AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik dit topic maar omdopen naar het "grote seksueel grensoverschrijdende gedrag en verkrachters-topic"? :D

Gewoon een taser in je handtasje. Als zo'n knuppel zich dan misdraagt meteen die taser op z'n klote zetten voor een paar seconden.
Goed idee.

Klein detail: 80% van de daders bij seksueel geweld, is een bekende. En bij 50% is er sprake van verlamming

Zal ik dit topic maar omdopen naar het "grote seksueel grensoverschrijdende gedrag en verkrachters-topic"? :D
Als er overal camera's hangen en iedereen gevolgd wordt kunnen we ook dit probleem uit de wereld helpen, we hebben toch niets te verbergen?

Leest er een D66-er mee!

Zoveel verlamde vrouwen zijn er niet, anders waren dat behoorlijk afgelikte boterhammen inmiddels :roflol:

Maar klopt, fight, flight or freeze en het aandeel freeze is helaas het grootst in de westerse maatschappij.

1674202295509.jpg

Rotherham, UK
"Part and parcel of living in a big city."

De UK is 1 grote shitshow geworden.

Laatst bewerkt:
"Paki" is een beladen woord, het is geen neutrale term voor iemand van Pakistaanse of ZOA afkomst.

Maar wat heeft dat Britse D66-drama te maken met sexueel grensoverschrijdend gedrag van sommige roomblanke Nederlandse mannen? Dat er binnen bepaalde groepen een "wat merkwaardige houding is tov Westerse vrouwen" maakt de rest toch niet goed?

Was daar voor jaren terug ook al niet zoiets of dat was met Pakistanen.

Lees de reacties.

Ze noemen het 'asian' omdat ze te laf zijn om het probleem echt te benoemen. Met als resultaat dat onschuldige aziatische groepen, zoals Indiërs, als mogelijke daders worden neergezet. Indische gemeenschap meteen over de zeik, en terecht.

Hetzelfde gebeurt hier als ze het hebben over 'jongeren'. We weten allemaal welke jongeren dit zijn.

En omdat laffe politici het probleem niet durven te benoemen, wordt het probleem groter en groter.
En dan willen ze nu opeens alle jongeren en ouders gaan heropvoeden? :roflol: f**k off.

"Paki" is een beladen woord, het is geen neutrale term voor iemand van Pakistaanse of ZOA afkomst.
Ja, en nu?
ZOA afkomst? Dus ook Thailand?
Nee, een paki is een pakistaan.

Maar wat heeft dat Britse D66-drama te maken met sexueel grensoverschrijdend gedrag van sommige roomblanke Nederlandse mannen? Dat er binnen bepaalde groepen een "wat merkwaardige houding is tov Westerse vrouwen" maakt de rest toch niet goed?
Een wat merkwaardige houding t.o.v. Westerse vrouwen?

1400 meisjes gedurende 16 jaar lang gegroomed, uitgeprostitueerd en verkracht = 'Merkwaardige verhouding'?

Wat een deugpavlov.
Zijn we de loverboy groepen in Nederland alweer vergeten? Was een tijd geleden nog heel actueel in het nieuws. Tegenwoordig wordt er bijna geen aandacht meer aan besteed.

En de gemene deler is hetzelfde in elk Europees land.

Laatst bewerkt:
Ik kan alleen maar over mijn eigen ervaringen spreken, maar de keren dat ik grensoverschrijdend gedrag heb meegemaakt was dit merendeel van de tijd niet met mannen van "bepaalde culturen". Heel het probleem in de schoenen van één kant duwen is ook niet correct.

Ik zeg nergens dat 100% van het probleem bij 1 groep ligt.
Maar de deugpavlov is altijd grappig om te zien.

Terug
Naar boven