Dat genereert aan het einde van de rekensom alleen maar een hogere aantal perverse mannen.Ik denk dat niet de hele gang en alle klanten op de krantenkop pasten...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat genereert aan het einde van de rekensom alleen maar een hogere aantal perverse mannen.Ik denk dat niet de hele gang en alle klanten op de krantenkop pasten...
Ik zat een keer in een restaurant (true story) en toen ging een vrouw de tafel achter mij de luier van haar baby verschonen..Aan de andere kant, je kan je tegenwoordig als vrouw al slachtoffer van seksueel overschrijdend gedrag voelen als je bij de Starbucks een onbekende vrouw ziet zitten die midden in de zaak open en bloot haar baby borstvoeding geeft en een man daar naar jouw mening net iets te lang naar kijkt.
Dus niet alleen educated your sons, maar ook educated your daughters in de zin dat een gevoel dat je bekruipt niet gelijk staat aan een feit.
Kom jij in gelegenheden waar geen sanitaire voorziening is ?Ik zat een keer in een restaurant (true story) en toen ging een vrouw de tafel achter mij de luier van haar baby verschonen..
Dat vond ik redelijk grensoverschrijdend gedrag.
Jawel, restaurant is verplicht sanitaire voorziening te hebben. Zonder mag je zelfs geen mensen binnen laten eten.Kom jij in gelegenheden waar geen sanitaire voorziening is ?
Ik vind dat best goor ja, dat kun je ook elders doen. vaak als je vraagt aan personeel is daar wel een ruimte voor.
Dan zou ik in jouw geval Landall, Centerparcs e.d. mijden.Ik zat een keer in een restaurant (true story) en toen ging een vrouw de tafel achter mij de luier van haar baby verschonen..
Dat vond ik redelijk grensoverschrijdend gedrag.
Doe ik ook. Verschrikkelijk lijkt me dat.Dan zou ik in jouw geval Landall, Centerparcs e.d. mijden.
Dat borstvoeding iets natuurlijks is wil nog niet zeggen dat als ik zit te eten of te drinken ik dat hoef te zien, er is heus wel een plek waar je dat kan doen. Gang, hal, beetje weggedraaid naar de muur.Aan de andere kant, je kan je tegenwoordig als vrouw al slachtoffer van seksueel overschrijdend gedrag voelen als je bij de Starbucks een onbekende vrouw ziet zitten die midden in de zaak open en bloot haar baby borstvoeding geeft en een man daar naar jouw mening net iets te lang naar kijkt.
Dus niet alleen educated your sons, maar ook educated your daughters in de zin dat een gevoel dat je bekruipt niet gelijk staat aan een feit.
Ik heb er geen probleem mee, maar als een vrouw besluit dat dat zomaar overal kan omdat er geen seksuele lading aanzit, moet het ook geen probleem zijn om er als man aandachtig naar te kijken.Dat borstvoeding iets natuurlijks is wil nog niet zeggen dat als ik zit te eten of te drinken ik dat hoef te zien, er is heus wel een plek waar je dat kan doen. Gang, hal, beetje weggedraaid naar de muur.
Gebiologeerd noemen we dat toch gewoon dan, in deze context prima passend.Ik heb er geen probleem mee, maar als een vrouw besluit dat dat zomaar overal kan omdat er geen seksuele lading aanzit, moet het ook geen probleem zijn om er als man aandachtig naar te kijken.
Gebiologeerd noemen we dat toch gewoon dan, in deze context prima passend.
@Schwarzeneggertje komt dus overal mee weg.Gebiologeerd noemen we dat toch gewoon dan, in deze context prima passend.
Mijn eerste seksueel grensoverschrijdende ervaring van 2023 heb ik dus ook al weer ervaren.met als immer geile gluur&glauw-spelleider uw aller @Steks
Mijn eerste seksueel grensoverschrijdende ervaring van 2023 heb ik dus ook al weer ervaren.

De vieze oude biologie docent.En dat nog wel komende van ome harpep himself, arme stakkerd![]()

Weet niet wat ze nu weer bekokstooft hebben maar als ze m'n internet afsluiten kom ik wel van m'n zolderkamer, dan zijn de rapen gaar. Zullen ze zien wat een man die niks meer te verliezen heeft kan doen.![]()
Van 1 van hun slachtoffers laatst een reportage gezien op 1 van de crime channels die wij hebben. Politie liet het gewoon toe en de blijf van mijn lijf huizen liepen over.![]()
Rotherham, UK
"Part and parcel of living in a big city."
De UK is 1 grote shitshow geworden.