Wij hadden zo'n zwembad toen de wijk nieuw was. In het begin was er nooit gezeik. 90+% van de mensen die er kwamen was blank (en wat Indiërs, Japannen, Indo's). Geen mocro's, geen n*gers, geen anti's. Tot kinderen van een bepaalde doelgroep steeds meer het zwembad inkwamen, toen was het constant raak. Spullen werden gejat, kinderen werden in elkaar geslagen, meisjes werden betast en uitgescholden. Steekpartijen. Elk weekend was het raak. Totdat het zwembad besloot geen jongeren meer zonder ouderlijk toezicht binnen te laten in het weekend.
Daarvoor was er nooit gezeik in dat bad toen ik nog jong was.
Kennelijk is het probleem toch groter dan je denkt.
Onder een bepaalde doelgroep is het probleem gigantisch. En i.t.t. veel mensen onderschat ik dat juist niet, ik ben niet bang om door domme mensen voor racist uitgemaakt te worden omdat ik de ongemakkelijke waarheid zeg.
Maar die doelgroep ga je toch niet raken met allerlei gender informatiegelul. Die beschouwen blanke vrouwen namelijk als h**ren die ze mogen gebruiken, en dat zal toch niet veranderen. Zij hebben geen respect voor onze cultuur en voor vrouwen. Ongelovigen mag je als stront behandelen. Behalve hun eigen moeder natuurlijk.
En diezelfde femikutjes, die voornamelijk links stemmen, hebben zelf meegeholpen ons land te verzieken door te stemmen op pro immigratie partijen. Dat is dan wel weer mooie karma trouwens. "Jij bent welkom in mijn land."
Dat allemaal terzijde, er is nogal een verschil tussen verkrachtingscijfers en vrouwen die zeggen last te hebben gehad van sexueel grensoverschrijdend gedrag. En dan nog wel jaarlijks >50%. Wat verstaat men daar onder?
De hele samenleving is doorgeslagen als het gaat om slachtofferrollen aannemen. Ik las laatst ergens dat iemand dik noemen tegenwoordig zelfs racistisch is.
Er is een verschil tussen vermeend sexueel grensoverschrijfend gedrag en misdrijven die gewoon volgens het wetboek van strafrecht behandelt dienen te worden voor een rechter, zoals verkrachting/ontucht/etc.
Verkrachtingen gelijktrekken aan femikutjes die zich beledigd voelen door een bepaalde opmerking is een groffe belediging naar verkrachtingsslachtoffers.