MuscleMeat

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

Gewoon tijdens een avondje stappen.

Als je de definitie strak hanteert begint zeker de helft van alle relaties met gedrag dat grensoverschrijdend opgevat zou kunnen worden.
Ben je zo slecht in flirten, dat je niet weet of je avances op prijs worden gesteld?

Ben je zo slecht in flirten, dat je niet weet of je avances op prijs worden gesteld?
Ja, want de meeste mannen zijn goed in het oppikken en interpreteren van subtiele signalen en zijn totaal niet sociaal onhandig.

Stel je voor dat @Steks flirt zoals hij hier op het forum reageert...

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ja, want de meeste mannen zijn goed in het oppikken en interpreteren van subtiele signalen en zijn totaal niet onhandig.

In jilla hebben ze ook interwebz toch? Kan hij vrolijk door blijven dbben.

En zo is de cirkel weer rond.

Het gaat er ook niet om door welke groep jongeren het gedaan wordt in dit onderzoek. Het gaat erom dat het merendeel van de dames sexueel overschrijdend lastig gevallen wordt en dat ouders van jonge jongens daar wel degelijk invloed op hebben. Of die ouders nou Marokkaans, Peruviaans of Swahili zijn boeit hier niet.
Dat klopt, maar het probleem is dus dat de kinderen in bepaalde culturen niet goed worden opgevoed. Daar komen allerlei problemen uit voort en daar is grensoverschrijdend gedrag er een van. Dan kun je wel leuk iedereen een boodschap meegeven voor de opvoeding van die kinderen, maar degenen die die boodschap het beste aan hun kinderen zouden moeten meegeven, doen dat zeer waarschijnlijk niet. Anders was het al niet zo'n groot probleem geworden. De cultuur waarbinnen dit kan plaatsvinden, is dus onderdeel van het probleem. En dat zouden we niet moeten negeren.

Bovenstaande geldt ook voor criminaliteit, lhbti-gedoe en basic respect voor vrouwen.

Ik wil benadrukken dat dat ook in de Westerse cultuur gebeurt. Echter zullen die nooit met trots in hun omgeving/vriendengroep kunnen zeggen dat ze homo's in elkaar slaan of vrouwen onheus bejegenen, omdat ze niet reageren op je catcalls.

Ik was vastberaden en volhardend.
Yep
Comic Con Britwres GIF by United Kingdom Pro Wrestling

Ja, want de meeste mannen zijn goed in het oppikken en interpreteren van subtiele signalen en zijn totaal niet onhandig.
Nee, vooraf alles goed inschatten is onmogelijk. Daar gaat het ook niet om

Het gaat erom of je oog hebt voor wat het met de ander doet. Meeste mannen hebben het best door als iets niet in goede aarde valt.

:roflol:

Hoe kom je daar bij? Ik lees dat nergens terug in mijn post. Ik vraag of iemand hier er last van heeft (gehad).
Is een vraag ;)

Er zit een verschil tussen het meemaken en er last van hebben. Vorm van kwetsbaarheid, scheve machtsverhouding, ect.

Terug
Naar boven