AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Kijk naar Zweden. Verkrachtingen stegen met 1400% met de komst van al die Somaliërs. Van 1 van de veiligste naar mins veilige landen voor vrouwen wat betreft verkrachtingen.

Slap straffen helpt niet. En immigratie uit achterlijke landen al helemaal niet.
Dus hier geef je aan dat verkrachtingen met 1400% omhoog zijn gegaan, maar als er ergens anders wordt gemeld (in een land waar het migratiepercentage dan nog hoger ligt ook, moest dat de reden zijn) dat 52% eens te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag kan dat nooit waar zijn, stelt het merendeel zich waarschijnlijk aan en is het een links feministisch onderzoek :emo:

Kennelijk is het probleem toch groter dan je denkt.

Laatst bewerkt:
Je weet toch ook pas waar de grens ligt als je die bent over gegaan

Wij hadden zo'n zwembad toen de wijk nieuw was. In het begin was er nooit gezeik. 90+% van de mensen die er kwamen was blank (en wat Indiërs, Japannen, Indo's). Geen mocro's, geen n*gers, geen anti's. Tot kinderen van een bepaalde doelgroep steeds meer het zwembad inkwamen, toen was het constant raak. Spullen werden gejat, kinderen werden in elkaar geslagen, meisjes werden betast en uitgescholden. Steekpartijen. Elk weekend was het raak. Totdat het zwembad besloot geen jongeren meer zonder ouderlijk toezicht binnen te laten in het weekend.

Daarvoor was er nooit gezeik in dat bad toen ik nog jong was.

Onder een bepaalde doelgroep is het probleem gigantisch. En i.t.t. veel mensen onderschat ik dat juist niet, ik ben niet bang om door domme mensen voor racist uitgemaakt te worden omdat ik de ongemakkelijke waarheid zeg.
Maar die doelgroep ga je toch niet raken met allerlei gender informatiegelul. Die beschouwen blanke vrouwen namelijk als h**ren die ze mogen gebruiken, en dat zal toch niet veranderen. Zij hebben geen respect voor onze cultuur en voor vrouwen. Ongelovigen mag je als stront behandelen. Behalve hun eigen moeder natuurlijk.

En diezelfde femikutjes, die voornamelijk links stemmen, hebben zelf meegeholpen ons land te verzieken door te stemmen op pro immigratie partijen. Dat is dan wel weer mooie karma trouwens. "Jij bent welkom in mijn land."

Dat allemaal terzijde, er is nogal een verschil tussen verkrachtingscijfers en vrouwen die zeggen last te hebben gehad van sexueel grensoverschrijdend gedrag. En dan nog wel jaarlijks >50%. Wat verstaat men daar onder?

De hele samenleving is doorgeslagen als het gaat om slachtofferrollen aannemen. Ik las laatst ergens dat iemand dik noemen tegenwoordig zelfs racistisch is.

Er is een verschil tussen vermeend sexueel grensoverschrijfend gedrag en misdrijven die gewoon volgens het wetboek van strafrecht behandelt dienen te worden voor een rechter, zoals verkrachting/ontucht/etc.

Verkrachtingen gelijktrekken aan femikutjes die zich beledigd voelen door een bepaalde opmerking is een groffe belediging naar verkrachtingsslachtoffers.

Laatst bewerkt:
Dus hier geef je aan dat verkrachtingen met 1400% omhoog zijn gegaan, maar als er ergens anders wordt gemeld (in een land waar het migratiepercentage dan nog hoger ligt ook, moest dat de reden zijn) dat 52% eens te maken hebben gehad met grensoverschrijdend gedrag kan dat nooit waar zijn, stelt het merendeel zich waarschijnlijk aan en is het een links feministisch onderzoek :emo:

We importeren voornamelijk problemen of we verzinnen oplossingen waar nog geen problemen zijn, want daarmee ontstaan ze namelijk ook.

Je weet toch ook pas waar de grens ligt als je die bent over gegaan

Ja vooral lastig als je niet zo handig bent in signalen, of als je uit een heel andere koeltoer komt, of _vul_zelf_maar_iets_randoms_in.

Maar laten we de proef op de som nemen.

>50% van de vrouwen. Dus laten we de vraag hier stellen. Wie van de vrouwen heeft hier last van, en in welke vorm? Hoevaak?

En hoeveel mannen hier hebben wel eens klachten hierover gehad? Formeel of informeel.

Blijkbaar is het een gigantisch probleem als 1 op de 2 vrouwen jaarlijks te maken heeft met dit gedrag. Het is mij nog nooit opgevallen op werk, school of ergens anders. Niet in deze verhouding in ieder geval.

En wie is het wel eens opgevallen bij anderen? Dus mannen die het deden of vrouwen die het overkwam. En hoevaak?

Wij hadden zo'n zwembad toen de wijk nieuw was. In het begin was er nooit gezeik. 90+% van de mensen die er kwamen was blank (en wat Indiërs, Japannen, Indo's). Geen mocro's, geen n*gers, geen anti's. Tot kinderen van een bepaalde doelgroep steeds meer het zwembad inkwamen, toen was het constant raak. Spullen werden gejat, kinderen werden in elkaar geslagen, meisjes werden betast en uitgescholden. Steekpartijen. Elk weekend was het raak. Totdat het zwembad besloot geen jongeren meer zonder ouderlijk toezicht binnen te laten in het weekend.

Daarvoor was er nooit gezeik in dat bad toen ik nog jong was.

Onder een bepaalde doelgroep is het probleem gigantisch. En i t.t. veel mensen onderschat ik dat juist niet, ik ben niet bang om door domme mensen voor racist uitgemaakt te worden omdat ik de ongemakkelijke waarheid zeg.
Maar die doelgroep ga je toch niet raken met allerlei gender informatiegelul. Die beschouwen blanke vrouwen namelijk als h**ren die ze mogen gebruiken, en dat zal toch niet veranderen. Zij hebben geen respect voor onze cultuur en voor vrouwen. Behalve hun eigen moeder natuurlijk.

En diezelfde femikutjes, die voornamelijk links stemmen, hebben zelf meegeholpen ons land te verzieken door te stemmen op pro immigratie partijen. Dat is dan wel weer mooie karma trouwens. "Jij bent welkom in mijn land."

Dat allemaal terzijde, er is nogal een verschil tussen verkrachtingscijfers en vrouwen die zeggen last te hebben gehad van sexueel grensoverschrijdend gedrag. En dan nog wel jaarlijks >50%. Wat verstaat men daar onder?

De hele samenleving is doorgeslagen als het gaat om slachtofferrollen aannemen. Ik las laatst ergens dat iemand dik noemen tegenwoordig zelfs racistisch is.

Er is een verschil tussen vermeend sexueel grensoverschrijfend gedrag en misdrijven die gewoon volgens het wetboek van strafrecht behandelt dienen te worden voor een rechter, zoals verkrachting/ontucht/etc.

Verkrachtingen gelijktrekken aan femikutjes die zich beledigd voelen door een bepaalde opmerking is een groffe belediging naar verkrachtingsslachtoffers.
Allereerst wil ik zeggen dat ik grensoverschrijdend gedrag niet gelijk trek aan verkrachting, ik wil alleen maar aangeven dat er simpelweg een groot probleem is in die richting.
Ik durf ook niet te oordelen over de oorzaak van dat probleem, geen idee hoeveel % wordt lastig gevallen door autochtonen vs allochtonen/migranten. Het ging er mij meer om dat het probleem niet te onderschatten is en dat die 52% niet per se overdreven is.
Dat jij het nooit van dichtbij hebt meegemaakt wilt niet zeggen dat het niet waar is.

En ja, er zullen best wat mensen zijn die sterk overdrijven hierin en elke futiliteit ervaren als grensoverschrijdend. Maar als je het merendeel gaat wegzetten onder deze groep durft niemand nog aan te geven dat ze ermee te maken hebben gehad terwijl het wel nodig is.
We importeren voornamelijk problemen of we verzinnen oplossingen waar nog geen problemen zijn, want daarmee ontstaan ze namelijk ook.
Dat kan goed zijn.

Het ging er mij meer om dat het probleem niet te onderschatten is en dat die 52% niet per se overdreven is.
Dan worden er in Nederland dus dagelijks minimaal 12 duizend vrouwen lastig gevallen welke het afgelopen jaar met rust zijn gelaten?

En in Belgie 8 duizend?

En als het niet van voorbijgaande aard is wordt elke vrouw gedurende 40 jaar minimaal 1 keer per jaar lastig gevallen.

Maar laten we de proef op de som nemen.

>50% van de vrouwen. Dus laten we de vraag hier stellen. Wie van de vrouwen heeft hier last van, en in welke vorm? Hoevaak?

En hoeveel mannen hier hebben wel eens klachten hierover gehad? Formeel of informeel.

Blijkbaar is het een gigantisch probleem als 1 op de 2 vrouwen jaarlijks te maken heeft met dit gedrag. Het is mij nog nooit opgevallen op werk, school of ergens anders. Niet in deze verhouding in ieder geval.

En wie is het wel eens opgevallen bij anderen? Dus mannen die het deden of vrouwen die het overkwam. En hoevaak?
Ik kan zo'n 4 serieuze gevallen opnoemen van de afgelopen paar jaar waarbij ik bij eentje aangifte heb gedaan bij de politie en zij dit zelfs onder aanranding klasseerde in plaats van "grensoverschrijdend gedrag".

Veel reactie ga je wel niet krijgen op een forum met een populatie van 99% mannen vrees ik :o

Als het bij 1 op de 2 vrouwen voorkomt zou het op zijn minst vreemd zijn als niemand het ziet.

Ik denk eerder dat de juiste vraag is:
Hoeveel procent van dit gedrag vind plaats in de echte wereld, en hoeveel online.

Dan worden er in Nederland dus dagelijks minimaal 12 duizend vrouwen lastig gevallen welke het afgelopen jaar met rust zijn gelaten?

En in Belgie 8 duizend?
50% dit jaar lastig gevallen, dat kan dus ook 1 op de 365 zijn, maar ook 100 op de 365 of zelfs 5x per dag 100 van 365 dagen.

De getallen zijn, uitgaande van >50% dus nog velen malen groter dan dat.

En dan zeg ik; bullshit.

Nou, nu weet ik gelijk dat ze niet alles tegen mij vertellen !!
Collega van mijn vrouw is ontslagen vanwege constant seksueel getinte opmerkingen.
Mijn oudste zoon moest vorig jaar op het politiebureau komen voor aangifte mishandeling. Ze vertellen het liever niet aan Pa....:sad:
Mede scholier heeft ook praatjes gehad naar mijn dochter, en heeft haar vriendin ongewenst betast. in uitgaangsgelegenheid.
Lijkt er op dat mijn oudste zoon dus wat taken van zijn vader overneemt. Denk niet dat de wederpartij daar beter mee uit is dan met mij. aan de andere kant toch wel lief...

Als 5% van de mannen zich hier schuldig aanmaakt, dan moeten elk van hun gemiddeld 10 unieke vrouwen per dag en 3650 unieke vrouwen per jaar lastigvallen.

En in Belgie 8 duizend?

En als het niet van voorbijgaande aard is wordt elke vrouw gedurende 40 jaar minimaal 1 keer per jaar lastig gevallen.
Weet ik het Steks, het is niet aan mij om te oordelen of mensen hebben gelogen in het onderzoek of dat iets niet "grensoverschrijdend" genoeg is om mee te tellen.
Als zaken meetellen die online zijn gebeurd ed, tja..

Laatst bewerkt:
Weet ik het Steks, het is niet aan mij om te oordelen of mensen hebben gelogen in het onderzoek of dat iets niet "grensoverschrijdend" genoeg is om mee te tellen.
Als zaken meetellen die offline zijn gebeurd ed, tja..
Ik denk ook niet dan mensen gelogen hebben, alleen dat de media weer een goochelt met cijfers.

Edit
Deels mijn fout, ik las alleen maar vrouwen in de posts hier en blijkbaar gaat het om jonge vrouwen. In het artikel waarnaar verwezen wordt staat zelfs een leeftijd genoemd.

Het gaat ook om de definitie grensoverschrijdend gedrag als waarschijnlijk kan je het al zo noemen als het slachtoffer het zo ervaart.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven