AndroidHealthClinic

Controlestaat en Sociaal Krediet Systeem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat niet de hele gang en alle klanten op de krantenkop pasten...
Dat genereert aan het einde van de rekensom alleen maar een hogere aantal perverse mannen.
 
Aan de andere kant, je kan je tegenwoordig als vrouw al slachtoffer van seksueel overschrijdend gedrag voelen als je bij de Starbucks een onbekende vrouw ziet zitten die midden in de zaak open en bloot haar baby borstvoeding geeft en een man daar naar jouw mening net iets te lang naar kijkt.

Dus niet alleen educated your sons, maar ook educated your daughters in de zin dat een gevoel dat je bekruipt niet gelijk staat aan een feit.
Ik zat een keer in een restaurant (true story) en toen ging een vrouw de tafel achter mij de luier van haar baby verschonen..
Dat vond ik redelijk grensoverschrijdend gedrag.
 
Ik zat een keer in een restaurant (true story) en toen ging een vrouw de tafel achter mij de luier van haar baby verschonen..
Dat vond ik redelijk grensoverschrijdend gedrag.
Kom jij in gelegenheden waar geen sanitaire voorziening is ?
Ik vind dat best goor ja, dat kun je ook elders doen. vaak als je vraagt aan personeel is daar wel een ruimte voor.
 
Kom jij in gelegenheden waar geen sanitaire voorziening is ?
Ik vind dat best goor ja, dat kun je ook elders doen. vaak als je vraagt aan personeel is daar wel een ruimte voor.
Jawel, restaurant is verplicht sanitaire voorziening te hebben. Zonder mag je zelfs geen mensen binnen laten eten.
 
Ik zat een keer in een restaurant (true story) en toen ging een vrouw de tafel achter mij de luier van haar baby verschonen..
Dat vond ik redelijk grensoverschrijdend gedrag.
Dan zou ik in jouw geval Landall, Centerparcs e.d. mijden.
 
Aan de andere kant, je kan je tegenwoordig als vrouw al slachtoffer van seksueel overschrijdend gedrag voelen als je bij de Starbucks een onbekende vrouw ziet zitten die midden in de zaak open en bloot haar baby borstvoeding geeft en een man daar naar jouw mening net iets te lang naar kijkt.

Dus niet alleen educated your sons, maar ook educated your daughters in de zin dat een gevoel dat je bekruipt niet gelijk staat aan een feit.
Dat borstvoeding iets natuurlijks is wil nog niet zeggen dat als ik zit te eten of te drinken ik dat hoef te zien, er is heus wel een plek waar je dat kan doen. Gang, hal, beetje weggedraaid naar de muur.

Het is ook 'educate' dat niet alles wat gelukkig niet meer tabboo is overal maar moet kunnen als er ook andere opties zijn.

Ik heb ook een hekel aan het gebruik van het woord 'educate' door van die deugpronkers.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Dat borstvoeding iets natuurlijks is wil nog niet zeggen dat als ik zit te eten of te drinken ik dat hoef te zien, er is heus wel een plek waar je dat kan doen. Gang, hal, beetje weggedraaid naar de muur.
Ik heb er geen probleem mee, maar als een vrouw besluit dat dat zomaar overal kan omdat er geen seksuele lading aanzit, moet het ook geen probleem zijn om er als man aandachtig naar te kijken.
 
Ik heb er geen probleem mee, maar als een vrouw besluit dat dat zomaar overal kan omdat er geen seksuele lading aanzit, moet het ook geen probleem zijn om er als man aandachtig naar te kijken.
Gebiologeerd noemen we dat toch gewoon dan, in deze context prima passend.
 
Gebiologeerd noemen we dat toch gewoon dan, in deze context prima passend.

Inmiddels een transitie naar het Gebiologeerd Door Borstvoeding Topic, met als immer geile gluur&glauw-spelleider uw aller Steks
 
met als immer geile gluur&glauw-spelleider uw aller @Steks
Mijn eerste seksueel grensoverschrijdende ervaring van 2023 heb ik dus ook al weer ervaren.
 
Mijn eerste seksueel grensoverschrijdende ervaring van 2023 heb ik dus ook al weer ervaren.

En dat nog wel komende van ome harpep himself, arme stakkerd :fluit::eyebrow:
 
Brrr
Kijk hoe blij die psychopaat is op het einde.
 
Back
Naar boven