apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon tijdens een avondje stappen.Dan bedoel je in de context van daten? En dat ie een stap verder probeert te gaan oid?
Je bent slachtoffer van deze zieke gefeminiseerde samenleving.Je discrimineert me omdat ik er niet bij kan en te lui ben om te lopen.
Ben ik nu ook slachtoffer?
Kan men daar een STAP budget voor aanvragen?Je bent slachtoffer van deze zieke gefeminiseerde samenleving.
Maar ik kan je helpen. Voor slechts €299,95 krijg je 3 webseminars over hoe je weer een succesvolle alpha man kan zijn.
Om vast een tipje van de sluier te geven; in les 1 leer je welke type burwa het paste past bij jouw wensen
In les 2 leer je hoe vaak en hard je een vrouw mag slaan totdat ze luistert.
Jup.
Nou, nee dan. Als we allebei interesse hebben en avances maken is het niet echt grensoverschrijdend te noemen want het is niet 'ongewenst'.Gewoon tijdens een avondje stappen.
Als je de definitie strak hanteert begint zeker de helft van alle relaties met gedrag dat grensoverschrijdend opgevat zou kunnen worden.
Heb dit als zelfstudie:Je bent slachtoffer van deze zieke gefeminiseerde samenleving.
Maar ik kan je helpen. Voor slechts €299,95 krijg je 3 webseminars over hoe je weer een succesvolle alpha man kan zijn.
Om vast een tipje van de sluier te geven; in les 1 leer je welke type burqa het beste past bij jouw wensen
In les 2 leer je hoe vaak en hard je een vrouw mag slaan totdat ze luistert.
In les 3 krijg je tips over hoe je eervol en teder moet zijn tegen je vrouw.
Nou, nee dan. Als we allebei interesse hebben en avances maken is het niet echt grensoverschrijdend te noemen want het is niet 'ongewenst'.
Ik mag hopen dat het wel algemeen bekend is dat je niet meteen een wildvreemde moet gaan betasten als eerste move?

En als hij jouw signalen verkeerd interpreteert of net iets verder gaat dan jij wilt is het wel ongewenst.Nou, nee dan. Als we allebei interesse hebben en avances maken is het niet echt grensoverschrijdend te noemen want het is niet 'ongewenst'.
Ja, maar zoals Vonk ook zei, het is een grijs gebied. Kan vast gebeuren maar ook daar zou ik dan geen heel spel van maken.En als hij jouw signalen verkeerd interpreteert of net iets verder gaat dan jij wilt is het wel ongewenst.
Als dat al kan voor Technische Analyse bij Madelon Vos.
Het gaat er meer om of degene ermee doorgaat, nadat jij 'vaker' duidelijk hebt gemaakt dat het niet de bedoeling/gewenst wasJa, maar zoals Vonk ook zei, het is een grijs gebied. Kan vast gebeuren maar ook daar zou ik dan geen heel spel van maken.
Een kennis heeft mij ook al eens gezoend omdat ie dacht dat er een klik was, ja oké, awkward maar geen drama.
Zie YT: 1987,
Ja, maar het probleem is dat het net daarvoor opeens al grensoverschrijdend bleek te zijn.Het gaat er meer om of degene ermee doorgaat, nadat jij 'vaker' duidelijk hebt gemaakt dat het niet de bedoeling/gewenst was
verschilt per persoon of diegene iets als grensoverschrijdend ervaartJa, maar het probleem is dat het net daarvoor opeens al grensoverschrijdend bleek te zijn.
Juist als een groep andere normen en waarden heeft, dan is het toch juist belangrijk om het bespreekbaar te maken?Onder een bepaalde doelgroep is het probleem gigantisch.
Als de grootste ontuchtzaken iets gemeen hebben, dan is het wel dat er een bepaald klimaat werd gecreëerd.Er is een verschil tussen vermeend sexueel grensoverschrijfend gedrag en misdrijven die gewoon volgens het wetboek van strafrecht behandelt dienen te worden voor een rechter, zoals verkrachting/ontucht/etc.
Jij denkt dat hier vrouwen zitten die zich niet kunnen redden met grensoverschrijdend gedrag?>50% van de vrouwen. Dus laten we de vraag hier stellen. Wie van de vrouwen heeft hier last van, en in welke vorm? Hoevaak?