MuscleMeat

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

En van je mannelijke collega's?
Het ligt er trouwens aan wat je precies bedoelt. Recent zijn alle ploegen op mijn werk door elkaar gehaald en nu is 1 van mijn ploeggenoten homo. Ik ken hem al 15 jaar en kan goed met hem opschieten, maar zijn humor zit op het randje, ik zou nu wel wekelijks zijn woordspelingen als seksueel grensoverschrijdend kunnen opvatten als ik dat zou willen.

Ik denk ook niet dan mensen gelogen hebben, alleen dat de media weer een goochelt met cijfers.

Edit
Deels mijn fout, ik las alleen maar vrouwen in de posts hier en blijkbaar gaat het om jonge vrouwen. In het artikel waarnaar verwezen wordt staat zelfs een leeftijd genoemd.

Het gaat ook om de definitie grensoverschrijdend gedrag als waarschijnlijk kan je het al zo noemen als het slachtoffer het zo ervaart.
Als je naar de gehele bevolking kijkt gaat het over 12.5%.
De 52% slaat op de vrouwelijke populatie met de leeftijd tussen 18 en 24 jaar.

Straks hebben we allemaal chips in onze armen en kunnen ze zo zien of we echt grijpgrage handjes hebben. Just sayin' er is allang een oplossing.

Ik ken hem al 15 jaar en kan goed met hem opschieten, maar zijn humor zit op het randje, ik zou nu wel wekelijks zijn woordspelingen als seksueel grensoverschrijdend kunnen opvatten als ik dat zou willen.
En dat is wat er vaak gebeurt tegenwoordig (bij vrouwen). Grapjes kunnen niet meer. Iedereen heeft een teer kinderzieltje die snel gekwetst is.

Iedereen wordt tegenwoordig snel gekwetst. De jeugd is helemaal verziekt tot een stelletje pussies.

De eerste les op school zou moeten zijn; stel je niet zo aan, je bent niet speciaal. Er zijn maar 2 genders en een shitload aan geestesziektes.

En dat is wat er vaak gebeurt tegenwoordig (bij vrouwen). Grapjes kunnen niet meer. Iedereen heeft een teer kinderzieltje die snel gekwetst is.

Iedereen wordt tegenwoordig snel gekwetst. De jeugd is helemaal verziekt tot een stelletje pussies.

De eerste les op school zou moeten zijn; stel je niet zo aan.

Nee heb je, ja kun je forceren. :dunno:

Papa die man noemde me dik!

Ja, maar dat ben je toch ook? Moet je maar afvallen, kleine Cartman. Stel je niet zo aan.

Wat is seksueel overschrijdend gedrag eigenlijk precies? Ik lees de term overal maar ik snap niet wat het nu precies inhoudt.

Het houdt denk ik niet op bij 24, dus ik zou wel graag cijfers zonder leeftijdsgrenzen willen zien.
1674142971242.png

Het ligt er trouwens aan wat je precies bedoelt. Recent zijn alle ploegen op mijn werk door elkaar gehaald en nu is 1 van mijn ploeggenoten homo. Ik ken hem al 15 jaar en kan goed met hem opschieten, maar zijn humor zit op het randje, ik zou nu wel wekelijks zijn woordspelingen als seksueel grensoverschrijdend kunnen opvatten als ik dat zou willen.
Nee, want jij valt niet onder een erkende slachtoffergroep. Je bent een intolerante cisgender heteroman en per definitie dader.

• Like
Waarderingen: Vonk
Zoals daarnet al vermeld gaat die 52% over de leeftijd 18-24j.

Dat stond ook gewoon in het artikel btw.
1674143240645.png
Ok. En zijn er dan ook cijfers over wat voor gedrag we het dan hebben? En in welke mate?
Het is nogal een multi- interpretabele term.

En is dit na vaststelling door een rechter? Of het gevoel van het slachtoffer?

@Kathlinoo waar ligt bij jou de grens tussen flirten en grensoverschrijdend gedrag? En ligt die grens altijd en voor iedere onbekende man gelijk?

Terug
Naar boven