.

Ik weet niet wat ik grappiger vind, sniper de kid van 14 jaar jong. Of het 38 jarige ''vader'' figuur.

Give me a break

Een liter melk wegwerken is goed, hoe je het ook draait of keert.

Volle melk toch hé snipe?

Maybe I suck in bodybuilding for now, but it's not as bad as you sucking d**ks.

O wat ben je toch een schatje...bijna aandoenlijk dit..of pathetisch..:o
gelukkig blijft het bij je pijpkennis ook alleen bij theoretische kennis, net als bij krachttraining.

Mocht je ooit de geneugten van een tongetje rond je corona voelen hou je dan in en kom niet klaar, je hebt die proteïne zelf hard genoeg nodig.

Yours truly,

Sjekske

O wat ben je toch een schatje...bijna aandoenlijk dit..of pathetisch..:o
gelukkig blijft het bij je pijpkennis ook alleen bij theoretische kennis, net als bij krachttraining.

Mocht je ooit de geneugten van een tongetje rond je corona voelen hou je dan in en kom niet klaar, je hebt die proteïne zelf hard genoeg nodig.

Yours truly,

Sjekske
:roflol:

haha die foto in de keuken is legendarisch!

Edit...

Laatst bewerkt:
deze gek moet naar een psycholoog en dieetist, dit is gewoon anorexia als je al loopt te zeiken over 1l melk
dan kan het wel zijn dat je eerst 0,2L dronk, maar wat boeit dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven