MuscleMeat

Peiling Contest Vrouwen 2018

Doe je mee aan de foto contest?


  • Totaal stemmers
    15

Bezoekers in dit topic

Om iedereen over de streep te halen: DE TOP 3 KRIJGT MIJN BOEK BONDS VOEDINGSSUPPLEMENTEN
:( helaas.... maar ik ronsel wel bij de dames voor meer deelnemers hoor :D
 
Ik heb het boek, maar als het in het Mandarijn was geschreven had ik er waarschijnlijk even veel van begrepen.
 
Laat maar weten wat eruit komt

We zijn bereid om collages met herkenbare tattoo´s etc te verwijderen, maar willen ze tot ongeveer een maandje na de wedstrijd nog laten staan, zodat alles voor diegenen die terug willen kijken nog overzichtelijk is. In de tussentijd wil onze bodybuilding.nl zich wel uitleven met photoshop om eventuele herkenbare zaken op verzoek weg te werken.

Overigens, willen we de dameswedstrijd door laten gaan bij vijf deelnemers, waarbij we dan de eerste en tweede plaats een prijs geven. Vanaf zeven deelnemers krijgt de top 3 een prijs.
 
Nou hop nog 1 dame erbij :flex:
 
We zijn bereid om collages met herkenbare tattoo´s etc te verwijderen, maar willen ze tot ongeveer een maandje na de wedstrijd nog laten staan, zodat alles voor diegenen die terug willen kijken nog overzichtelijk is. In de tussentijd wil onze bodybuilding.nl zich wel uitleven met photoshop om eventuele herkenbare zaken op verzoek weg te werken.

Overigens, willen we de dameswedstrijd door laten gaan bij vijf deelnemers, waarbij we dan de eerste en tweede plaats een prijs geven. Vanaf zeven deelnemers krijgt de top 3 een prijs.

Nou hop nog 1 dame erbij :flex:
Cindy's summer shred
Misschien een uitzondering maken voor Cindyyx ?
 
waar blijven de logs??
 
Haha zal het overwegen maar denk het niet.

Zal er eens over nadenken.. Kan helaas pas vanaf 16 mei terug deftig beginnen trainen :sad:

Nog in twijfel

Gewoon meedoen. Het gaat erom dat je progressie maakt. Het is ook een persoonlijk doel wat je jezelf stelt en een mooie stok achter de deur. :)

Misschien willen Geroezemoes hermiek Denis90 ook wel meedoen.

Laat maar weten wat eruit komt

Ik doe niet mee, maar hoop wel dat er nog een paar andere vrouwen zich aanmelden zodat de wedstrijd toch door kan gaan!

-bump-

Hier nog 1 ;) dus dat is al 2?

Er moet nog minstens 1 deelnemer komen wil het doorgaan... :(

Ach kom op dames!!
hermiek Denis90 Luus2405 28taP Bubs Lovelife Liana1991 Drangonky sneeuwwitje Cindyyx Hokaatje
Kom op.. er is er nog maar 1 nodig! :lifter:
 
HillR om maar even hier op je vraag terug te komen.
Besloten om dit jaar niet mee te doen met de contest omdat mn prioriteiten elders liggen en ik me niet 100% kan inzetten voor een contest.
 
HillR om maar even hier op je vraag terug te komen.
Besloten om dit jaar niet mee te doen met de contest omdat mn prioriteiten elders liggen en ik me niet 100% kan inzetten voor een contest.

Jammer :kiss: Succes met je andere prio's, wie weet volgend jaar weer!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven