MuscleMeat

Peiling Contest Vrouwen 2018 (1 bezoeker)

Doe je mee aan de foto contest?


  • Totaal stemmers
    15

Bezoekers in dit topic

Gewoon meedoen. Het gaat erom dat je progressie maakt. Het is ook een persoonlijk doel wat je jezelf stelt en een mooie stok achter de deur. :)

Misschien willen Geroezemoes hermiek Denis90 ook wel meedoen.

+1

Die dames was ik nog vergeten.. oeps! Wie weet, zou leuk zijn!

Stok achter de deur en doelen kunnen halen spreekt me juist allemaal aan. Alleen dan zo'n collage maken en foto's hier neerzetten ervoor weer niet. En dat is het enige wat de contest toevoegt tov geen contest voor mij. Vandaar in dubio
:lifter:

Kan me voorstellen dat de foto's een dingetje zijn... Ik vond dat vorig jaar ook supereng, maar uiteindelijk motiveert het wel om net een tandje harder te gaan zodat je in ieder geval een verschil tussen de beginfoto en eindfoto hebt.. Je hoeft volgens mij niet perse met je face er op als je een briefje met dbb contest 2018 ofzo maakt...

Ik hoop dat je mee doet :D

Die foto's, das voor mij toch ook wel echt een dingetje. Maar ja, het hoort er natuurlijk wel hartstikke bij:)

Ik ben bang dat dat idd een dingetje is wat alle dames er vrijwel van weerhoudt om mee te doen :( Je hoeft geloof ik niet herkenbaar op de foto te staan, alleen je fysiek is ook goed... En naast het behalen van je gestelde doelen en de progressie die je maakt zijn er volgens mij ook weer prijzen te winnen............. :windup:

Het zou wel leuk zijn als dit onderdeel voor de dames ook weer een beetje in trek komt.. Misschien dat het damesgedeelte op DBB dan ook wat levendiger wordt en ook voor nieuwe leden aantrekkelijker wordt..


basicfit_1050x358.jpg
 
Agreed, er is altijd wel een mouw te passen aan de foto's, dus laat dat de dames vooral niet weerhouden!
 
Vind het niet vervelend om de foto's te maken of ze eenmalig te posten. Alleen dan staat mijn foto >5 jaar online met een tattoo die nogal opvalt. Daar heb ik geen zin in.
Daarom verwijder ik filmpjes die ik in m'n log post weer na een tijdje.
Iedereen heeft toch al bijna m'n hoofd gezien :o
 
Vind het niet vervelend om de foto's te maken of ze eenmalig te posten. Alleen dan staat mijn foto >5 jaar online met een tattoo die nogal opvalt. Daar heb ik geen zin in.
Daarom verwijder ik filmpjes die ik in m'n log post weer na een tijdje.
Iedereen heeft toch al bijna m'n hoofd gezien :o

Wellicht kun je de mods vragen om het na de contest weer te verwijderen, denk dat het immers om de wedstrijd ansich gaat en niet hoelang de foto's op de website blijven staan?
 
Stok achter de deur en doelen kunnen halen spreekt me juist allemaal aan. Alleen dan zo'n collage maken en foto's hier neerzetten ervoor weer niet. En dat is het enige wat de contest toevoegt tov geen contest voor mij. Vandaar in dubio
Dat snap ik heel goed, dat vind ik ook altijd een drempel. Toch, als extra motivatie en om een betere shape dan vorig jaar neer te zetten doe ik wel mee.

Ook geen pl wedstrijden nu dus dat helpt mee qua shape:p
 
Vind het niet vervelend om de foto's te maken of ze eenmalig te posten. Alleen dan staat mijn foto >5 jaar online met een tattoo die nogal opvalt. Daar heb ik geen zin in.
Daarom verwijder ik filmpjes die ik in m'n log post weer na een tijdje.
Iedereen heeft toch al bijna m'n hoofd gezien :o
Oh ja.. Was al vergeten dat ik ook zo'n tattoo heb :').
 
Als het daar om gaat wil de leiding vast wel een uitzondering maken voor de ladies en de foto's na de stemming verwijderen en niet plaatsen in de hall of fame.

Toch RFFNCK :D
 
Ik doe niet mee, maar hoop wel dat er nog een paar andere vrouwen zich aanmelden zodat de wedstrijd toch door kan gaan!

-bump-
 
:cheer:

Als iedereen nou eens zo makkelijk over te halen was :haha:

Haha de cut staat sowieso gepland, dus het enige wat extra wordt zijn die foto’s en logs. Maar de autist in me zal toch alles willen loggen. Maakt dus niet zoveel uit voor me uiteindelijk. En zoals je zegt, het is toch een extra motivatieboost :grinny:
 
Gewoon meedoen. Het gaat erom dat je progressie maakt. Het is ook een persoonlijk doel wat je jezelf stelt en een mooie stok achter de deur. :)

Misschien willen Geroezemoes hermiek Denis90 ook wel meedoen.
Lijkt me serieus tof! Ik doe mee! Ik heb na de wedstrijd sowieso moeite met motivatie vinden en dit is wel een goeie. Zou leuk zijn als er wat dames mee doen!
 
Dat is al meer dan bij de mannen :o
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven