XXL Nutrition

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Hebben jullie ook voorbeelden van dit gedrag?

Sommigen vinden flirten tegenwoordig al grensoverschrijdend.

Hey wat zit je haar leuk vandaag!

Bam, weer een slachtoffer.

Is het er alleen maar naar vragen niet al ongewenst anno 2023? :thinking:
Ja, is idd ook een groep die al achterdochtig is als je een deur open houdt of in de drukte tegen ze op botst. Mes snijdt aan twee kanten denk ik.

Maar ken van mijn generatie maar weinig vrouwen die nooit zomaar door een vreemde in de billen zijn geknepen

Hey wat zit je haar leuk vandaag!

Bam, weer een slachtoffer.
Letterlijk geen enkele meid zal daar over klagen. Echter, kijk eens naar het Tinder topic. Zoiets zal ook niet gezegd worden als iemand een meid aanspreekt. Dan is 't meer : gvd wat zou ik graag alle haren uit je minderwaardige kutkop trekken terwijl ik je anaal verneder en m'n 4 vrienden je vasthouden. En dat vindt idd niet elke chick leuk.

Hebben jullie ook voorbeelden van dit gedrag?

Sommigen vinden flirten tegenwoordig al grensoverschrijdend.
No joke.

Waar ik destijds werkte was er een mannelijke collega die deur openheid voor de receptioniste. Die kreeg een grote bek" denk je dat ik mijn eigen deur niet kan openen ofzo "

Wtf , ik hou deuren open voor vrouwen en mannen omdat het gewoon fatsoen is. Is echt niet omdat mannen in je broekje willen kruipen.

Dus voor nieteens flirtend gedrag kun je al een grote waffel krijgen.

Haha piss off. Met je genderfluide heropvoedings bullshit.

In mijn tijd kwam dit helemaal niet voor op de plekke waar wij uitgingen. Incidenten daar gelaten, maar 50%? Niet eens 5%. Bij ons op school kwam dit niet voor (behalve met 1 leraar informatica die later ontslagen is). Maar met 1 doelgroep was het altijd raak als je uitging, met die groep was het altijd overal raak.
"Hey meisje, hey meisje, hey h**r."
Genderongelijkheid heeft vrij weinig te maken met genderfluide.

Het is toch normaal dat je als ouder zijnde je kind respectvol leert omgaan met anderen en dat niet alleen maar bij "een bepaalde doelgroep" doet. Waarom voel jij je zo aangevallen :windup:

Genderongelijkheid heeft vrij weinig te maken met genderfluide.

Het is toch normaal dat je als ouder zijnde je kind respectvol leert omgaan met anderen, waarom voel jij je zo aangevallen :windup:
Ik voel me niet aangevallen, maar het verbaast mij dat men de achterliggende gedachte hierachter niet ziet.

Mannen moeten weer heropgevoed worden over gender onzin. Vrouwen zijn weer slachtoffer. Mannen de dader.

Ben eens bij een festival door een onbekende meid zomaar in mijn bil geknepen :treuren:

Ik voel me niet aangevallen, maar het verbaast mij dat men de achterliggende gedachte hierachter niet ziet.

Mannen moeten weer heropgevoed worden over gender onzin. Vrouwen zijn weer slachtoffer. Mannen de dader.
Dat er absurd veel grensoverschrijdend gedrag gebeurd is gewoon een feit, en vrouwen zijn daar nu eenmaal het merendeel van de tijd het slachtoffer van.

Dit gaat over één aspect in de hele opvoeding van een kind. Ik zou het ook leuk hebben gevonden dat het niet nodig was geweest om opgevoed te worden met 't idee dat je niet alleen in het donker naar buiten kan, je sleutels altijd binnen handbereik moet hebben en liefst ook steeds pepperspray in je handtas hebt zitten.
Het lijkt me weinig kwaad te kunnen om kinderen erop te wijzen dat bepaalde dingen niet oké zijn, ookal lijken ze in het begin nogal banaal en weinig kwaad te kunnen.

Niet alles is 1 groot complot om de boze witte man van z'n altaar af te stoten man. Maar hoe zie jij met al je radicale wijsheid een oplossing voor sexueel overschrijdend gedrag? Zwaarder straffen in geval van onomstotelijk bewijs ben ik voor. Maar verder? Hou er even rekening mee dat "ze het land uit zetten" simpelweg niet kan.

• Topic Starter Topic Starter

Maar door dat gendergeneuzel ben je niet meer 100% man of 100% vouw.
514B8E2F-7E01-413D-8B2C-9B843C83F97A.gif

Niet alles is 1 groot complot om de boze witte man van z'n altaar af te stoten man. Maar hoe zie jij met al je radicale wijsheid een oplossing voor sexueel overschrijdend gedrag? Zwaarder straffen in geval van onomstotelijk bewijs ben ik voor. Maar verder? Hou er even rekening mee dat "ze het land uit zetten" simpelweg niet kan.
Kijk naar Zweden. Verkrachtingen stegen met 1400% met de komst van al die Somaliërs. Van 1 van de veiligste naar mins veilige landen voor vrouwen wat betreft verkrachtingen.

Slap straffen helpt niet. En immigratie uit achterlijke landen al helemaal niet.

Terug
Naar boven