apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het er alleen maar naar vragen niet al ongewenst anno 2023?Vraag het ze eens. Best kans dat het zo vaak voor komt, dat ze er niet meer gek van opkijken

Ja, is idd ook een groep die al achterdochtig is als je een deur open houdt of in de drukte tegen ze op botst. Mes snijdt aan twee kanten denk ik.Is het er alleen maar naar vragen niet al ongewenst anno 2023?![]()
Letterlijk geen enkele meid zal daar over klagen. Echter, kijk eens naar het Tinder topic. Zoiets zal ook niet gezegd worden als iemand een meid aanspreekt. Dan is 't meer : gvd wat zou ik graag alle haren uit je minderwaardige kutkop trekken terwijl ik je anaal verneder en m'n 4 vrienden je vasthouden. En dat vindt idd niet elke chick leuk.Hey wat zit je haar leuk vandaag!
Bam, weer een slachtoffer.
Ok. Misschien moet je dan een ander platform kiezen als het daar stikt van de r**ards.Dan is 't meer : gvd wat zou ik graag alle haren uit je minderwaardige kutkop trekken terwijl ik je anaal verneder en m'n 4 vrienden je vasthouden.
No joke.Hebben jullie ook voorbeelden van dit gedrag?
Sommigen vinden flirten tegenwoordig al grensoverschrijdend.
Genderongelijkheid heeft vrij weinig te maken met genderfluide.Haha piss off. Met je genderfluide heropvoedings bullshit.
In mijn tijd kwam dit helemaal niet voor op de plekke waar wij uitgingen. Incidenten daar gelaten, maar 50%? Niet eens 5%. Bij ons op school kwam dit niet voor (behalve met 1 leraar informatica die later ontslagen is). Maar met 1 doelgroep was het altijd raak als je uitging, met die groep was het altijd overal raak.
"Hey meisje, hey meisje, hey h**r."

Ik voel me niet aangevallen, maar het verbaast mij dat men de achterliggende gedachte hierachter niet ziet.Genderongelijkheid heeft vrij weinig te maken met genderfluide.
Het is toch normaal dat je als ouder zijnde je kind respectvol leert omgaan met anderen, waarom voel jij je zo aangevallen![]()
Dat er absurd veel grensoverschrijdend gedrag gebeurd is gewoon een feit, en vrouwen zijn daar nu eenmaal het merendeel van de tijd het slachtoffer van.Ik voel me niet aangevallen, maar het verbaast mij dat men de achterliggende gedachte hierachter niet ziet.
Mannen moeten weer heropgevoed worden over gender onzin. Vrouwen zijn weer slachtoffer. Mannen de dader.
Same, k heb ook uitstekende kontgenetica.Ben eens bij een festival door een onbekende meid zomaar in mijn bil geknepen![]()
Niet alles is 1 groot complot om de boze witte man van z'n altaar af te stoten man. Maar hoe zie jij met al je radicale wijsheid een oplossing voor sexueel overschrijdend gedrag? Zwaarder straffen in geval van onomstotelijk bewijs ben ik voor. Maar verder? Hou er even rekening mee dat "ze het land uit zetten" simpelweg niet kan.Ik voel me niet aangevallen, maar het verbaast mij dat men de achterliggende gedachte hierachter niet ziet.
Mannen moeten weer heropgevoed worden over gender onzin. Vrouwen zijn weer slachtoffer. Mannen de dader.
Meer dan je denkt.

Maar door dat gendergeneuzel ben je niet meer 100% man of 100% vouw.Ik voel me niet aangevallen, maar het verbaast mij dat men de achterliggende gedachte hierachter niet ziet.
Huh ik was toch extreem rechts? Wat is het nou, ik raak helemaal in de war.
Kijk naar Zweden. Verkrachtingen stegen met 1400% met de komst van al die Somaliërs. Van 1 van de veiligste naar mins veilige landen voor vrouwen wat betreft verkrachtingen.Niet alles is 1 groot complot om de boze witte man van z'n altaar af te stoten man. Maar hoe zie jij met al je radicale wijsheid een oplossing voor sexueel overschrijdend gedrag? Zwaarder straffen in geval van onomstotelijk bewijs ben ik voor. Maar verder? Hou er even rekening mee dat "ze het land uit zetten" simpelweg niet kan.