- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok. En zijn er dan ook cijfers over wat voor gedrag we het dan hebben? En in welke mate?
Het is nogal een multi- interpretabele term.
En is dit na vaststelling door een rechter? Of het gevoel van het slachtoffer?
Woorden doen mij niet zoveel dus dat zou ik persoonlijk meestal niet als grensoverschrijdend ervaren. Van het moment dat je mij betast is het andere koek, ongeacht wie je bent (en nee dan heb ik het niet over even aanraken omdat je even wilt passeren).@Kathlinoo waar ligt bij jou de grens tussen flirten en grensoverschrijdend gedrag? En ligt die grens altijd en voor iedere onbekende man gelijk?
![]()
![]()
![]()
Woorden doen mij niet zoveel dus dat zou ik persoonlijk meestal niet als grensoverschrijdend ervaren. Van het moment dat je mij betast is het andere koek, ongeacht wie je bent (en nee dan heb ik het niet over even aanraken omdat je even wilt passeren).

Als je m'n borsten vastpakt om te kunnen passeren stel ik mij er wel vragen bij jaLigt er heus aan waar ze je aanraken om te kunnen passeren![]()

Als je m'n borsten vastpakt om te kunnen passeren stel ik mij er wel vragen bij ja![]()

Ik dacht dat dat altijd de gangbare manier was als een vrouw in de weg stond.Als je m'n borsten vastpakt om te kunnen passeren stel ik mij er wel vragen bij ja![]()
Nee natuurlijk niet, dat is ook het grootste probleem. De ene vent komt met meer weg dan de ander, de arbitrage ligt in deze bij de vrouw. Dus mannen, bezint eer gij begint en kijk eerst goed in de spiegel![]()
Nee natuurlijk niet, dat is ook het grootste probleem. De ene vent komt met meer weg dan de ander, de arbitrage ligt in deze bij de vrouw. Dus mannen, bezint eer gij begint en kijk eerst goed in de spiegel![]()
Dit bleek dus uit een onderzoek. Wanneer een knappe man het deed was het ok. Wanneer een lelijke gast het deed was het een creep en niet ok.
In jouw geval kan ik me voorstellen dat ze er niet voorbij kunnen reiken en dat het een eind omlopen is.Als je m'n borsten vastpakt om te kunnen passeren stel ik mij er wel vragen bij ja![]()

Creep!In jouw geval kan ik me voorstellen dat ze er niet voorbij kunnen reiken en dat het een eind omlopen is.
![]()
Met name die eerste twee bij offline sexuele intimidatie kan je zo ruim en smal interpreteren dat alles eronder valt of dat niets eronder valt.![]()
Woorden doen mij niet zoveel dus dat zou ik persoonlijk meestal niet als grensoverschrijdend ervaren. Van het moment dat je mij betast is het andere koek, ongeacht wie je bent (en nee dan heb ik het niet over even aanraken omdat je even wilt passeren).
En was de vrouw single of getrouwd ?Dit bleek dus uit een onderzoek. Wanneer een knappe man het deed was het ok. Wanneer een lelijke gast het deed was het een creep en niet ok.
Het probleem is denk ik gewoon dat vrouwen nogal mentaal instabiele wezens zijn. Misschien kunnen we dit probleem tegengaan door ze allemaal verplicht een speciaal kledingstuk aan te laten trekken. Een soort doek dat hun lichaam bedekt.
Ik dacht dat dat altijd de gangbare manier was als een vrouw in de weg stond.
Hoe bedoel je?En was de vrouw single of getrouwd ?
Hoe vaak ging het door, ook nadat ze had gezegd dat ze het niet fijn vond.....
2 mannen zijn met elkaar in gesprek en zij moet zich er natuurlijk mee bemoeien, want vrouwen kunnen nooit hun mond houden. Heel ongewenst gedrag dit. Khoop dat die man dit ooit te boven komt.
Maar als het een aantrekkelijke man is waar je wel interesse in hebt mag hij wel avances maken?Van het moment dat je mij betast is het andere koek, ongeacht wie je bent (en nee dan heb ik het niet over even aanraken omdat je even wilt passeren).
Ligt eraan hoe rijk hij is..Maar als het een aantrekkelijke man is waar je wel interesse in hebt mag hij wel avances maken?
Je discrimineert me omdat ik er niet bij kan en te lui ben om te lopen.
Dan bedoel je in de context van daten? En dat ie een stap verder probeert te gaan oid?Maar als het een aantrekkelijke man is waar je wel interesse in hebt mag hij wel avances maken?
Uiteraard.